SCHEME LOGICE

Pentru tatăl lui Petrişor, Jenikă şi Matilda … singurii mei dezlegători (declaraţi).

c007

ORIZONTAL :

1.Nu mai are căutare. 2.Se opune manevrelor de culise. 3.Neamuri … de la ţară – Artist al poporului. 4.Măcelari … în fond ! – Unităţi de cavalerie … în centru ! 5.Pregătită … la comanda foc – Frig la unul din poli ! 6.Fondul de carte (pl.). 7.Nu se consumă. 8.Tonul (feminin) care face muzica – A mânca … după un timp. 9.Limbă de moarte – Făcut de poveste. 10.Aveţi dreptate … în sens opus.

VERTICAL :

1.Legate de un învăţământ … particular. 2.Te ia cu frumosul. 3.Acolo unde rufele nu se mai spală în familie. 4.CIVICĂ prin ALIANŢĂ (masc.). 5.Ceasurile date la întors (sg.). – Nora care s-a întors ! 6. Pe la GRECI … în judeţul Iaşi – El Comandante … din deltă (pl.). 7.Pus în vedere … după ce totul a fost dat la iveală (pl.) – Cal de bătaie ! 8.A se tăia cu lama … la obraz – A lăsa de la tine. 9.Dusă în spate – Păr rotat. 10.Factor de risc.

Dicţionar : CELA, ALE, ARON, IŢĂ.

Obs. Încrucişare cu â din a.

Soluţia : la primul comentariu … şi mai jos.c008

9 Responses to “SCHEME LOGICE”

  1. Chat Noir Says:

    Soluţia careului :

  2. Jenika Says:

    Am scos la imprimanta…ne apucam de munci….
    :))

  3. Chat Noir Says:

    Succes 🙂 Eu mă pregătesc de culcare … mai urmăresc puţin comentariile de la meci.

  4. Lucia Verona Says:

    Chat Noir, uite ce-am gasit! http://www.eclipsecrossword.com/

    E un soft gratuit pentru careuri interactive. Nu ştiu dacă merge şi în română, dar poţi să încerci.

  5. matilda Says:

    Sunt onorată, iar asta mă obligă !
    Prin urmare, l-am dat gata şi pe acesta, în aşteptarea celor sugerate de dna Lucia Verona.

    • Chat Noir Says:

      Rezolvi mult prea repede … iar inspiraţia nu prea mă mai dă afară din casă 🙂 … încă studiez posibilităţile softului şi ale mele de a-l putea instala pe blog.

  6. Vania Says:

    Mă apucasem să dezleg, eram mândru că am găsit două cuvinte lungi “estetician” şi “inechitate”, apoi am dat de… careul completat. Şi mi-a pierit entuziamul… Başca, îmi şi copiasem careul pe un caiet.

    • Chat Noir Says:

      Trebuie să găsesc o altă modalitate de afişare a soluţiei. George (Şerban) mă somase să postez mai repede dezlegarea. 🙂 Mulţumesc pentru încercare …

Leave a Reply

