CRIPTONIME

ORIZONTAL :

1. Rele de muscă (sg.). 2. Tip de ordine – Uscatul pânzelor (pl.). 3. Alba-neagra (masc. pl.) – Copii după acelaşi exemplar. 4. Interpretează arii de operă – Curent alternativ. 5. Patronul obezilor – Fondul monetar. 6. Salvator de la înec – Roşcată oxigenată. 7. Picioare de pui la ceaun. 8. Scenă conjugală – Deschide catalogul ! 9. Un unsprezece reprezentativ ! – Se dă în spectacol de unul singur. 10. Cuvinte de dor.

VERTICAL :

1. Scrieri din epoca pietrei. 2. Nervos din fire (pl.) – Albastru unduind ca marea. 3. Dă primul ajutor (pl.) 4. Bază de recepţie. 5. Cete ! – Boia prin Moldova – Bate pasul pe loc. 6. Un franc găurit ! – A bate în deplasare. 7. A scoate în evidenţă – Combinat (de creştere a animalelor). 8. Călăriţi la moşi – Oponent verbal. 9. Caise ! – Armele bătrânei carapace. 10. Mişcare de du-te vino – Turc asociat cu babele şi hoţii.

Soluţia :

c003 Definiţiile care îmi plac încep de pe la 3 orizontal … chestie de inspiraţie …

6 Responses to “CRIPTONIME”

  1. Lilick Says:

    Haha. Asa ceva n-am mai vazut pe bloguri. Astept mura-n gura solutia. 😆

  2. Mihaela Says:

    PARE UN SUMAR AL PRESEI, DESI UNELE DEFINITII CHIAR AU SOLUTII.
    ASTEPT CU INTERES DECRIPTAREA DV. CARE SPER SA-MI CONFIRME CA DE FAPT VRETI SA NE TRANSMITETI CU TOTUL UN ALT MESAJ DECAT SIMPLA REZOLVARE A UNUI CAREU DE CUVINTE INCRUCISATE.
    DACA, TOTUSI, ASTA A FOST INTENTIA DV., TREBUIE SA-MI IAU URGENT UN CONCEDIU DE ODIHNA SI SA MA DUC “DEPARTE DE LUMEA DEZLANTUITA”.

    • Chat Noir Says:

      Draga mea cred că o să te dezamăgesc … bulversat de un atac al unui prieten care mi-a zis că n-am pană şi m-a criticat de mi-au mers fulgii (PeNeLe) mi-am adus aminte că le am cu cuvintele încrucişate … Am vrut să fac un careu cu PeNeLe … deoarece n-am mai publicat de 10 ani mi-am pierdut îndemânarea şi o să trebuiască să mai aşteptaţi … până atunci vă antrenez cu un careu de definiţii mai vechi. Scuze pentru dezamăgire … nu investi niciodată prea mult 😆

  3. Lucia Verona Says:

    Ce idee bună! Dar ar trebui să-l faci în aşa fel încît să se poată dezlega chiar aici – există precis un soft pentru careuri.

Leave a Reply

