EMILAȘU’

Emil cel Mic

Coadă de topor = persoană care servește drept unealtă în mâna cuiva rău intenționat

Când îl văd așa mic și agitat îmi vine să-i trec mâna prin păr, să-i răvășesc ciuful și să-l alint … Emilașu’. Dar cum să-i scriu alintu’ … Emil Asu’ sau Emi Lașu’.

Ar fi putut fi EMIL  ASU’

  1. Dacă încercând să “demiti(ci)zeze” actul guvernării nu l-ar fi transformat într-o nouă “la belle epoque” (sau na’ poc).
  2. Dacă ar fi recunoscut măcar o singură greșeală a guvernării sale.
  3. Dacă ar fi adoptat o singură măsură anticriză (și nu de gestionare a crizei).
  4. Dacă ar fi luptat împotriva cheltuirii ipocrite a banului public și dacă ar fi demis-o pe Monica Iacob Ridzi imediat ce au ieșit la iveală “stângăciile” coțofenei.
  5. Dacă ar fi dovedit că nu e cârpa de șters pantofii lui Traian Băsescu.
  6. Dacă ar fi redus cu adevărat aparatul guvernamental.
  7. Dacă ar fi vorbit mai puțin și ar fi gândit mai mult.

De ce este EMI  LAȘU’

  1. Fiindcă, curajos cum îl știm, s-a războit cu pensionarii, bugetarii, profesorii … în general cu cei mici și umili (era să scriu “emili”).
  2. Fiindcă n-a avut curajul să scadă salariile bugetarilor și le-a impus concediul fără plată.
  3. Fiindcă n-a avut curajul să-și susțină teza de doctorat și în fața comisiei prezidențiale (cea cu garsoniera parlamentarismului românesc).

P.S. Listele rămân deschise …

26 Responses to “EMILAȘU’”

  1. mirko Says:

    mai bine raminea la napoca,da’ n-apuca sa ramina in istorie ca un prim de presh!

  2. Darael Says:

    Eu ii spun altfel: Emil ipocritul si mincinosul. Istoria o sa-mi dea dreptate pentru acest nume, asa cum dreptate imi da fiecare zi.

    Si tot istoria o sa ne scape de el, mai repede decat viseaza. Acea zi va fi o sarbatoare pentru tot deamul romanesc, chiar si pentru pdl-isti.

  3. George Serban Says:

    Excelenta analiza! Ti-ai folosit si calitatile de rebusist 🙂

  4. i.o.flavius Says:

    servus…
    una peste alta a tras o carte naşpa 🙂 ultima din politică…
    toate cele bune!

  5. dramoleta Says:

    Ce ghinion pe capul nostru!

  6. matilda Says:

    Rebusistul nu se dezminte ! EMILasă-ne se poate ?

  7. daurel Says:

    Si-a atins limita competentei…Sau a depasit-o mai demult… Nu numai nEMILuitul boBOC!

  8. cristian Says:

    cum e mai bine sa fii cand esti rebusist ? sincer, foarte sincer, prea sincer ? 🙂

  9. lucia.alexandru Says:

    da ce grasan e in poza asta!s-a umflat in pene pentru guvernarea monocolora?

  10. Vania Says:

    Nădăjduiesc ca, în curând, să-mi fie dor de domnul Boc…

  11. daurel Says:

    Personajul este jalnic. N-or fi oglinzi la Palatul Victoria? Dar mai trebuie si imaginatie…Vazand o camila la zoo, ardeleanul a zis: asa ceva nu exista! { Pentru cei fara umor:eu m-am format in judetul Satmarului}

    • Chat Noir Says:

      Eu sunt mai … amalgamat 🙂
      Născut în Sălaj, (ardelean mă simt fiindcă așa m-a crescut mama … tot sălăjancă) … copilărit în Mehedinți (deci și oltean – prin educație și anturaj) … cu ceva sânge sărbesc în vine (după bunicul patern – am niște rude îndepărtate în Kladovo (Serbia)care se numesc Medrag – de unde și numele meu – Nădrag). Boc, după cum cunosc eu ardelenii … nu știu unde să-l încadrez. De obicei sunt un tip pașnic și binevoitor. Boc, însă, mă face să uit de toate. Nici măcar Băsescu nu mă enervează atât de mult, orice ar face … îl pot înțelege. Boc însă … chiar așa de jos se poate coborî un om. Și nu vorbesc de situații speciale … închisoare, tortură, șantaj.

  12. nidweb Says:

    Va propun o forma de promovare reciproca a site-urilor noastre. Va ofer link din toate paginile unuia din urmatoarele site-uri, la alegerea dvs.:

    http://articoleturism.wordpress.com
    http://cadastru.wordpress.com
    http://rocontabilitate.wordpress.com/
    http://resurseumanero.wordpress.com/
    http://terensintetic.wordpress.com/
    http://uleipalmier.wordpress.com/
    http://uleicocos.wordpress.com/
    http://parafin.wordpress.com/

    In schimb, va rog sa puneti in site-ul dvs. linkul cu urmatoarele specificatii:

    Titlu: web design
    URL: http://www.nidweb.ro

    Astept detaliile linkului dorit si site-ul unde doriti sa fie plasat

    Cu stima,
    Nidelea Cristian
    nideleacristian@gmail.com

    • Chat Noir Says:

      Mulțumesc. Sunt proiectant de soft, pensionar. De când sunt la pensie am finalizat un soft de contabilitate financiară (pentru bugetari) … tehnologie client-server cu server Oracle și Visual FoxPro la client, terminal-sever cu server Oracle server de aplicații Windows 2000 cu aplicație scrisă în Visual FoxPro, locală în Visual FoxPro… m-ar interesa un link pe site-ul http://rocontabilitate.wordpress.com/ – nu c-aș vrea să vă fac concurență. 🙂
      Eu am trecut link-ul … dacă după aceste explicații mai sunteți interesat …

  13. nidweb Says:

    Dati-mi va rog detaliile link-ului dvs. O rugaminte:
    La link-ul catre nidweb.ro, in loc de MidWeb, treceti va rog Web design

    • Chat Noir Says:

      https://rebusache.wordpress.com/ – Chat Noir
      🙂 Încă mă gândesc dacă să pun la dipoziție soft-ul și pentru alți bugetari. Deocamdată e folosit în armată (Forțele Terestre). Așa că nu mi-am făcut site dedicat. E bun și ăsta (Chat Noir) … poate pentru o viitoare colaborare sau, dacă nu, măcar pentru schimb de experiență.
      Am mai proiectat și o aplicație de personal (HR) … tot în armată e folosită.
      Am modificat link-ul. Succes în continuare … proiectarea de soft e o speranță pentru viitorul economic al României.

Leave a Reply

