Groß Sankt Nikolaus

Foto - Adevărul

Foto - Adevărul

Îmi anunţ candidatura în mod neplanificat, aici, la Sânnicolau Mare. Cel mai bun lucru este să faci lucruri la care nu te aştepţi. Nu m-am aşteptat să-mi anunţ candidatura la Sânnicolau Mare“, a spus şeful statului.

1. Sânnicolau Mare – cel mai vestic oraș din România.

2. Primar – Dănuț Groza – PD-L.

3. Băsescu a răspuns la întrebarea unui cetățean (consilier PD-L).

4. Groß Sankt Nikolaus – numele german al orașului (Sf.Nicolae).

5. Turul doi al prezidențialelor este pe 6 decembrie de Sf.Nicolae.

Cam multe coincidențe pentru un anunț spontan. Cam grosieră spontaneitatea. S-o înghițim și p-asta ? Oare n-o să-i stea chiar lui în gât ?

P.S. Mulțumesc Luciei Alexandru pentru idee.

UPDATE :

Am ajuns ca-n fabula lui Topîrceanu …

Cin’ s-a fript cu ciorbă…

Fratele nevestei unui negustor
A venit odată pe la casa lor,
Zicând că la noapte, mâine, cine ştie,
Are gând să plece în călătorie
Şi că, prin urmare,
Vrea ca să-şi sărute sora la plecare.

– Ba să nu pui gura pe nevasta mea,
A strigat bărbatul, că intri-n belea!
– Şi de ce să nu pun gura, măi cumnate,
Când ştii că mi-e soră şi că eu i-s frate?
– Poţi să-i fii şi tată! zise omul scurt, –
Cin’ s-a fript cu ciorbă suflă şi-n iaurt.

Dar și asta ar merge (pentru mine – că-s cam căscat) … în ambele sensuri.

Microscopică

Când pleca odată la război un om,
I-a strigat o cioară dintr-un vârf de pom:
– Du-te la bătaie, pentru ţară mori,
Şi-ţi va da nevasta un copil din flori.
Omul,
Auzind acestea, n-a mai vrut să plece,
Deci a fost la urmă, fiindc-a dezertat,
Condamnat la moarte şi decapitat.

Cine crede tot ce-i spui
Este vai de capul lui.

13 Responses to “Groß Sankt Nikolaus”

  1. dramoleta Says:

    Sa n-o inghitim, zic 😆

    • Chat Noir Says:

      🙂 Am ajuns ca-n fabula lui Topîrceanu …

      Cin’ s-a fript cu ciorbă…

      Fratele nevestei unui negustor
      A venit odată pe la casa lor,
      Zicând că la noapte, mâine, cine ştie,
      Are gând să plece în călătorie
      Şi că, prin urmare,
      Vrea ca să-şi sărute sora la plecare.

      – Ba să nu pui gura pe nevasta mea,
      A strigat bărbatul, că intri-n belea!
      – Şi de ce să nu pun gura, măi cumnate,
      Când ştii că mi-e soră şi că eu i-s frate?
      – Poţi să-i fii şi tată! zise omul scurt, –
      Cin’ s-a fript cu ciorbă suflă şi-n iaurt.

      🙂 Dar și asta ar merge (pentru mine – că-s cam căscat) … în ambele sensuri.

      Microscopică

      Când pleca odată la război un om,
      I-a strigat o cioară dintr-un vârf de pom:
      – Du-te la bătaie, pentru ţară mori,
      Şi-ţi va da nevasta un copil din flori.
      Omul,
      Auzind acestea, n-a mai vrut să plece,
      Deci a fost la urmă, fiindc-a dezertat,
      Condamnat la moarte şi decapitat.

      Cine crede tot ce-i spui
      Este vai de capul lui.

      Tot n-am somn la ora asta … cred că o să postez răspunsul către tine și pe pagina principală.

  2. lucia Says:

    ,Deodata vazduhul fu strapuns de un fulgerSe deschise impararatia cerurilor si Creatorul spuse:el e alesul.Si asa ,aureolat,cu ingerii(sri,sie,dg…i)insotindu-l in alai,s-a lansat spontan si mai ales sigur spre presedentie.De la Sanicolaul mare spre ziua predestinata ‘Sf.Nicolae’
    O singura necunoscuta avem:cu cine?Asteptam decizia Domnului.Sau ,a cui?

  3. lucia Says:

    Povestea a fost destinata votantilor romani ,care se calca in picioare sa atinga moaste.Sunt un segment considerabil din electoratul roman.Usor de manipulat emotional.

  4. Marius Ola Says:

    Eu l-aş pupa pe frunte
    şi i-aş spune,
    dându-i un ort
    şi-o rugăciune:
    Degeaba te-ai făcut tu luntre,
    peste o ţară, căci poporul,
    spre Cotroceni nu ţi-a pus punte.
    Acum te-ai dus… duce-ţi-aş dorul! 🙂

  5. lucia.alexandru Says:

    • Chat Noir Says:

      Am priceput … melodia e pentru Jenică. 🙂 Îi doresc sănătate, fericire și muuuult noroc !
      Eu … tot Jenică, tot balanță … dar mai încolo. 🙂

  6. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    lui Jenica i-am trimis alta.Stiam ca si ziua ta e in preajma zilei mele,care a fost ieri,dar se pare ca agitatia electorala prezidentiala,mi-a influientat memoria 🙂 oricum,ma consolez ca sunt prima care ti-a urat ,La multi ani!’ 🙂

  7. preteens Says:

    preteens…

    Wow! So many curves in one place, and not just any curves! I’ m talking about real amateur BBW pile of pleasure, all nude and ready to be jerked on! Do you like this huge BBW belly? I just love them so big and round, it’ s perfect to cum on it, and to …

Leave a Reply

