Dacă nu curge … pică !

picas

Prostituție, droguri … dacă aduc un vot în plus …

Mă fascinează ultimele găselnițe ale băsescienilor. O lecție de supraviețuire.

Totuși … dacă nu suntem atenți … cei 34% … vor învinge. Știți doar ce periculoase sunt ultimele zvârcoliri ale șarpelui.

Două amintiri … din 1996 și 2004 … primul tur.

94_7

94_5

Și ultimul sondaj 

Traian Băsescu 34 %

Crin Antonescu 19 %

Primii … vor fi cei din urmă !

36 Responses to “Dacă nu curge … pică !”

  1. daxinte Says:

    Ok si ce ne face sa credem sondajele pe cuvant?

    • Chat Noir Says:

      Bine ai venit !
      Sondajele nu sunt chiar așa de manipulate. Dar nu asta e ideea … susțin pe oricine nu se numește Băsescu. Lasă-mă să fiu optimist … e-n firea mea de pesimist. 🙂

  2. daxinte Says:

    Nu pt ca e alesul meu dar l-as lasa pe Vadim sa faca putina curatenie iar apoi …..o sa fim ok

  3. mirko Says:

    si eu vad partea plina a paharului, pacatul e ca basexu are multi etilisti-alegatori, care ne-ar bea dintr-o suflare. o sa le stam in git 😀

  4. daxinte Says:

    :)Si eu accept vizite:)

  5. Petrisor Says:

    Pe mine nu poate decît să mă bucure că Comisia ( scuze de cacofonie) a scos pe guriţă păsărica cu drogurile şi prostituţia. Aşa da strategie electorală. 🙂

  6. lucia Says:

    Pioase multumiri, comisiei!Comisia a scos(zis)porumbelul..traiasca comisia!
    Sa zici asta ,in tara Paraschevei….curata sinucidere! 🙂

  7. cristian Says:

    hac; da’ niste trotil n-aveti p-acilea ? 🙂

  8. Onu Ionescu Says:

    @hac,ne-hac; omu-si urmeaza TAO, si din perseverenta asta draceasca,poate atinge Potoul,fara sa-si fi dat seama de efort.Forta disperarii, depaseste normalitatea!Si totusi, mi-as dori sa gresesc!

    • Chat Noir Says:

      “Calea” lui Băsescu e mincinoasă … sper să fie urmată de tot mai puțini. Și încă ceva … individul e prea imprevizibil pentru mine … și n-are nimic sfânt.

  9. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    unde,unde?de ce?:)

  10. daurel Says:

    Va protejati investitia…La o votare fara mita pe vot, ar castiga. Liberalii sunt zgarciti si cam fricosi in licitarea voturilor la carciuma. De altfel nici nu-i prea vad prin carciumi! Parerea mea!

  11. daxinte Says:

    🙂

  12. Vania Says:

    Mă îndoiesc de acel 34%! Nu cred că avem chiar atâţia golani…

  13. Petrisor Says:

    Salut, da am cam lipsit de pe blog, am fost în Grecia 🙂 o sa pun şi cîteva poze, iar blogul acum e-n relansare, va fi cu totul altul de la 1 octobrie, se fac teste 🙂

  14. Jenika Says:

    Maestre…istoria ne-a spus ca pana acum un presedinte a fost destul de greu sa fie reales consecutiv….
    Sa o tie asa si eu nu ma supar….
    🙂

  15. daxinte Says:

    Parul destept paraseste capul…

Leave a Reply

