PAPA…RUDA

udreaAm văzut astăzi ce ne aşteaptă într-o Românie viitoare (dacă Băsescu mai ia un mandat) … o Românie a şmecherilor, a piţipoancelor, a paparudelor, a băieţilor deştepţi.

Tupeu, nesimţire, sfidare a legii, “ţopârlănism”.

Şi totuşi frică … bine mascată.

Mi-e scârbă de paparuda asta.

UPDATE : Am scris imediat după ce am văzut transmisia la televizor. Am citit apoi la Roxana … pusese aceeaşi poză şi o face ţopârlancă. Trec apoi pe la Dramoleta … postarea se termină cu “Mi-e scârbă!!!”. Mă opresc din citit ca să fac un UPDATE. Nu m-am inspirat. S-au mişcat mai repede ca mine … dar mi-am făcut bine blogroll-ul … nu sunt singurul care simte astfel. Vă mulţumesc dragele mele doamne ! Sunteţi speranţa că nu sunt singur.

16 Responses to “PAPA…RUDA”

  1. mirko Says:

    teapa toapei, citeste tz sau nu! 😆

  2. Darael Says:

    Simte sfarsitul, de ce sa o condamnam ca ii este frica ?

    Iar semnele sunt evidente; toti sobolanii sar in apa de pe nava care se scufunda. Naspa de ea; de cand cu flota, nu mai sunt barci de salvare in zona.

  3. Jenika Says:

    Offff……
    …..
    As spune multe…dar tacerea mea oare nu este un raspuns mai grav???
    :))

  4. Lilick Says:

    Nu, nu aveai cum sa te inspiri de la nimeni. Era o reactie cat se poate de naturala. 🙂

  5. matilda Says:

    cred că cel puţin jumătate dintre romînii cu scaun la cap au avut aceeaşi reacţie normală şi de bun-simţ. Voi aţi scris-o, felicitări !

  6. noapteaiguanei Says:

    Aşa se întâmplă când “femeile de succes” ajung să ţină cârma… piţipoancele ca ea ar trebui să primească o lecţie… oare când se va întâmpla asta?

  7. daurel Says:

    “Da domnului doamne!”

Leave a Reply

