UN APEL PENTRU O VIAŢĂ

alex

NUMERE TELEDON “VALABILE DOAR ÎN REŢEAUA ROMTELECOM”

0900900160 pentru o donaţie de 10 euro

0900900162 pentru o donaţie de 2 euro

0900900165 pentru o donaţie de 5 euro

Alex speră să poată pleca în Franţa până pe 10 august.  Toate detaliile despre boala lui le găsiţi pe www.alexdamian.com.

4 Responses to “UN APEL PENTRU O VIAŢĂ”

  1. lucia.alexandru Says:

    http://www.flixxy.com/bear-animal-nature-film.htm?r=0

    • Chat Noir Says:

      Iar am avut probleme cu net-ul. Viaţa-i crudă … dar susţinerea părintească e baza … dacă am înţeles bine mesajul tău “criptat”. Din păcate nu mai am părinţi şi … încerc ceva pentru toţi puii şi sper ca puiul meu să fie sănătos.

  2. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    viata poate fi ingrozitor de cruda,si stiu asta, ca am facut destul timp trotuarul conditiei umane in u.p.u.Am vrut sa spun, prin acest filmulet ca uneori,cand parem iremediabil invinsi de soarta,poate apare cineva,nu neaparat parintele,care prin forta ocrotitoare a iubirii de viata,de semeni ,poate invinge ceea ce parea de neinvins.N-am vrut sa sune patetic,dar te admir si te pretuiesc pentru aceasta incercare de a invinge uratul vietii.Cred ca filmuletul a reusit sa fie mai sugestiv ,decat cuvintele mele.

Leave a Reply

