Revista presei

Revista presei_p3 

Revista presei

ORIZONTAL :

1) Presa pe toate drumurile – Limpede în redacție. 2) Evadare din COTIDIAN … când mă bate GÂNDUL. 3) Element pentru O ȘTIRE … de la Ștefan cel Mare citire (nu faceți boc-poc … pe autor) – Jurnale de știri. 4) Mod de obținere a unor știri (nu-i vorba de “copy/paste”) – Dă de știre în caz de pericol (abr.). 5) Sigla jocurilor olimpice – Fițuici care iau la întrebări – Armă descărcată ! 6) Fluturași … în zbor – După o întâlnire cu presa. 7) Număr dublu la revistă – Șorici ! – COTIDIAN … făcut și desfăcut. 8.) O formă de presă. 9) Speculații la bursa știrilor – Moralist grec. 10) Pui de baltă – Publicitate. 11) Vând produsele presei … toamna – Meșter la scris … mecanic.

VERTICAL :

1) Numărul ziarelor – MAGAZIN. 2) Clienți potențiali – Iar (arh.). 3) Vase cu flori – Difuzarea presei. 4) Oameni care culeg știri – Tipar ! 5) Foaie care face dezvăluiri nominale (pl.) – Materie primă pentru presă. 6) Articolul din această lună ! – Subiect de presă. 7) Ziariști – Caz fără conținut ! 8.) Gazetari fără gazetă ! – Comune în presa … din vest ! – Înainte de jurnal pe micul ecran. 9) TIMPUL, ORA – Manipulat de către o anumită parte a presei. 10) Cercul presei – Cuprinsul unui roman ! 11) Ziare, reviste, publicații – Asigură imprimarea presei.

Dicționar : SOR, EAR, OMA.

Soluția :

Revista presei_s

Tags: , , , , ,

6 Responses to “Revista presei”

  1. cristian Says:

    pe asta chiar l-am dezlegat re pede si in tiraj mare 🙂

  2. diacritica Says:

    Printat toate careurile, dus lu’ mama, mulţumit încântată.
    Feedbacku’ vine mai încolo.
    (Oarecum off topic, da’ nu ştiam un’ să scriu. 🙂 )

    • Chat Noir Says:

      Mulțumesc Dia … sunt așa de încântat … am să mai postez careuri (tocmai mă gândeam că aproape nimeni nu mai este interesat de jocurile de cuvinte, atât de “la dispoziție” în limba română) fiindcă știu că măcar am câțiva dezlegători.

  3. diacritica Says:

    Mama e addicted, ştie toate revistele de profil, care când apare, rezolvă tot, până la ultima literă, şi dacă nu-i iese trebe neapărat să caute soluţia în numărul următor, că altfel îi stă pe suflet! 🙂
    Într-o vreme mă jucam şi eu aşa (de fapt, de pe la 10 ani rezolvam careurile alea simple, tematice / de cultură generală din Rebus; că mama le rezolva pe alea complicate), da’ le-am abandonat de ani buni. Acu’ că mă gândesc, nu ştiu de ce. 🙂

Leave a Reply

