Bâjbâieli ? Bâlbâieli

Desen de Călin Cazan

Desen de Călin Cazan

“Unul dintre motivele pentru care circul mult în țară … este ca să-mi dau seama dacă mai pot candida o dată” (Traian Băsescu – TVR1).

N-ai putea să circuli pe banii tăi …

26 Responses to “Bâjbâieli ? Bâlbâieli”

  1. mirko Says:

    il stii pe asta drept fraier? si asa se da chior in tara orbilor-vezi hora de baieti(sfinx/arghezi)-asa ca banii nostri e banii lui!reciproca nu e valabila, biensur!

    • Chat Noir Says:

      Și “Fătălăul” … O fi fost mă-ta vioară/Trestie sau căprioară …
      Frumoase versuri … doar rupte din context.
      Mă tratez cu coniac și bere … am o falcă umflată … cam așa 😉
      Așa și funcționez …

  2. mirko Says:

    ia de auzi!

  3. Vania Says:

    În locul domniei sale, aş fi făcut un sondaj pe blog…

    • Chat Noir Says:

      Vania, Mirko …
      Ce bine că veniți pe la mine … mai uit de durere.
      Cred că nu-i blogul său … dar încă n-am intrat pe acolo … doar ce am citit pe la alții.

  4. Chat Noir Says:

    @ Vania :
    Aș fi vrut eu să facă sondaj pe blog … precis scăpam de el.

  5. matilda Says:

    Nici cu zeama de cleşte nu funcţionează ?
    Circul (area) este viaţa lui…

  6. cristian Says:

    da o coaja de paine, ceva ? 🙂

  7. Andi Says:

    Am venit sa iti spun ca mi-e dor sa scriu o scrisoare. Cu stiloul, pe hartie fina, intr-un plic din hartie ”de matase” sau ”de orez”…
    Noapte buna 🙂

  8. lucia.alexandru Says:

    Asta-i Base?Si acolo in apa,sunt nuferi?Ah,nu,sunt degete!!!Contracandidatii?Geoana,Oprescu si Antonescu?
    Aoleu,a cui o fi degetul ala,cam…erect(sa ma scuze sotia ta.de obicei sunt mai decenta)din spate? 🙂 Eu zic sa renunte sa mai candideze! 🙂

  9. lucia.alexandru Says:

    Am uitat.Hai Poli! 🙂

  10. dramoleta Says:

    Pentru circul asta doar noi platim.

    Alegría – CIRQUE DU SOLEIL

  11. lucia.alexandru Says:

    @dramo
    asta mi se pare mai elocvent.

    http://www.trilulilu.ro/BladeBV/1e3c9223d073e9

  12. lucia.alexandru Says:

    Un american si un roman stau de vorba.

    Americanul spune mandru: – We have Barack Obama, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!

    Romanul spune si el: – We have Traian Basescu, no wonder, no hope, no cash

Leave a Reply

