Planificarea postărilor … în WordPress

Când mi-am făcut blog totul era o nebuloasă. (Nu că acum aș fi foarte priceput … dar m-am apucat totuși și de php, html și alte h-uri). Nimeni nu are timp să-ți explice ceva. Cum idei n-am, talent la scris n-am, cuvinte încrucișate știam să fac … dar inspirația a cam secat, mă gândesc să postez câteva “chestii” descoperite (cu greu) în WordPress … fiindcă am văzut că și alții au probleme …

Publicare la ora prestabilitaDupă ce se termină de editat postarea și se salvează draft-ul sunt două posibilități :

1. Se publică imediat postarea făcând click pe butonul “Publică”

Publicare imediata

2. Se editează data la care se publică postarea făcând click pe Editează de lângă “Publish immediately” și se modifică data și ora după dorință.

Publicare la ora doritaSe salvează draft-ul. Butonul “Publică” se transformă în “Schedule”.

Publicare

Se face click pe el. Gata.

25 Responses to “Planificarea postărilor … în WordPress”

  1. adc Says:

    Aaa… ce chestie! Înseamnă că nu-s aşa deştept precum credeam… Sau sunt alţii şi mai şi, ceea ce e acelaşi lucru…

    • Chat Noir Says:

      Tot n-aveam nici o idee … Mă uit de azi dimineață la TV și nu văd decât “asomări”. Nici nu merită să mai scrii ceva de ei. Noroc că am avut ce citi și comenta pe bloguri. Bine ai venit !

  2. adc Says:

    Bine v-am găsit!

  3. diacritica Says:

    Mă uit de azi dimineață la TV și nu văd decât “asomări”.

    Asumări.
    Că asomările-s altceva.
    Deşi, mă rog, ar putea fi vorba, metaforic, de asomarea telespectatorilor. 🙂

    • Chat Noir Says:

      Bine ai venit !
      Te citesc de ceva timp … mi-a fost frică să te trec în blogroll până acum. Apoi am avut un puseu(?) de curaj. Mă străduiesc să scriu cât mai corect. 🙂

  4. diacritica Says:

    OMG, nu m-aş fi gândit că stârnesc frică! 🙂

    Mă bucur că te-am găsit, o să printez rebusurile – pentru mama, că-i addicted. 🙂

    • Chat Noir Says:

      Mă bucur că am mai găsit un pasionat de cuvinte încrucișate. N-am prea mulți vizitatori la postările cu pricina. 🙂
      Am o problemă cu virgulele … poate postezi ceva … te rog !

  5. Vania Says:

    Toate astea le-am făcut şi… canci! Aşa că nu merge la oricine…

  6. cristian Says:

    la mine functioneaza doar instinctul; nici macar n-am platforma in romana, ci in engleza 🙂
    tot ce ai explicat presupun ca e bine, daca nu perfect chiar; dar pentru mine e ca si cum ar trebui sa lucrez la gherghef cu surubelnita 🙂

  7. Darael Says:

    Eu astept sa se descopere gaurile verzi si doar apoi ma apuc de php si alte surubelnite 😀

  8. daurel Says:

    Conspectez! Oricum, rebusul este mult mai greu…

    • Chat Noir Says:

      Se pare că blogspot-ul îți dă mai multă libertate de creație … dar e și mai greu. Mai am muuuulte de învățat în WordPress. Deși nu aspectul unui blog e primul lucru care contează. 🙂

  9. Jenika Says:

    Maestre….
    Este!
    S-a bifat!
    :))

  10. flavius Says:

    servus
    fain… asadar pot scrie de acum si sa le public la anu’ cînd nu o să mai am inspiraţie ;)…
    toate cele bune!

  11. zbordefluture Says:

    eu nu ma pot face activa deloc. Ma incurc ca intr-un labirint in toate acele butoane si butonase si nu pot sa-i dau de cap deloc. 😦
    Poate ma ajutati si pe mine pls!

  12. zbordefluture Says:

    as dori o adresa de mess de la cineva care e dragut sa-mi explice.

Leave a Reply

