Leapșa, pe furate

Am furat-o … leapșa … de la Adc. Mă conformez, deși am o durere de dinți …

1. Când ţi s-a-ntâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău?

Adesea, deși lecțiile pe care ți le dă viața … nu le uiți niciodată.

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce?

Surorile Brontë … și Jane Austen. Și nu la cină ci la un ceai. Îmi plac scrierile lor … și lumea în care au trăit. La cină … Dickens. Să-i spun și că-mi place Uriah Heep. Nu personajul. Dar nu-mi fac mari speranțe.

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta?

Soția … dar să nu-i spuneți.

4. Care-i ambiţia ta secretă?

N-am, și nu-mi plac … secretă niște chestii …

5. Preţul gloriei?

Cred că de obicei e prea scump… dar vorbesc în necunoștință de cauză … doar din lecțiile învățate.

6. Greci sau Romani?

Și … și.

10 Responses to “Leapșa, pe furate”

  1. cristian Says:

    interesanta leapsa….
    ia sa incerc si eu…
    1. aproape mereu;
    2. Hesse sau Dostoievski;
    3. ea stie; e suficient…
    4. daca e secreta… de ce? 🙂
    5. amar;
    6. greci;

  2. lucia.alexandru Says:

    1.de multe ori
    2.Dostoievski for ever,pentru ca pur si simplu il iubesc
    3.mi-e greu sa va marturisesc 🙂
    4.nici pe fata,daramite secreta
    5.ce-i aia?
    6.greci

  3. Darael Says:

    Am mai raspuns odata la April, dar exista copy-paste pe lumea aceasta, asa ca e simplu sa mai raspund “o data”:

    1. Succesul meu ? E succesul lor ca au reusit sa ma invete ceva.

    2. Milarepa, marele yoghin tibetan. De ce ? Ca sa papam of course. Nu spuneai ca e o cina ?

    3. Eu insumi. Tot ce fac (ba chiar si ce nu fac) ma influenteaza 😀

    4. Ambitie ? Nu am. Sorry. Ambitie implica dorinta de a “dovedi ceva”. Nu vreau sa dovedesc nimic.

    5. Nu exista glorie, exista doar apreciere. Si aprecierea nu are pret, fara a fi nepretuita.

    6. Românii 😉 (nu romanii !!!)
    Grecii fac daruri “toxice” si primejdioase.

    Moama, ce repede am raspuns, mai repede decat data trecuta 😀

  4. daurel Says:

    @ marile sperante sau “Marile sperante” de Dickens ?

  5. Darael Says:

    Milarepa a fost si este un exemplu pentru sansa fiecaruia de a se reintoarce de la ratacire catre Drum. In ortodoxie il avem pe Saul care devine Pavel dupa revelatie. Tot asa, Milarepa are o revelatie si revine de la magia neagra la calea spre desavarsire.

    Aceasta e lectia lui Milarepa, ca si in cel mai intunecat suflet Lumina poate sa se manifeste intr-o zi.

Leave a Reply

