Mulţumesc PD-L !

Am fost fan al Realităţii TV de la apariţie şi până prin 2006.
Pe vremea când credeam tot ce spunea Băsescu (sfântă naivitate …) şi Vântu era mogul rău şi Realitatea îl critica în draci (pe Băsescu, desigur) … tot la ei mă uitam. Era ceva ce nu-mi plăcea pe atunci ? … da, trustul lui Voiculescu (şi Mircea Badea). Nici acum nu mă omor după Antene, iar Badea e cam la fel ca atunci … Totuşi acum mă uit numai la Antene (deşi Moş Călifar mi-a demonstrat că per total Realitatea are redactori mai buni) şi nu pierd nici o emisiune cu Mircea (dacă adorm o văd în reluare). Nu că între timp Antenele sau Badea ar fi crescut în ochii mei ci pentru că Realitatea cu redactorii ei m-au dezamăgit groaznic prin prostituţia gazetărească pe care au comis-o şi o comit în continuare.
Ca vechi votant al PNŢ-CD-ului şi mai nou al PNL-ului, oarecum dezamăgit de prestaţia lor şi marcat de argumentele aceluiaşi Moş, mă hotărâsem să nu merg la vot. Emisiunea la care mă uit acum la Antena3 (sunt dependent mai nou de ei, ca şi George, deşi mă enervează câteva cititoare de prompter … na că mi-s şi misogin) a avut ca invitaţi în prima oră pe candidaţii Corina Creţu – PSD, Alexandru Nazare – PD-L, Ramona Mănescu – PNL şi apoi pe Corina Creţu – PSD, Alexandru Nazare – PD-L, Mogor Csibi – PNL. Am citit pe câteva bloguri pe care le urmăresc regulat lucruri bune despre Corina Creţu, Mogor Csibi … da, sunt … umani, nici mai buni nici mai răi. Pe domnul Alexandru Nazare nu-l cunoscusem până acum. Dar a reuşit ceva … să mă convingă să ies la vot … nu ca să-l votez ci ca să votez împotriva dânsului şi a partidului pe care îl reprezintă … mulţumesc PD-L pentru oamenii pe care mi-i livrezi.
20 Responses to “Mulţumesc PD-L !”

  1. YODA Says:

    Să mă ameninţe cu gripa porcină şi nu ies la vot.

  2. YODA Says:

    @Chat noir: Poate te răzgîndeşti 🙂

  3. Darael Says:

    Si eu am sa ma duc.
    Nu stiu pe cine votez, dar stiu ca o sa votez pe ORICINE altcineva decat PDL-isti. Doar sa nu ii mai vad ranjind de satisfactie la televizor pe Stolo si Macovei.

    Si ma duc pentru ca PDL-istii pe asta se bazeaza, ca lumea nu merge la vot si merg doar cei care ii admira; si uite asa o sa ia procente de vot si o sa ne ranjeasca in fata pe banii nostri.

  4. Lucia Verona Says:

    Îţi înţeleg sentimentele. Acelaşi individ m-a enervat şi pe mine, vezi http://luciaverona.blogspot.com/2009/06/m-enervat-un-bou-in-campanie.html
    Mi-a blocat telefonul în nesimţirea lui electorală. Bine că nu l-am văzut la televizor, cred că ar fi trebuit să-mi cumpăr unul nou 🙂

    P.S. Vezi că Ramona e Mănescu, nu Bănescu 🙂

  5. Chat Noir Says:

    Mulţumesc, am copiat lista invitaţilor de la A3 🙂

  6. Claudia Muresan Says:

    🙂 Ma regasesc total in aceasta postare. Diferenta fiind ca eu votez totdeauna si votez PNL. Ideologic. Para siempre. Uneori se intimpla si sa aiba candidati buni. Ma gandesc ca cine nu voteaza (cu exceptii de force majeure) cu greu are dreptul moral sa discute politica. Nu ca as indrazni sa neg acest drept cuiva. Eu, insa, as avea un oarecare embarras.

  7. Claudia Muresan Says:

    Pare ca toti ‘tinerii’ PDL sunt cam la fel. Si la emisiunea de ieri cu A. Severin si R. Weber a fost unul…Luhan parca. Parea fratele geaman al lui Nazare.

    • Chat Noir Says:

      Şi eu am votat totdeauna … chiar şi cu Iliescu 🙂 (ca să nu îl am preşedinte pe Vadim). Bine ai venit !

  8. Lilick Says:

    Am vazut si eu emisiunea. Nazare a fost mizerabil. Mogor Csibi, saracul, pe care nu il vazusem niciodata la tv, era un car de nervi din cauza individului. La un moment Nazare nega ca ar fi aparut afise cu Basescu in campanie. In Sighetul Marmatiei. Mintea cu nerusinare. Stia foarte bine asta, pentru ca afisele au fost postate si pe niste bloguri sa le zic… prietene cu blogul lui.
    Nu pot sa-ti spun cu ce ii compar eu, in gand, pe cei care comenteaza politica dar nu voteaza. Cred insa ca poti sa deduci… Toate aceste discutii nu pot sa ramana sterile. Trebuie sa aiba o finalitate. Asa ca voteaza si descarca-te! E singura noastra posibilitate sa le dam peste bot. 🙂

  9. Lucia Verona Says:

    Ai dreptate, Lilick, e singura posibilitate… mă tem însă că foarte puţini vor merge la vot.

  10. Lilick Says:

    @Lucia

    Si eu… Dar am si o mica speranta. 🙂

    @Chat

    Si mie mi se Nazare. :))

  11. atreides Says:

    In primul rand, felicitari ca mergeti la vot si ca votati cu cine trebuie. In al doilea, nu stiu cine e Nazare asta care v-a enervat asa rau (sau asa bine :))), dar ma intreb si eu: adica exista in pdl oameni mai enervanti decat udrea si eba? Incredibil! Deci izvorul lor de ”talente” este nesecat:)))

  12. lady2bug Says:

    Nu, nu, să nu vină lumea la vot. Eu Gigi voluntaru’, duminică muncesc. Şi munca mea este cu atât mai uşoară cu cât vin mai puţini oameni la vot. (asta dintr-un punct de vedere).
    Din celălalt punct de vedere, of, să vină cât mai mulţi. Şi votul lor să fie două palme peste bot direct lui Stolo şi Macovei şi compania. Am auzit din mers un mesaj electoral al Monicăi Macovei în care spunea ea cum a pus bazele reformei în justiţie…şi m-au luat crizele şi mai rău. Plesniţi-i pe aştia.

  13. Lulutza Says:

    Nu as zice ca anumiti candidati nu sint “nici mai buni, nici mai răi” decit altii… Unii sint cu adevarat mult mai decenti decit ceilalti.

    As adauga insa ca “idealisti” inteligenti ca Daniel Funeriu sint rara avis intr-un anumit partid si intotdeauna pe locuri cit mai neeligibile. Il scuz ca vrea sa justifice… nejustificabilul, dar… sper ca si-a pastrat “portita de scapare” din acel partid “ultrapragmatic”! 😉

Leave a Reply

