PISICANALIZĂ (EVERYBODY WANTS TO BE A CAT ?)

thomasMi-aduc aminte că, acasă, mama lipise la bucătărie, pe faianţă, nişte abţibilduri cu pisicile aristocrate, cumpărate de la sârbi … asta pentru bucuria mea. Singurul care lipsea era cel al lui Abraham de Lacy Giuseppe Casey Thomas O’Malley. Erau în schimb cele ale Ducesei, Berlioz, Toulouse şi Mary. Interesant cum motanii au nume (chiar prea multe, unii) şi motăniţele doar (p)renume. Asta mă întăreşte în ideea că trăim într-o lume a bărbaţilor (chiar şi în “animatosferă”) dar condusă de femei. Singurul lucru de care mi-a părut rău după ce am vândut casa din Drobeta Turnu Severin a fost că n-am putut să le dezlipesc. Mi-au plăcut pisicile întotdeauna, fără să am curajul să cresc una. Mama, în schimb, a crescut mereu câte o soră pentru mine (am fost singurul copil la părinţi). La început o soră de-a ei, apoi o verişoară de-a mea, apoi o învăţătoare (cu fata ei Cristina – cunoscută în spital), apoi o altă verişoară de-a mea (până când a absolvit facultatea şi a rămas în Timişoara). Aşa că le iubesc nespus pe Abigail & Amelia … ca să nu mai vorbesc de “uncle Waldo”. Iar lecţia de înot e de neuitat. Pentru motani.

Voiam să continui cu marinarul nostru care se “simte” ca “peştele” în apa asta mâloasă … dar dimineaţa asta liniştită mă face mai mizericordios.  Mie frică totuşi de EU … RO … PA ! Mă simt abandonat de FeMeI şi EU.

P.S. A fost dar l-am şters … câteodată mă ia valul şi nu-mi dau seama decât după ce postez.

31 Responses to “PISICANALIZĂ (EVERYBODY WANTS TO BE A CAT ?)”

  1. Jenika Says:

    Abandonul de FeMeI si de Eu…e destul de intimidant….insa depinde de punctul de vedere….
    🙂
    Cat despre abtibilde…noi aveam cu avioane si colectia cu masinute clasice…tot de la sarbi…..
    🙂

  2. Jenika Says:

    🙂
    Deh mamele…ce sa inteleaga ele ???
    🙂
    Dupa asta cu abtibildele am avut moda cu magnetii de frigider si a posterelor cu Claudia Cardinale …..
    Of….ce tinerete zbuciumata….
    🙂

  3. Jenika Says:

    E nevoie doar de amintiri si de parfumul anilor trecuti pentru a-ti fi dor de locuri si oameni pasageri temporali….sau noi ne nastem genetic , cu intorcerea “acolo” ?
    😦
    Habar nu am ce mi-a venit…
    De la dieta .., foame , e seara…. Cine stie.. … Mai bine merg sa dorm…
    🙂

    • Chat Noir Says:

      Pe aici e o dimineaţă liniştită (cel puţin în cartierul meu – Drumul Taberei). M-am trezit devreme şi am citit pe la voi pe bloguri, am mai comentat pe ici pe colo … apoi nu ştiu ce mi-a venit. Probabil … amintiri combinate cu ceea ce am citit. Somn uşor !

  4. Jenika Says:

    Mersi….
    Noapte buna si o Sambata placuta….
    🙂

  5. Lucia Verona Says:

    Îmi aduc aminte de abţibildurile acelea… le lipeam pe faianţa din baie.

  6. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    Pisicanalitic vorbind,pot sa inteleg abandonul de FeMei ,chiar si pe cel de femei(desi ,se pare ca am sanse sa-mi revin din misoginism 🙂 )dar, nu-l accept pe cel de sine.De unde angoasa asta? Every body want to have a cat! Oare, de ce a vrut-o Base pe aristocrata Alexandra la Cotroceni?Poate sa-i toarca…nemurirea? 🙂

    • Chat Noir Says:

      Alexandra are un CV impresionant dar, “misoginistic” vorbind, se înscrie pe linia arătoaselor care-i plac preş.-ului. Încă îi acord prezumţia de nevinovăţie. Altfel nu e angoasă … sper.

