I’M BACK !

pisinegruBine v-am regăsit ! Am stat două zile fără NET … nu credeam că am ajuns aşa de dependent de el. Am ameninţat-o chiar pe nevastă-mea că îmi caut iar serviciu. După luptele duse cu RDS-ul pentru a mă reconecta la LUMEA NOUĂ acum mă odihnesc şi citesc pe blogurile prietenilor. O să răspund apoi la ultimele comentarii.

31 Responses to “I’M BACK !”

  1. Lilick Says:

    Bine te-ai reintors printre noi. 🙂

  2. Lucia Verona Says:

    Welcome back!

  3. Chat Noir Says:

    @ Lilick & Lucia
    Mulţumesc de urări 🙂

  4. sssfinxxx Says:

    cine n-a patit asta? ultima oara a fost acum 2 nopti fix cand aveam mai multa nevoie. dar am domesticit melcul pana la urma :)))

    pi es- te bagi la un link exchange?
    http://sssfinxxx.wordpress.com/

  5. mihai 4 Says:

    Ahaaa,deci tu esti in poza,nu?

  6. Jenika Says:

    Wellkom tzuruct tzu zufunkt!!!
    Spor la trebi si lka blogarit!
    🙂

  7. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    de mult voiam sa te cunosc.Imi plac dezvaluirile sincere,imi place blana ta,ochii patrunzatori si nici nu esti gras! 🙂

    • Chat Noir Says:

      Sunt călare pe situaţie, pardon pe tastatură, cam speriat totuşi, recunosc 🙂 … cineva mi-a furat mouse-ul.

      • mirko Says:

        patit mai rau, atacat de oarece troieni, eu nu ma vad la mine,
        mi se spune ca in afara e ok, asa ca voi lucra in blind. scuze ca nu raspund la comm.

  8. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    nu l-ai mancat din greseala? 🙂

  9. Yoda Says:

    Aha, vezi ca-i rau fara net? 🙂

  10. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Am văzut eu că era cam linişte la tine. Succes în luptă !

  11. harlau625 Says:

    Colega, bine ai revenit. iti recomand o alternativa pentru net pe care o utilizez fara probleme: http://www.romtelecom.ro/personal/internet/internet-mobil/

  12. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Încearcă la http://www.avira.com/
    Pe download are şi antiviruşi free

  13. neinfectat de comunism Says:

    noroc si te asteptam cu drag

    in fine la mine pe blog:Veste senzationala dar totusi fasaita: felcerul Oprescu vrea lsi el la ciolanul presedentiei…

  14. matilda Says:

    Bine-ai venit ! Cerberul care pazeste monitorul este din dotare ? E frumos foc !

    • Chat Noir Says:

      Nu, e o poză primită de la un mare admirator de pisici … mi-a plăcut. Îmi plac foarte mult pisicile şi câinii … din păcate nu şi mirosul, părul pe care îl lasă peste tot … spre disperarea lui fiu-meu !

  15. George Serban Says:

    Si eu care credeam ca esti fericit, intr-o mica vacanta, rupt de mizeriile … mediului inconjurator 🙂

  16. Chat Noir Says:

    @ George
    De obicei vacanţele mi le petrec pe balcon … dar mă rup de toate mizeriile :).

  17. Chat Noir Says:

    @ Mirko
    Am greşit … trebuia să caut antiviruşi contra traianilor. Poate reuşesc şi eu să scap de obsesia lui.

Leave a Reply

