Țineți dreapta

Cotroceni

Tineti dreapta !

94m

În ’94 am devenit susținător al dreptei. Până atunci am simpatizat, doar, cu ei … pentru că, în forul meu interior, eram, încă, de stânga. Cum dreapta, la ora actuală, o pot asocia doar cu candidatul PNL … țin cont, deci, de vechile indicatoare.

 

Foto - Cristian-Eugen Nădrag

Foto - Cristian-Eugen Nădrag

RECONSTITUIRE :

S94

Secretul cifrelor :

2 litere : CU, NO, OR, PI, RA, ZA, ZI

3 litere : ACA, AXA, ERE, GIR, IAR, IRA, LEO, MSN, RNA, SAC, SAH, UCR, URI

4 litere : ATET, EZOP, POMI, SIUA

5 litere : NOROC, PILDA, REPER

6 litere : ADANCI, AIDOMA, APATOS, ARAMIE, ATATAT, CAPOTE, EMISII, GOLASE, HELICE, LACOME, OTARAT, SADICA,

7 litere : PAPADIE

8 litere : BARBATIE, DELEGATE, LEGATURA, PARITARA, TROMPETI

9 litere : ECARISATA, ESOTERICA, INARIPATE, LAMPASURI, MATEMATIC

10 litere : NIMICITORI

11 litere : COREPETITOR, HIPOCENTAUR,

12 litere : –

13 litere : DEMORALIZATOR, PATRIARHALISM

Soluția :

cat94_1_Sol

Tags: , , , ,

30 Responses to “Țineți dreapta”

  1. Darael Says:

    Ma gandeam acum la dreapta.

    La mana dreapta. Face multe lucruri, dar fara mana stanga, omul e ciung si neimplinit, tanjind toata viata sa poata sa imbratiseze pe cineva.

  2. Lilick Says:

    http://www.pemarecuel.ro/
    🙂

  3. Vania Says:

    Deşi mă socotesc mai la dreapta, am aceeaşi opţiune…

  4. cristian Says:

    in cazul meu e valabil (acum) votul negativ; eu ma simt o strutocamila: as fi liberal de stanga, desi notiunile se cam ingramadesc una intr-alta; iar asta fara absolut nicio legatura cu ce reprezinta la noi stanga si (partial) liberalismul;

  5. Moshul Says:

    Foarte bun pt. campanie!

  6. Marius Ola Says:

    Eu împărtăşesc de asemenea ideile liberale, chiar dacă acum nici un partid nu se contopeşte cu ideologia din statut, asta în cazul în care au. Dar m-aş băga la o stângă în turul doi, numai aşa să nu mă mai uit şui în ochii unui preşedinte 🙂

  7. daurel Says:

    Foarte inspirat foto-montajul. Cred in discernamantul si eugenia majoritatii tinerilor…

  8. Jenika Says:

    Maestre…pai alta dreapta sincer nu avem….
    🙂

  9. Andi Says:

    Faine asocieri. Eu am doar o placuță cu ROAD 66 🙂
    Duminică plăcută

  10. lucia Says:

    Dreapta,for ever.desi,o sa te uimesc acum,saint Patrick,aseara ,m-a frisonat putin cu cateva idei de un liberalism excesiv.

  11. harlau625 Says:

    Care dreapta? Care stanga? Doar declarativ exista doctrine politice de stanga si dreapta. Toti sunt o apa si un pamant. Toti semnalizeaza stanga in campanii electorale si fac la dreapta cand sunt la putere. Basescu sa lansat in partide de stanga, si ajuns in extrema dreapta, cea populista. In Romania lumea nu a ajuns sa voteze idei, valori, doctrine politice ci numai contra. Acum cinci ani sa votat contra Nastase (stanga), si a castigat Basescu (stanga trecut pe dreapta), astazi votam contra lui Basescu si daca nu se fura alegerile grosolan va castiga reprezentantul stangii ( care din cauza crizei, el si guvernul adus la putere va face o crunta politica de dreapta). Si tot asa. Made in Romania. Poza este sugestiva. Cred ca daca ai face singur pozele si le-ai prelucra ne vei surprinde cu imagini deosebite.

    • Chat Noir Says:

      Pozele le face băiatul meu. (Eu, mai rar). Poate că doctrinele nu sunt clar definite și respectate. Dar, într-o democrație reală, trebuie să știi ce votezi când nu ai oameni la dispoziție pe care să mizezi.

  12. mirko Says:

    mai stingaci fiind, va salut…cu dreapta!

  13. dramoleta Says:

    Deci: tinem dreapta! 🙂

  14. sebra Says:

    Inspirat 🙂

  15. adarus Says:

    Miroase bine Chat Noir, il folosea uneori si pe furis, ca si cum ar fi avut un secret doar de ea stiut, bunica mea, ardeleanca apriga si monarhista convinsa in tacerea ideilor, impusa de ceausim. Va salut, stimate domn! Deocamdata… atat. 🙂

Leave a Reply

