Votez

renate

Renate Weber

14 Responses to “Votez”

  1. Lilick Says:

    Buna alegere! 🙂 Zic asta pentru ca si eu votez in primul rand tot pentru Renate!

  2. Lilick Says:

    http://www.gandul.info/politica/elena-basescu-analizeaza-pd-l-ul-blaga-fidel-precum-cainele-vasile-berceanu-este-o-problema-udrea-o-vulnerabilitate-a-tatalui-meu.html?3928;4490287

    Si toata lumea ar trebui sa vada asta:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5791413-cum-aleasa-eba-cinci-filiale-pdl-raporteaza-detaliu-operatiunea-voturi-pentru-elena-basescu.htm

    • Chat Noir Says:

      “Satu Mare: Avem mijloace de transport, tot ce trebuie.”
      Mi-a atras atenţia această propoziţie de la început … acum după ce am văzut la secţia de votare … e adevărată !

  3. Darael Says:

    Renate este o fata care merita toata stima. Frumoasa alegere.
    Eu inca ma mai gandesc.

  4. YODA Says:

    O cunosc pe Renate Weber de pe vremea cînd activa în domeniul ONG-urilor, am schimbat cu ea cîteva vorbe , este de nota 10 şi merită votată de către cei care vor merge la vot, logic 🙂

  5. George Serban Says:

    … deci, ne intalnim in acelasi loc, pe masa de numarare a voturilor 🙂 )))

  6. Perfu Says:

    Chiar merita votul nostru pentru ca este o femeie desteapta 🙂

  7. Moshul Says:

    Puneti-ma si pe mine la socoteala, sa dea rotund.

    Dincolo de asta, mai conteaza si cine numara voturile, ca n-am chef ca buletinul meu de vot sa fie stampilat inca o data ca sa se anuleze sau sa fie numarat in teancul de voturi PSD. Ca am mai auzit si eu una alta.

Leave a Reply

