CU OCHII DUPĂ MOUSE

mouseschwarze katze

Vreţi să deschideţi un blog dintr-un blogroll într-un nou “tab” ? Folosiţi “middle click-ul” de la mouse (adică apăsaţi pe rotiţa de “scroll”).

6 Responses to “CU OCHII DUPĂ MOUSE”

  1. George Serban Says:

    Ce faci, Comandante? Raspund singur: … bine! Atat timp cat acest blog capata forme noi, devenind tot mai interesant, inseamna ca esti bine si te pregatesti sa ne conduci spre marea batalie. 🙂

    • Chat Noir Says:

      George, fac mai bine, dar nu suficient ca să vin la o întâlnire la Ogrezeni. Am citit că ai semnat regia întâlnirii. Fii mizericordios şi postează producţia ! 🙂 Deocamdată am văzut doar pozele.

  2. Lucia Verona Says:

    Chat Noir, mulţumesc pentru pontul despre mouse, e chiar foarte util, nu atît pentru linkurile din blogroll, cît pentru cele din text.
    Filmul lui George e deja postat la mine, dar ne-a promis şi o superproducţie, un film cu imagini de la toate cele trei întîlniri. Aşteptăm cu interes.

  3. noapteaiguanei Says:

    Multumesc pentru “pont” – am mai invatat ceva astazi, asadar, o zi care n-a trecut degeaba!

    • Chat Noir Says:

      Mie mi le vinde fiu-meu dimineaţa la cafea. Azi dimineaţă m-a văzut dând right-click şi mi-a atras atenţia. El e cu viteza de lucru. Pe măsură ce mai aflu câte unul vi-l spun.

Leave a Reply

