Toamna mea

A venit toamna și la mine pe balcon.

Toamna1

Cei cu parcările au reușit să spargă și o conductă de apă. Chiar dacă nu mai plouă avem apă și printre mașini.

Toamna3

14 Responses to “Toamna mea”

  1. Darael Says:

    Ce petunii frumoase.
    O sa-ti umple balconul de parfum suav si seminte mici.

  2. mirko Says:

    am o balada pt. toamna ta! 😀

  3. matilda Says:

    Bine că ai şi apă ! Te poţi considera în concediu, pe malul lacului cu parfum de petunii !

  4. cristian Says:

    mie imi place toamna ta; eu sunt usor invidios ca n-am taiat niste muscate la timp, s-au facut cat geamul si n-au produs flori…
    oare imi creste o jungla ? 🙂

  5. Jenika Says:

    Lasa-mi Toamna pomii verzi……
    Parca asa era, nu???
    :))

  6. Vania Says:

    Sunt locuri in lume in care e foarte mare lipsa de apa. Fericita tara in care apa curge chiar si printre masini!

  7. Roxana Iordache Says:

    Nu-mi mai spune de apă, că şi noi am păţit-o ieri. Toată ziua. De la 9 dimineaţa, la 12 noaptea. Noroc că apucasem să fac duş. Eu cred că ăia de la Apa Nova au săpat doar ca să-şi ia tainul. În fiecare an, de vreo două ori – de obicei, primăvara -toamna – sparg în acelaşi loc, după ce tocmai se asfaltase a suta oară şi pe urmă iarăşi vin ăia cu asfaltul. Chiliman era disperat, i-au făcut chestia-asta de mai multe ori în anul cu alegerile locale. Cred că am să scriu o postare despre bătaia asta de joc.

    Foarte frumoase flori ai pe balcon.

    • Chat Noir Says:

      Nevastă-mea le îngrijește … eu le alint.
      Am vrut să fac pozele la fața locului dar nu m-au lăsat lucrătorii. Așa că am urcat și le-am făcut de la balcon … așa mi-am dat seama că am flori frumoase. 🙂 Tot răul … spre bine.
      S-a rezolvat cu apa … chiar și parcările arată acum bine.

Leave a Reply

