Daţi cu flit !

flit2Încrucişare cu î din i.

Soluţia :

flit3

4 Responses to “Daţi cu flit !”

  1. matilda Says:

    Şi aici avem definiţii interesante ! 8 orizontal a doua, mi-a plăcut cel mai tare ! L-am rezolvat destul de repede, dar mi-am propus ca data viitoare să mă cronometrez, aşa, ca idee… Te ţin la curent.

  2. Chat Noir Says:

    @ Matilda
    Trebuie să compun unul mai dificil, special pentru tine … după cum văd pe astea le dai gata imediat 😆

  3. matilda Says:

    Nu întotdeauna, funcţie de neuron, cît este el de sprinten. Îţi mulţumesc pentru intenţie, dar, te rog să nu-mi soliciţi prea tare singurul neuron din dotare !

    • Chat Noir Says:

      Mă alintam … de 10 ani n-am mai reuşit să compun un careu. Tot ce am postat până acum sunt careuri publicate sau realizate (şi nepublicate) mai demult. Dar mă antrenez … inspiraţia vine şi dezlegând … mă pasionează acum mai mult politica.

Leave a Reply

