DUDU IONESCU

DuduAm fost vajnic votant al PNŢ-CD. L-am cunoscut pe Dudu Ionescu când era secretar de stat la M.Ap.N. şi pentru scurtă vreme ministru. Era un tip mai mult decât OK. După colapsul partidului am crezut că el va fi omul care-l va readuce acolo unde-i este locul, în prim-planul vieţii politice. L-am revăzut acum o lună pe un post de televiziune ca membru al PD-L. Ce mama lu’ proces-verbal le pun portocaliii, ăstora care intră în partid, în cererea de adeziune de-i transformă în roboţei ?. Exemple pot fi cu nemiluita … ăsta îl cunosc. Cred că avem nevoie de revigorarea PNŢ-CD pe scena politică a României. La lipsa de alternative actuală, pentru unii, ar fi o soluţie pe termen lung … dar fără Miluţ. Până atunci … Gazeta de Transilvania moare şi doar puţini analizează cu (prea mare) luciditate.

44 Responses to “DUDU IONESCU”

  1. Paul Gabor Says:

    Nu se mai revigoreaza nimic maestre, nu mai e timp de asa ceva… Cu sau fara Dudu, cu sau fara Milut…

    • Chat Noir Says:

      Mă simt rătăcit … în Arcadia lui Zeus. Îmi caut noi repere. Iartă-mă că nu comentez la tine … te citesc cu plăcere deosebită de câteva ori pe zi … ca să pricep totul … eşti prea bun pentru mine.

  2. mirko Says:

    bun ministru, pacat de partid. pacat de adeziune, bun fost ministru.

  3. cristian Says:

    nici eu nu cred ca pntcd se va putea revigora prea curand; despre prestatia lui Dudu in vremea ministeriatului… hmmm ok; insa observ ca, poate cu exceptia lui Dejeu, niciun minstru de interne n-a fost slab-slab; oare de ce ? 🙂

    • Chat Noir Says:

      Nu ştiu ce a făcut la interne, la M.Ap.N. a fost ministru doar în perioada 11 februarie – 17 aprilie 1998 şi a încercat câteva lucruri bune. Ale naibii internele ăstea cum îi strică pe toţi 🙂

  4. Petrisor Says:

    Doamne, am şi uitat de acest băiat. da chiar, PNT mai există în acest moment?

  5. i.o.flavius Says:

    Servus…
    cred ca ne obisnuim greu cu ideea ca unele lucruri sau oameni ramin istorie si ca, vrind-nevrind, ajungem si noi sa facem parte din aceasta istorie…
    Toate cele bune!

    • Chat Noir Says:

      Servus … da, ai dreptate, mă obişnuiesc greu 🙂 Asta am şi zis … ai analizat cu prea multă luciditate, pentru mine, care mai vroiam să visez. Toate cele bune şi ţie !

  6. YODA Says:

    E vina lor, nu a noastră

  7. matilda Says:

    Dudu Ionescu este un fidel al doctrinei crestin-democrate. Daca nu era asa fidel, poate prindea un ministeriat pe alte liste… Oare o fi un pacat ?

    • Chat Noir Says:

      Recitind ce am scris îmi dau seama că am fost cam confuz. Dudu Ionescu era un tip de politician care promitea acum 10 ani să fie un reper pentru noua clasă politică. La emisiunea cu pricina n-am văzut nici o deosebire între el şi politicienii din PD-L care sunt parcă programaţi … când aud cuvântul Băsescu intervin în orice discuţie pentru a-şi arăta devotamentul … retrăiesc timpuri pe care le credeam apuse. Şi eu sunt un fidel al doctrinei creştin democrate … de aceea deziluzia mea a fost aşa de mare.

  8. mihai 4 Says:

    Ieri trecand pe langa sediul Pnt-cd din Rosetti, vazusem agatat de gardul lor un banner mare pe care scria:”trandafiri ati votat trandafiri mancati”. Imediat am izbucnit intr-un ras teribil si mi-am zis ca numai ei,taranistii,sunt in stare de o asa refulare.Bravo lor.Cand m-am reintors peacolo special pentru ai face bannerului o poza,acesta disparuse, insa credema pe cuvant Chat Noir,chiar a existat.PS.Si eu am fost si sper sa mai am ocazia sa fiu un taranist.Acum tin la pnl si sunt un sustinator al lui Radu.

