NUNTĂ CU “DAR”

Fam. RoLand Ov.Ciosu     &      Fam. P.E.Deleanu

***

Au deosebita (ne)plăcere de a vă dezvălui misterul căsătoriei dintre :

Mark Artisan, Loco

&

Moni Caiac Obridzi

Naşii lor

Alina Gorghiu şi Cătălin Tolontan

***

Muzica şi dansul la Costineşti & 2 Mai … iar darul – “La Mititica” lu’  şefu’ lu’ RoLand Ov.Ciosu.

***

moni
24 Responses to “NUNTĂ CU “DAR””

  1. Lucia Verona Says:

    Exceleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent! :)))))))))))))))))

  2. mirko Says:

    pt.moni va fi doar o chestie de numar si de calitate. de la o bara, de inox,la mai multe, de OL 37!

  3. cristian Says:

    gata, m-ai convins; merg si eu; dar cine canta ? vali vijelie sau copilu minune ? 🙂

  4. lucia.alexandru Says:

    Felicitari tinerilor nasi pnl !

  5. Lilick Says:

  6. Lilick Says:

    🙂

  7. noapteaiguanei Says:

    Io’s curioasa… oare va fura cineva mireasa?

  8. matilda Says:

    N-am cuvinte !!! S-au spus toate superlativele, la mine s-au terminat. Se cunoaste rebusistul de la o posta !

    • mirko Says:

      am vazut ca citesti, da’ nu te puteam exclude de la :
      ai venit de pe afara/
      bine c-ai mai nimerit/
      nu stiam ca-n asta tara/
      victorasu-i emerit/

      far’ de tine nu stiu oare/
      ce s-ar face-acesti romani/
      ar lua intaritoare/
      ori s-ar duce-ntre golani/

      insa tot acest orgoliu/
      de-a fi eu si numai eu/
      intr-o zi se va intoarce/
      vei redeveni pigmeu/

      De mirko pe 10 July 2009 la 9:53 pm (#)

  9. Chat Noir Says:

    @ Matilda
    Mă bucur că ţi-a plăcut !

  10. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Din cauza orei matinale (4 dimineaţa) … n-am priceput aluzia 🙂
    Revin
    M-am lămurit … am citit acum la tine pe blog … http://illusion.abacf.net/2009/07/10/o-stea-pe-cer-re-aparu/ … da, îl citesc pentru că-i critică pe portocalii … dar nu mă număr printre lăudătorii lui ne(re)condiţionaţi. 🙂

  11. George Serban Says:

    Bravo, Comandante! Creezi evenimente pentru tanara pereche. Nu ma bag acum, sunt stramtorat. Ma duc la … vorbitor, mai incolo, cand ma mai intremez financiar 🙂

  12. Onu Ionescu Says:

    @Chat Noir.

    Ce dar se poate oferi,
    Unei risipitoare?
    Decat urarea,
    “De n-ar mai fi”
    In asta Guvernare!

Leave a Reply

