BOCLEMAGNE

Charleslemagne

Cu toată uimirea unora, vă zic, sunt de acord cu domnul prim-ministru Boc. Nu mai vreau legi speciale. Aș vrea ca guvernul Boc să nu cadă din cauza acestei legi – de eliminare a pensiilor speciale. Sunt absolut de acord cu el (îl ascult pe Realitatea chiar acum) – nu avem nevoie de legi speciale. N-aș mai vrea ca cineva să-și petreacă cei mai frumoși ani din viață, închis într-o unitate de învățământ militară, cu drept de întâlnire cu alți cetățeni 3-4 ore pe zi sâmbăta sau duminica. Vreau să nu mai fie nimeni la ordin tot timpul, să nu mai fie mutat nimeni la fiecare doi ani de la Timișoara la Cumpăna (Constanța), de la Drobeta Turnu Severin la Sighetu-Marmației, de la aplicațiile militare, cu dormit în corturi la minus 20 grade – la canalul Dunărea Marea-Neagră sau la canalul Poarta Albă-Midia-Năvodari, de la instrucția în frig, arșiță, ploaie – la minele din valea Jiului, Transfăgărășan, agricultură, inundații, înzăpeziri, cutremure, întreținerea căii ferate, etc. Când pe câmpul de luptă din Afganistan, Irak, Bosnia, Congo sau Eritreea primesc un ordin de luptă … vreau să pot face grevă și să protestez împotriva încălcării drepturilor omului la viață. Nu vreau să ies la pensie la 55 de ani și să mor la 60. Nu vreau să vorbesc acum de nesimțiții ăia de piloți care ies la pensie la 50 de ani. Vreau să zbor în Australia cu un pilot de 70 de ani. Vreau să zbor.

P.S.1. Aș fi vrut ca domnul Boc să fi avut curajul să spună direct … România nu mai are posibilitatea să mai susțină pensiile speciale, salariile speciale … trebuie să supraviețuim. L-aș fi înțeles și n-aș mai fi scris nimic. Dar să mă facă nesimțit pentru că mi s-a calculat o pensie specială (în jur de 3000 de lei) … i-o dau lui pe toată. Ce, eu am făcut legile astea în ultimii 50 de ani ? De ce să mă simt vinovat că eu și colegii mei (câți mai trăiesc) am trecut prin multe din situațiile descrise mai sus ?

P.S.2. Bineînțeles că înțeleg substratul politic al acțiunii domnului Boc. Bineînțeles că sunt de acord cu eliminarea pensiilor exagerate (inclusiv a mea, dacă este cazul). Dar nu asta m-a supărat. Știu și că gândesc ca un moș Teacă.

P.S.3. Boc e ăla, cu goarna, care ține calu’.

12 Responses to “BOCLEMAGNE”

  1. cristian Says:

    aaaa, vreau la pensie speciala, deci le sustin 🙂

  2. matilda Says:

    L-ai bănuit vreodată de sinceritate pe Boc ?
    Dă-l jos de pe statuie ! În loc să ţină frîiele, poate mulge calul…

    • Chat Noir Says:

      Matilda, Boc e tipul de om pe care nu pot să-l înțeleg. Chiar atâta lipsă de verticalitate ? Da, nici de goarnă nu e bun. Și goarna ia în considerare feedbacku’. 🙂 Nici nu este pe soclu … e pe jos.

  3. daurel Says:

    Dl. Boc nu are imaginatie! Nici nu trebuie sa se puna cineva la mintea lui…

  4. mirko Says:

    am ex.en famille cu astea speciale, doar noi stim cam cum-iute si unde-vezi doctori, se duc banii.boc va ramine si el un special in istorie-un cretin special!

    • Chat Noir Says:

      Mirko, nu neg că am pensie frumoasă. Și alții au dreptul la pensie decentă, la îngrijire medicală normală, la viață frumoasă. Dar să nu mă facă nimeni nesimțit … n-am furat, n-am manipulat … mi-am văzut de treabă, nu m-am gândit niciodată la avantaje, legi, mișculații. Asta mă doare, că sunt băgat într-o oală mare și sunt mestecat cu ura, minciuna și teroarea. Dar tot nu-l votez pe Băsescu 🙂 chiar dacă îmi promit pensii a la Gates, Iron Gates.

  5. harlau625 Says:

    Colega, sunt putine voci din cadrul armatei care sa sustina cauza militarilor activi si in rezerva (retragere). Noi nu mai existam pentru armata. Vezi pe situl sectiei militare a M.Ap.N. apar doar formulare de pensie de urmas si iesire la pensie. Ma intreb ce pazesc generalii din Asociatia cadrelor in rezerva si retragere? Ce pazesc asociatiile de militari in rezerva si retragere? Am convingerea ca platim pentru ca am depus jurmantul militar fata de tara in alta oranduire. Pur si simplu ma simt abandonat si uitat de societate si stat. Cum spuneai si tu, nu eu am calculat pensia. Nu eu am facut legea in baza careia sau facut aceste pensii. Uite cum gandeste lumea: http://www.zf.ro/eveniment/ofiterii-din-armata-si-interne-iau-peste-80-din-pensiile-speciale-cum-comentati-4969731/

    • Chat Noir Says:

      Nu mai știu ce să spun … toți încearcă să mă facă să-mi fie rușine de o viață corectă și fără compromisuri. Un singur lucru mă consolează … îmbătrânirea e “contagioasă”.

  6. daurel Says:

    In textul despre 1989, trimis d-nei Verona, personajele principale pozitive sunt doi ofiteri surghiuniti in industrie. Le-am dat numele si gradele in clar; daca se supara, nu ma vor impusca, deoarece sunt amandoi pensionari; nu au gloante…

    • Chat Noir Says:

      Cred că nu mai au gloanțe … și pentru că sunt personaje pozitive … nici n-ar avea de ce :). Abia aștept cartea … o s-o citesc cu mare interes.

Leave a Reply