    • Chat Noir Says:

      Bine ai venit Mihai ! Şi eu susţin acum PNL-ul dar sper în revenirea PNŢ-CD-ului. Radu îmi place … dar voi vota cu el numai dacă va fi înaintea lui Crin în sondaje. (să nu-i spui Roxanei :)).

  9. mihai 4 Says:

    Cine stie,daca vad vreodata ca nu esti cuminte e posibil sa te parasc.Ai grija, asta chiar e o amenintare.Hi hi

  10. lduca Says:

    Eu ma simt la fel de taranista si acum !
    Nu am nevoie de sediu si presedinte, am amintiri care se cheama Corneliu Coposu !
    Nimeni nu ne poate reface partidul, decat noi insine.
    Nu mai am orgolii si antipatii personale.
    Deceptiile le-am avut atunci : Lis primar in locul lui Ciorbea !
    Radu Vasile prim ministru, sustinut de Basescu, etc….
    Cine putea sa faca ceva trebuia sa faca atunci, ei trebuiau sa se impace si sa se asculte unul pe altul, amintirile lor sunt diferite, traiesc si fac politica in alte partide…
    PNL defileaza cu fulare galbene !
    Nu este suficient !
    Imi amintesc voturile luate la primele alegeri…Coposu nu a pus problema unirii cu PNL pentru mai multe voturi, poate el vedea mai departe…

    • Chat Noir Says:

      Mulţumesc pentru vizită ! Şi pentru mine Corneliu Coposu rămâne reperul … întotdeauna a văzut mai departe decât oricare dintre noi. Sunt de acord cu tot ce ai scris.

  11. daurel Says:

    Ma bucur ca exista spiritul PNT-CD. Cei care si-au revenit din noapte comunista isi vor gasi drumul in ceata FSN-ista. Totul este sa traim suficient…

  12. Grigore Muru Says:

    Sa devi din om de incredere al lui Corneliu Coposu-va mai amintiti imaginile de la aeroport la intoarcerea in tara a Seniorului, “am venit sa darimam guvernul”, Dudu cu valizele, din deputat in doua mandate, din ministru si din candidat la presedentia partidului membru PC apoi PDL inseamna sa nu fi inteles nimic din sansa pe care ai avut-o. Numesc taranistii ajunsi la PD esuati in PD. Mai sint cazuri de deputati, unii cu doua mandate: Sorin Lepsa, Tanase Barde, “tipul de politician pe care vrem sa-l lansam”(E. Constantinescu) si nu in ultimul rind Remus Opris. Altii au tradat ceva mai normal ajungind la PNL, Norica Nicolai, Sorin Dimitriu, Vlad Rosca. Cer scuze celor pe care nu i-am amintit!

    • Chat Noir Says:

      Bine ai venit ! Dacă mi-amintesc bine Seniorul nu s-a întors niciodată … a fost şi va rămâne întotdeauna numai cu noi. Cred că acele cuvinte aparţin lui Ion Raţiu. În rest … e adevărat, mulţi s-au dovedit ţărănişti de conjunctură.

  13. daurel Says:

    Am reusit sa zambesc la o postare f. serioasa. Am uitat demult de REBUS! Diacriticile imi ridica probleme, dar sper sa treceti peste inconvenient. Suntem in ceatza si ceata fesenista profita; inca…

  14. Onu Ionescu Says:

    @Chat Noir,

    Se moare din interior:si la om si la partide;la om, din autointoxicare,la partid, din autotradare; fara sa-mi doresc: urasc tradarea; am vazut inceputul Conjuratiei, impotriva lui Marga. Cine crezi ca a intrat primul pe usa?Ghici ciuperca entry!
    Apoi,Radu (Mazare), nu Geoana, candideaza?
    Cat priveste Crin,nu te lua dupa sondaje; psihologia multimilor e aleatorie, ca si miscarea norilor.
    Crin va fi ploaia!

