ANAGRAME

Am lucrat tot weekend-ul la o postare despre anagrame. După ce am consultat bibliografia proprie, am făcut un scenariu (ce e anagrama, istoria ei, anagrame celebre, etc.) și am selectat cele mai interesante anagrame din DEX … mi-am adus aminte să verific și dacă n-a apărut ceva similar pe NET. Și … după ce că n-am idei … și cele pe care le am se dovedesc a fi învechite. Așa că mai bine citiți aici.

Ce mi-a mai rămas de adăugat … softul pe care (mi) l-am proiectat acum câțiva ani pentru găsirea anagramelor dintr-o bază de date.

Anagrame

11 Responses to “ANAGRAME”

  1. Lucia Verona Says:

    Eu zic să scrii totuşi. Acel site va dispărea luna asta, laolaltă cu geocities… Adio, găzduire gratuită! 🙂

  2. daurel Says:

    Cred ca-mi voi copia pe suport de hartie istoria fascinanta a ana-gramei…Voi cita si sursa …Multumesc!

    • Chat Noir Says:

      Cam aceleași informații le aveam și eu … sursa – colecția revistei Rebus, cărțile marilor rebusiști români (da, pentru mine există și din ăștia :)) și acum și NET-ul. N-ai pen’ ce !

  3. cristian Says:

    si eu cred ca trebuie sa scrii…

  4. daurel Says:

    Scuze. Am fost confuz. Pentru mine sursa este Eugen Nadrag, n. 1954…Le vreau pentru documentatie personala, nu pt. publicare…(Abia am reusit sa o conving pe d-na Verona sa-mi accepte textul pt. cartea “10 ZILE….” ;NU SE ACCEPTA FARA DIACRITICE;)

  5. i.o.flavius Says:

    servus
    chiar… e păcat ca “dansul” şi “jocul” cuvintelor tale să nu lase semne mai multe. şi folosesc ghilimelele fiindcă cele două cuvinte sunt improprii pentru ce faci tu 😉 ;i mai fac atît de puţini cu… cuvintele
    toate cele bune!

    • Chat Noir Says:

      Bună dimineața, Flavius !
      Mulțumesc pentru încurajări. Mi-e frică de un singur lucru, aici în blogosferă … de ridicol. Tot timpul am impresia că mă fac de râs. Așa că orice vorbă bună … mă face să-mi înving, pentru un timp, frica. 🙂
      Toate cele bune și ție !

  6. laur Says:

    http://laurentziu2008.blogspot.com/ UN BLOG CU ANAGRAME

Leave a Reply

