Alinierea planetelor

Alinierea_f

Aliniere

ORIZONTAL :

1.SATURN – Lansat în spațiu pe o traiectorie apropiată de PĂMÎNT. 2.O întrebare … din SOARE ! – Caracterizare pentru MERCUR. 3.STEAUA pe primul loc – Se aliniază după PLUTON. 4.Asteroidul nr.42 ! – Vine după URANUS – Personal computer. 5.Difuz în lumină – Planeta fără șes ! 6.Numai atît – Autor al unei teorii de rezistența materialelor – Unul din stele ! 7.LUNA X (abr.) – Planeta care se aliniază. 8.Noaptea la început ! – Asia ! – Planeta albastră. 9.Celula spațială (pl.) – O tonă de pe PLUTON ! 10.PLUTON. 11.MARTE – Stele căzătoare. 12.Descoperirea de noi lumi – Regii finanțelor românești.

VERTICAL :

1.NEPTUN – Sclav fără toate cele ! 2.Țară asiatică – Traiectorii circulare. 3.Jumătatea lui URANUS ! – Spațiu idilic de pe SATURN ! – Forma rotundă a PĂMÎNTULUI. 4.Planeta din metal lichid – Prezentul popular. 5.O mare perioadă de timp pe PĂMÎNT – Își înfoaie coada. 6.Biosferă – VENUS/URANUS. 7.Categorie biologică sau minerală – Planeta cea mare. 8.VENUS – Fire. 9.JUPITER – Stele plimbărețe. 10.Harpă fără cadru ! – Metal nobil din univers ! – Boare … care vine de la NEPTUN. 11.Cînd stelele strălucesc – Ultimele pe PĂMÎNT ! – SOARE la apus ! 12.Tras pe margini ! – Naveta spațială (pl.).

Dicţionar : UJIC, SAV, ARP, EOL.

Obs. Încrucișare cu î.

Soluţia : Aliniere_r

9 Responses to “Alinierea planetelor”

  1. lucia.alexandru Says:

    ha!ha!ha!
    imi vine sa-ti imprastii ruga prin toata blogosfera! 🙂

  2. lucia.alexandru Says:

    Chat Noir
    imi cer mii de scuze!era vorba de ruga lui Mirko.Drept autopedeapsa ,am sa incerc sa dezleg careul in timp recordAdica sper sa reusesc saptamana asta! 🙂

  3. matilda Says:

    hihihi ! Iarăşi o provocare ? Să vedem…

  4. cristian Says:

    deci sunt mandru de mine; stiu ce-nseamna sclav fara toate cele si se lipeste si cu Ares 🙂

  5. Jenika Says:

    Nu ii corect…..
    :))
    Si eu nu am timp sa imi trag sufletul….
    De ce???
    De ce????
    :))

    • Chat Noir Says:

      Mi-am închipuit eu că ai fost tare ocupat în ultimele zile. Lasă că-i mai bine să fii tânăr și cu activitate decât pensionar care începe deja să se plictisească … 🙂

Leave a Reply

