ÎNTOARCEREA LA NORMALITATE

Monica Iacob Ridzi tace … televiziunile tac … ziarele tac (cu excepţia Gazetei Sporturilor). Păi bine domnii mei (şi doamnele mele … of course !) dumneavoastră ce faceţi ? Nu mai scrieţi nimic pe bloguri despre coţofana hoaţă ? Am o răceală (a porcului ?) de două zile de nu mai ştiu de mine. Singurul lucru de care am mai fost în stare a fost să urmăresc presa, televiziunile, blogger-ii (nu neapărat în această ordine) să văd dacă cineva continuă campania … slabe speranţe … slabe speranţe şi pentru societatea civilă … slabe speranţe şi pentru România. Sunt nou în blogosferă, n-am pană, n-am verb, n-am idei … dar vă implor să nu trataţi subiectul Monica Iacob Ridzi cu superficialitate … scrieţi în fiecare zi (simpatizanţi oneşti ai oricărui partid dar doritori de un stat de drept … nu de drepţi) despre acest subiect până ce se va răspunde de către guvernanţi. Campania Gazetei Sporturilor mă duce cu gândul la anul 2004 când unul dintre puţinii ziarişti care a scris despre derapajele guvernului Năstase (referitoare la alegeri) a fost Tolo (nu-mi plăcea în mod deosebit, nu-l am nici în blogroll). Scrieţi voi dragi blogger-i poate aşa se vor sensibiliza şi presa şi televiziunile. Scrieţi că sunteţi mulţi şi talentaţi … scrieţi şi speraţi că în sfârşit vom avea un semn de normalitate.

Susţin în continuare încercarea de întoarcere la normalitate a Gazetei Sporturilor.

P.S. La ora când scriu aceste rânduri Videanu şi televiziunile vorbesc … despre provocările PSD, atacarea protocolului, criza din PSD … astea sunt problemele noastre ?

16 Responses to “ÎNTOARCEREA LA NORMALITATE”

  1. Paul Gabor Says:

    Nu se mai chinuie nimeni. Din pacate si intoarcerea la normalitate are costurile ei. Pe unii ii doare in fund, pe altii in dodoasca…In valurile de bloggeri care mai pot determina ceva nu cred. Sunt prea mici si fara forta… Vine apa…

    • Chat Noir Says:

      La cât de rău mă simt mi-a rămas doar speranţa că şi mâine este o zi (poate mai bună). Mulţumesc că ţi-ai găsit timp (ştiu cât eşti de ocupat) să mă vizitezi.

  2. Deceneu Says:

    Normalitate nu a fost niciodata in viata politica romaneasca, si o instalare a ei nu se face cu rezolvari de cazuri punctuale, se face cu rezolvarea fenomenului.
    Cand aparte un derapaj trebuie analizat de ce a fost posibil si ce masuri trebuie adoptate pentru ca pe viitor sa nu se mai intample.

    • Chat Noir Says:

      De acord cu tine, din punct de vedere teoretic. Cazurile punctuale în “normalitatea” noastră au totuşi un rol şi, din păcate, singurul la ora actuală. Părerea mea !

  3. Petrisor Says:

    gata, spectacolul s-a terminat.

  4. Lucia Verona Says:

    Ai dreptate, dar e deja un caz “clasic” – se agită lumea pe cîte o temă şi, pac!, apare alta, umflată ca s-o acopere pe prima. Aşa a fost şi cu apartamentul Ioanei Băsescu, a apărut alt scandal ca să-l acopere pe acesta.

    • Chat Noir Says:

      De acord cu tine Lucia, fenomenul nu e nou … îl urmăresc şi eu, ca spectator, de ani de zile. Încerc să sensibilizez blogger-ii pentru că este un caz alimentat cu documente clare şi dezvăluiri de presă (e adevărat că ale unui singur ziar). Hai să-ţi povestesc … în 2004 eram comandant şi cam slobod la gură … mă irita tăcerea presei cu privire la guvernarea Năstase … singura mea rază de lumină a fost un articol al lui Tolontan din Gazeta Sporturilor … mi se părea o luptă cu morile de vânt … totuşi Năstase a fost schimbat … cu unul mai rău, recunosc (Năstase, cu experienţa de acum ar fi mai bun şi cel puţin mai “intelectual”). De aceea susţin demersul lui Tolo.

    • mirko Says:

      si pe la noi tastaturisti de circumstanta se intimpla fenomenul din media, alt scandal, alt subiect alt post.efemeride astia suntem, totusi, mai speram.

  5. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Televiziuni, presă (50 de bucăţi în România) … n-au alt subiect pentru azi şi totuşi … nimic despre Monica Iacob-Ridzi (cu excepţia confirmată). Blogger-ii sunt altă lume (30 000 – aşa cred şi sper) … şi totuşi nimic … Mă sperie gândul …

    • mirko Says:

      am postat asta la yoda, pe chilian, mai mult nu ma duce pana:

      riz di iacob bara-i goala/
      si-i acolo asteptind/
      pe tine ce n-ai nici scoala/
      doar dupa bani alergind/
      inhaitata cu-alte doua/
      pitipoance- ale lu’ crin/
      te prefaci ca ne dai noua/
      sport.de fapt ne dai venin.

  6. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    🙂

  7. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Ţi-am răspuns la tine 🙂

  8. cristian Says:

    am tot scris:)

  9. Chat Noir Says:

    @ Cristian
    Am citit … iar eu am cam sărit calul ieri … am însă o scuză.

Leave a Reply

