MI(NI)STERUL EDUCAŢIEI

De ce n-are România bărbaţi adevăraţi, pe placul preşedintelui :beremicul_soferdoimisoginuldoar_curioso_privire

20 Responses to “MI(NI)STERUL EDUCAŢIEI”

  1. matilda Says:

    Foooooarte tare !

  2. mirko Says:

    pen’ ca barbatii adevarati sint, in acceptiunea preshului, niste timpiti sau tinichigii, in cel mai fericit caz si conduc cite ceva:un computer, o rabla,o bere… el nu mai conduce nimic.nici macar pe udrea.

  3. lady2bug Says:

    Vaaaaiiii, aia cu pustiul “invelit” in tampoane e bestiala!!!! 🙂 ))))))))

    Dar, dincolo de glumă, explicaţia ta mi se pare pertinentă. Cu asemenea…neobrăzaţi :)) viitorul masculin al ţării e compromis. Dacă aş fi preşedinte, aş lua măsuri urgente, aş institui regimul dictatorial în creşe şi grădiniţe, i-aş pedepsi crâncen pe măgarii aştia mici. Cineva responsabil trebuie să ia măsuri.

  4. lucia.alexandru Says:

    pai,care-i problema?astia,toti par mici basescei.in curand vor scuipa seminte si vor vota marinari 🙂

  5. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    dupa afinitatile pe care le au de mici….mai sti? 🙂
    da’ unde i-ai gasit? Ca poate ne mai lamurim 🙂

  6. Jenika Says:

    Super faine pozele…..
    :))

  7. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    Ha,ha,ha!Asta e cea mai tare!Cred ca ai dreptate,ne apropiem,ne apropiem…de Cotroceni! 🙂

  8. Onu Ionescu Says:

    @Chat Noir,

    Invidia imi e natura,cand vad ca lucia,
    Pricepe tot,de parca-i mura-n gura!

    Eu, am crescut la tara,
    Ba pot spune, ca in mai multe tari,
    Acolo unde viata-i naturala, fara artificii, fara ganduri pervertite la nivel de gluma politica.
    Pot privi, ca altadata, fara entuziasm indoielnic.

    Excelenta,pelicula cu prietenia copilaroasa dintre om si lei.
    Natura pura, fara umor fortat.
    Lectie pt oameni glumeti!

    PS:Azi, cred ca am insolatie!Dar tu, ramai un adorabil!

  9. lucia.alexandru Says:

    @onu
    ce bai ai? 🙂

  10. Onu Ionescu Says:

    @lucia,

    Am vrut sa spun,
    Ca in lume,poti iubi,
    Nu doar, in vorbe bune,
    Ce lesne, te pot amagi!

  11. neinfectat de comunism Says:

    pe bloguri gasesti barbati mult mai adevarati…tre sa ii cautati atent in schimb..

    in fine la mine pe blog am postat ceva despre destinul lui basescu intr-un univers paralel…

  12. daurel Says:

    Catalin Tolontan!

  13. Chat Noir Says:

    @ All
    Scuze că n-am fost pe fază … am avut “interzis la net”.

Leave a Reply

