Pariul (meu) cu agricultura

Pariu

Foto - Cristian Eugen

Văzând demonstrațiile de astăzi din fața guvernului … îmi dau seama că sunt singurul care a câștigat pariul cu agricultura.

34 Responses to “Pariul (meu) cu agricultura”

  1. daurel Says:

    Multi demnitari n-au trecut in declaratii ca AU AVUT(-) O VIE.

  2. mirko Says:

    esti mai bun ca roman, ca ala l-a pierdut. noroc ca imediat l-a cistigat pe ala cu airbus…

  3. adc Says:

    Şi ăştia nu ştiu pe cine să delege Comisar la Agricultură… 😀

  4. adc Says:

    Doar nu cânepă… 😉 😀

  5. Vania Says:

    Mi-aş asuma şi răspunderea pe Legea agriculturii…

  6. Darael Says:

    Ai grija. In curand via aceea o sa fie singurul lucru de furat in tara asta. Eu zic sa stai cu ochii pe ea…. 🙂

  7. dramoleta Says:

    http://www.farmville.com/main.php

    Te asteptam pe Facebook. Sa vezi acolo agricultura :)))

  8. Jenika Says:

    Iese de un must de toamna???
    🙂

    • Chat Noir Says:

      De obicei nu … las strugurii pentru păsările care și-au făcut cuib sub fereastra din bucătărie … toată iarna au mâncare la dispoziție 🙂

  9. harlau625 Says:

    Colega mi-am extins afacerile…ma gasesti si pe http://hirlauledilitar.wordpress.com/. Acolo voi fi rau!

  10. cristian Says:

    periculos… eu zic sa fii atent, sa o pazesti bine, sa nu rasara calare pe ea base cu portavocea in mana :))

  11. teonegura Says:

    Asta e, ne e teama, jena sau lehamite sa mai mizam pe altceva decat pariurile personale. Poate si pentru ca, invariabil, crupierul e mincinos.

  12. adarus Says:

    Agricultura sigur a batut sistemul. Pe cel bugetar. O mana de fermieri au reusit sa il enerveze pe Basescu mai tare decat 12.000 de bugetari care au protestat linistit. Dovada ca pe cioban il bati tot cu ciobanii. La bun simt, nu reactioneaza, ca e imun, desi nu il cunoaste.

  13. adarus Says:

    Uite cum am scapat un dezacord, macar limba romana sa nu mi-o afecteze Basescu. O mana de fermieri au reusit… Mea culpa, pentru u-ul in plus. U-u… uite cum din rectificare gramaticala se naste uneori si onomatopeea, asta ma duce cu gandul la trenurile lui Berceanu care sar de pe sine. :))

  14. Andi Says:

    Dincoace de ideea șugubeață am ceva de zis: excelentă fotografie! 🙂
    Seară plăcută

Leave a Reply

