LE BON NOBEL

Le bon Nobel

Doar o observație …

Herta Müller a luat Premiul Nobel pentru Literatură. Cu ocazia asta am aflat și despre Ioan Moraru, laureat al Premiului Nobel pentru Pace. Hmm … Müller parcă se traduce tot Moraru’.

12 Responses to “LE BON NOBEL”

  1. mirko Says:

    am citit de moraru, a luat nobelu’ cu un rus si un american, si ma intrebam daca i-a dat ceasca banii si daca da, ceea ce nu cred, la ce curs?

    • Chat Noir Says:

      Am avut o profesoară, prietenă de familie, care primea 100 de dolari lunar de la fratele ei din America de Sud. I se dădeau cam 600 de lei de la bancă … din 1961 până aproape de revoluție suma a rămas neschimbată. 🙂 Leul era tare … dar nu prea aveai ce să cumperi cu el.

  2. cristian Says:

    am citit si eu de moraru; insa nu stiam de traducerea pe care o invoci; si nu cred ca a vazut vreun leu 🙂
    lui Herta i-or fi dat jumate-n lei, jumate-n coroane ? 🙂

    • Chat Noir Says:

      Fiindcă dicționarul german-român a rămas la vechiul domiciliu … deși dicționarele on-line îmi dau dreptate … mă îndoiesc acum de orice 🙂

  3. George Serban Says:

    Asta sa insemne ca peste timpuri vom avea un sef Flatulescu? Adica istoria se repeta asa nasol?

  4. Jenika Says:

    Maestre….. Mereu patim noi asta cu scriitorii nostrii…Istrati , Eliade , Ionescu… dar si cu alte personalitati recunoscute mai degraba dupa ce au plecat decat de noi si la noi…… Palade , Wisel….
    Pacat….mereu avem soartea unei fatalitati permanenete si eterne….
    🙂

  5. lucia.alexandru Says:

  6. lucia.alexandru Says:

    @Chat Noir
    am gresit postarea.se potriveste la cea de azi 🙂

Leave a Reply

