PENTRU ALEX

alexS-a reuşit strângerea sumei de 110.000 de euro cu care Alex a reuşit să-şi plătească avansul la clinica din Franţa unde a şi plecat acolo acum trei  zile.

Suma totală necesară este de 160.000 de euro şi din acest moment se poate apela pentru donaţii numărul (SMS) de la Vodafone si Orange 858. (2 euro).

Vă mulţumesc !

5 Responses to “PENTRU ALEX”

  1. Darael Says:

    Ca de obicei, noi strangem.
    Iar cei care au sarcina de serviciu rezolvarea acestor probleme stau relaxati in scaunele lor nepasatori si indolenti.

    • Chat Noir Says:

      Nu putem aştepta până când statul se mişcă … Alex are nevoie de noi acum. Trebuie rezolvată şi problema bolilor celor mici şi mari … ăsta e un domeniu prioritar după mine.

  2. Darael Says:

    Astept ziua cand ei o sa fie tratati AICI si o sa fim in stare sa ajutam noi pe altii. Dar poate e doar un vis al meu…..

  3. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    minunat gestul tau,asa cum am mai spus.Din pacate,sunt atatia copilasi, care ar avea nevoie in aceasta clipa de ajutor!Asa cum spune Darael,posibilitatea de a fi tratati cum se cuvine de sistemul nostru de sanatate ,este mult prea indepartata,sau…va fi vreodata?Eu am gasit o alta metoda de a-i ajuta.Mi-am donat 2% din impozitul pe salar serviciului SMURD.Asta nu inseamna, ca n-o sa-i trimit si lui Alex.

  4. Chat Noir Says:

    @ Lucia & Darael
    Vă mulţumesc !
    Şi eu am donat cei 2 % unei organizaţii din armată care se ocupă tocmai cu asemenea lucruri … ajutorarea copiilor.

Leave a Reply