  7. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    Imagistic si misoginistic vorbind,ai dreptate si maturitatea ma obliga si pe mine ,la o cat de mica rezerva.Insa nici una dintre fostele si actualele cotroceniste, nu este pe masura mintii Alexandrei,.Poate una ar fi fost comparabila ,dar nu-mi permit s-o numesc,ca nu stiu daca Alexandra iti citeste blogul.N-as vrea sa fiu smotocita si sa-mi petrec weakend-ul pe acoperis! 🙂

  8. Chat Noir Says:

    @ Lucia
    Nici eu … 🙂 deşi smotocit cu smolly (o fi de la coşar ?) se aseamănă.

  9. matilda Says:

    O sîmbătă liniştită şi un weekend mi (nu) nat cu gînduri bune !

  10. noapteaiguanei Says:

    Mama de baiat fiind, mi-ati dat astazi o lectie pentru care probabil va va multumi mai tarziu fiul meu. M-am hotarat! Il voi lasa sa lipeasca ce ii place lui. Ii voi da “in locatie” un perete pentru ce vrea el! Sa nu se planga mai tarziu!
    Week-end placut!

  11. lucia.alexandru Says:

    Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca pe Tatiana Stepa!

  12. Onu Ionescu Says:

    @Chat Noir,am vazut ca ai pomenit de Smolly,intrebandu-te daca o fi de la cosar;chiar criptata intrebarea, ma obliga sa-ti spun ca nu e vorba nici de cosar nici de mosule, cum am vazut spunandu-ti un hazos; caruia, nu m-a interesat ce raspuns i-ai dat. Secretul e mai degraba rebusistic: Chat Noir m-a inspirat catre Motanul Smoala in catrenul scris pe blogul lui Cristian, iar Smolly, intr-o clipa euforica, s-a nascut ca un alint, din Smoala! De fapt,e o licenta poetica.Retin, ca pt catren,mi-ai transmis un zambarici .Am vazut ca vorbesti de o Alexandra,Spre jena mea informationala,n-am habar despre cine-i vorba.Intelegi, ma resimt, de aceasta lacuna; ca si de faptul ca nu- mi pot lipi trecutul, ca un abtibild de orice amintire postata .

    • Chat Noir Says:

      Mi-a plăcut ideea cu motanul Smoală cu diminutivul smolly. Lucia se asemuia cu o pisică dată afară şi nevoită să stea pe acoperiş … de aici alăturarea cu coşul, coşarul, smolly. Alexandra Gătej este consilieră a preşedintelui.

  13. daurel Says:

    Cam cifrat, dar mai clar decat Apocalipsa…

  14. Onu Ionescu Says:

    @back,

    Chiar ai priceput? Ce-a fost mai cifrat? Necitind Apocalipsa, nu-ti pot aprecia lauda de sine (ai insinuat ca ai citi-o, nu?). Oricum, ca sa intru printre abtibildari, am sa-ti lipesc aprecierea pretioasa ,ca pe un abtibild, pe usa cea mai folosita din apartament.Sau imi recomanzi vreun capac?

  15. Darael Says:

    Pisicile sunt peste tot zilele acestea.
    Miaaaaauuuuuuu….. (mai luat ceva aistiaaaaa cu taxele si guvernarea lor) 😉

  16. AnDrA 2000 Says:

    OFFFFFFFFFFF CUM SA ASCULTE ELE DE CINEVA OFF MARY MARY!!!!!!!!!!

  17. AnDrA 2000 Says:

    MARY , MARY , MARY DE AI ASCULTA SI TU DE CINEVA

Leave a Reply

