Doici Land über alles

 E clar, trebuie să schimbăm sloganul “Land of Choice” cu “Doici Land über alles”.

Pentru toți maneliștii, cocalarii și pițipoancele din PD-L fericirea și mângâierea tătucului fac mai mult decât o țară, un popor, o istorie. Când îi văd cum încearcă să-mi demonstreze cum îi “mănâncă” pe ei grija de glie, neam și viitor mă apucă o așa tristețe … că-mi vine să-mi “las baltă toate interesele” – ca să mă întorc la originile mele balcanice. M-am săturat de cei care au nevoie de doici.

Cum stăm :

Băsescu – e în campanie permanentă, are o strategie coerentă și și-o impune cu cinism.

Geoană – slab … și ca discurs și ca strategie de campanie.

Antonescu – strategie de așteptare (sau, mă rog, a pașilor de chinezoaică) … când oponentul pentru turul doi (Geoană) face greșeli peste greșeli … o fi bună ? Să vedem.

Oprescu – așteaptă prea mult.

P.S. Scuze nemților…  pentru nefericitul joc de cuvinte … nu m-am putut stăpâni.

28 Responses to “Doici Land über alles”

  1. adc Says:

    Face bine Antonescu… dacă mai continuă ăştia aşa, câştigă alegerile din primul tur. Parol!

  2. mirko Says:

    crin are pe moment noroc, vb aia cu al treilea cistiga.norocu’ insa si-l mai face si omu’, iar crin ar trebui sa treca la treaba!

  3. Darael Says:

    Naspa viata noastra. Nu e nimic de spus mai mult decat atat.

  4. daurel Says:

    DA, o doiCA CA Elena Udrea; restul sunt tatuci, iar rusii se bucura cand le copiem patentul…Se va ocupa papasa si de Crin…

  5. lucia.alexandru Says:

    Realizez tot mai mult, ca Base are un staff de exceptie.Si mi-e trist!

  6. -X- Says:

    Nu stiu cum se face ca românii sunt mai ‘balcanici’ decit restul balcanicilor … si nu prea stiu de Eins Zwei Polizei ci numai de Sieben Acht Gute Nacht …

  7. dramoleta Says:

    Băse ==>> Schweinhund :mrgreen:

  8. cristian Says:

    orice analiza corecta e scurta; asa e si cea facuta de tine; unde e Godot ? 🙂

    • Chat Noir Says:

      “Nimic nu se întâmplă de două ori” – Sper să se aplice și în cazul președintelui Băsescu 🙂
      Analizele (?) mele sunt lungi … în prima variantă. Cum n-am ușurință la scris … șterg, șterg și tot șterg până rămân scurte.

  9. Vania Says:

    Domnul Băsescu a făcut prea multe măgării ca să mai cer calităţi vreunui contracandidat. La nevoie, votez şi cu Nicolae Guţă…

  10. Dan Chichernea Says:

    Băse failed…da’ urât de tot.
    Geoană has no cojones, not even one.
    Crin e un gheiş mai timid, sper să se adune repede şi să se urce procentele pe el.

    Restul e cancan 🙂

  11. Radu Says:

    Salutare.Am si eu un site de Bancuri glume si culmi, si anume http://culmi.blogspot.com si daca vrei sa faci un link exchange cu mine te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/07/schimb-de-link-uri.html sau sa imi dai un add pe mess la id rfi_scan .Mersi frumos.O zi buna

  12. cristian Says:

    pisoi! nicio incrucisare, nimic ? 🙂 macar o udrea pe de trei ceva 🙂

  13. i.o.flavius Says:

    servus…
    captivant peisaj 😉 si uite/l pe becali cum vine pe… turnanta ! :)) jalnic, zau
    toate cele bune!

Leave a Reply