    • Chat Noir Says:

      Şi eu detest trădarea … deşi Churchil (parcă) spunea … numai un geniu trădează de două ori (cu referire la el bineînţeles) … dar el a trădat ca să fie munte nu moviliţă. Voi vota Crin sau Radu.

  15. Grigore Muru Says:

    Cuvintele ii apartin lui Coposu, la intoarcerea de la tratament din Germania prin 1994-1995.

  16. Deceneu Says:

    Merita sa faci o dezbatere cu ce a fost eronat si a dus la caderea PNTCD.
    Eu am prevazut ca se va ajunge aici pentru ca nu si-au luat masuri impotriva celor care-i erodau din interior.

    In ce priveste Dudu G, nu m-a dezamagit pentru ca nu l-am agreeat niciodata, si mi-a confirmat impresia. Cred ca inainte sa ajunga la PD-L a trecut pe la PC.
    A facut parte din Grupul de la Brasov, deci are aceeasi inaltime morala ca si R Vasile sau N Nicolai.

  17. Onu Ionescu Says:

    @Deceneu,

    cu sfiala, cred ca orice tradare contine eroarea sinucigasa, mai ales daca este multipersonala. in rest, vorba lui Napoleon:cand mori, esti mort, si gata!orice post factum, este inutil.

    • Deceneu Says:

      Nu te contrazic. Ai dreptate.
      In ce priveste mortul, e numai muribund, inca nu a decedat, inca “se poate intoarce de la groapa”. 🙂
      De ce crezi ca urmarea PD-L-ul sa-l asimileze, sau cel putin sa-si schimbe numele ca sa dispara identitatea?

  18. Onu Ionescu Says:

    @Deceneu,

    Multumesc.Ipoteza de lucru, f interesanta.Am insa perceptia vaga a faptului ca ambientul propice, nu mai exista; ma gandesc la o anume stare de spirit,un soi de perceptie socio-politica estetica de calitate; notiunea de surogat,incepe sa devina desueta.Personal, am senzatia, ca in conditiile economiei de piata, liberalismul, ofera ingrediente destul de stimulatoare pt receptivitatea pragmatica, tot mai manifesta.Ma gandesc ,la un liberalism interactiv,implicat educational in crearea unei stari de spirit adecvate.Un gen de abordare, desigur!

    • Deceneu Says:

      Eu vad viata ca pe o spirala. Oricand exista posibilitatea de revenire.
      E mult mai dificil sa infintezi un partid nou, decat sa relansezi unul existent care are sedii in toate judetele.

      Pe fondul crizei economice la care liberalismul a avut o contributie marcanta, posibil ca solidaritatea sociala, subsidiaritatea si crestin-democratia sa revina in atentia electoratului.
      In tarile democratice CD nu e desueta, doar romanii suntem “originali”.

      In cazul PNTCD s-au compromis persoanele, si odata cu plecarea/migrarea lor spre alte partide, PNTCD poate afirma ca s-a “epurat”.

  19. Onu Ionescu Says:

    @Deceneu,

    inteleg si apreciez gandirea ta optimista. fara a te contrazie saua incerca vreun element de indoiala, cred ca ,pe langa epurarea fireasc a elementelor nocive, avem u handicap insurmontabil:ne lipsesc modelele morale si spirituale, adevarate interfeteintre idee si multime, o multime mult prea pragmatizata si pretentioasa in a primi, inainte de a da creditul electoral necesar.in timp ce-ti scriu, am alaturi cartea lui Wilfried Martens, “O Europa si cealalta”, prefatata de Helmuth Kohl. Cand ma uit pe diverse bloguri si vad limbajul folosit, ma-ntreb descurajat, daca niste exemplare triviale, pot contine, fie si in subsidiar,elemente de crestin-democratie.ma gandeam la liberalism, ca la o scoala formatoare de personalitati, printr-un suflu de vigoare morala si de vrednicie. Ce proiect social, poti propune unei asemenea hoarde, reticente macar la a asculta o intentie, destinata ei?

