(J)I HAD … A DREAM

Mă trezesc de dimineaţă … parcă un pic mai bine. Deşi ameţeli încă mai am mi-am adus aminte de un vis … se făcea că … în legătură cu cei doi miniştri (Ridzi şi Nemirschi) … în presa de mâine scria mare :

BĂSESCU L-A DEMISSSSSSS … – Nemirschi 😥

BĂ SE SCULĂ DE MISSSSSSS … – Ridzi 🙂

Cei doi miniştri au avut parte de o judecată dreaptă şi o sentinţă identică. Doar la redactare au apărut unele nuanţe.

22 Responses to “(J)I HAD … A DREAM”

  1. Lucia Verona Says:

    :))))))))))))))))

  2. George Serban Says:

    Perverse dreams! 🙄

  3. cristian Says:

    chiar asa, vis pervers…
    culmea, am vrut sa scriu de subiect, m-am apucat si mi-a iesit cu totul altceva 🙂
    dar tot mi-e frica…

  4. Chat Noir Says:

    @ Lucia
    🙂 Am o scuză … sunt bolnav.
    @ George
    De-a dreptul coşmar 🙂
    @ Cristian
    Scrii bine … urlă invidia în mine 🙂

  5. Mihaela Says:

    SE CUNOASTE CA SUNTETI REBUSIST.

  6. Chat Noir Says:

    @ Mihaela
    Sunt şi, din păcate, doar la asta mă pricep. 😦

  7. YODA Says:

    Scorul este 1-1, maine este a doua repriza 🙂

  8. Chat Noir Says:

    @ Yoda
    Păi să vedem şi a doua repriză … apoi prelungirile 🙂

  9. mirko Says:

    conform stilului ochiosul va calca peste toate si toti pt. a-si mentine hegemonia. nici familia nu va conta, cum niciodata n-a contat.

  10. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Ne calcă pe noi toţi, cel puţin pe nervi.

  11. mirko Says:

    cu nervii stau f. bine, problema asta cre’ ca-i apanajul presului si e din ce in ce mai evidenta, da’ socola e aproape, nu?

  12. Chat Noir Says:

    Pentru mine e cam prea departe 🙂

  13. mirko Says:

    mutam cotroceniul, sau mutam presul la locul lui, la murfatlar pe post de piatra vinata 🙂

  14. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    piatră vânătă 🙂

  15. mirko Says:

    da, si nu ma refer neaparat la un roman de dumas si nici la apropierea craciunului, ca noi vrem indreptarea pacatosului si nu ….

  16. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Pă-i să-l îndreptăm … păcatele mele !

  17. mirko Says:

    sa-l indreptam spre vesnicele plaiuri ale…succesurilor

  18. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    🙂

  19. Darael Says:

    Inca putin mai este pana in toamna. Si atunci scapam.
    Noi. Ei, nu (scapa) – prietenii stiu de ce 😉

  20. Chat Noir Says:

    Să sperăm !

  21. mirko Says:

    lasciate ogni speranza voi romanilor. buona note( nu le am cu italiana)

  22. Chat Noir Says:

    Noapte bună 🙂 !

Leave a Reply