    • Deceneu Says:

      Societatea nu-i cea prezentata la tv sau pe bloguri.
      In mass-media se promoveaza o societate agresiva, fara morala, avara.
      Asta-i lumea politica, dar nu societatea romaneasca.
      Valorile morale exista, dar nu apar in mass-media si pe net.
      Pe net sunt multi tineri care multiplica prejudecatile din mass-media, sau unii care sunt platiti sa creeze stare de agresivitate.

      Modele nu lipsesc, dar exista un embargo mediatic generat de monopolul media si credibilizat de institutile de sondare a opiniei publice ale acelorasi cercuri.

  20. Onu Ionescu Says:

    @Deceneu, frumos ai grait; chiar este imbucurator sa constati ca pot exista asemenea caractere,optimiste. Eu aveam in vedere elite- simboluri. ma tem insa, ca un orgoliu exacerbat,,nu permite convocarea in jurul ideii, de personalitati, dornice in implicare efectiva .spre exemplu,Milut si Parvulescu, nu crezi ca au in cercat si poate incearca?Cata rezistenta intampina ei, in numele ideii?Poate o abordare noua, cu oameni noi, ne veleitaristi de duzina, ca sa ma exprim elegant. Imi place conversatia cu tine, cauti elemente argument, pline de incurajareCred ca media valorifica pro domo, tarele despre care incercam sa discut.

    • Deceneu Says:

      @Onu Milut si Pavalescu nu au viziune. Milut crede ca relansarea se face prin atragerea de oameni valorosi si confunda oamenii valorosi cu persoanele publice cu imagine buna.

      Eu am incercat sa-i spun pe blog D-lui Milut, ca relansarea se poate face daca se deschide la dialog cu societate, printr-un forum de discutii cu membrii si simpatizantii. A spus ca are in vedere acest lucru, dar a inchis si fereastra (blogul) pe care o avea cu societatea.

      Si Milut si Pavelescu si Parvulescu considera ca stiu ce trebuie facut, si nu fac decat sa se foloseasca de partid, sau de media ca sa se promoveze.
      Sunt acelasi stil de oameni ca Basescu, adica oameni de actiune.

      Eu am o filozofie despre cum trebuie sa functioneze un partid.
      Principala oferta a unui partid trebuie sa fie ideile/masurile, si in plan secund persoanele. Ideile bune rezulta in procesul dezbaterilor si oamenii se cunoasc tot cu ocazia disputelor de idei.
      Masurile adoptate prin vot dupa dezbateri nu mai pot fi contestate. Conducerea nu mai poate fi criticata, membrii partidelor au satisfactie ca au contribuit cu ceva la o strategie.

      Principiul pe care-l sustin este ca ideile importante rezultate din dezbateri, atrag oameni de valoare si acestia prin discutii emit idei valoroase, deci e un proces care se amplifica daca e incurajat.
      Daca liderii partidelor ignora membrii, acestia se simt inutili, folositi, frustrati se retrag si partidul ramane populat cu oportunisti.
      Cam asta s-a intamplat in partidele romanesti dupa entuziasmul din anii ’90

  21. Onu Ionescu Says:

    @Deceneu,

    Dialogul cu tine, este o incantare.;optimismul tau molcom mi se pare foarte potrivit, pt un partid virulent ca PNTCD.Fara a insista, raman la convingere ca ideile generoase, de care vorbesti,nu pot fi implementate intr-o societate in stadiu avansat de blazare, in care unicul deziderat este oportunismul. poate daca s-ar introduce un element de motricitate, cum are fi stimularea initiativei personale, pt a schimba o mentalitate egotica si abulica,ar fi o sansa, dar…,dar, determinismul social,infailibil, va decide in favoarea aspiratiilor noastre. Cand?

  22. nicostin Says:

    multa sanatate din partea lui NYC

Leave a Reply

