SATRAP

TB

Satrap

 Șaradă (2+4)

De neam călăreț
Pe tronu-i mișcător
În pas săltăreț
Se vrea dictator.
                                                       Traian Kai N-am

Şarada este o enigmă în versuri care propune aflarea unui cuvânt cu ajutorul părților lui, fiecare dintre acestea având o semnificație proprie.

Soluția : ȘA+TRAP=SATRAP

P.S. Imaginile sunt luate de aici  și  de aici

26 Responses to “SATRAP”

  1. cristian Says:

    bine ca ai precizat despre ce era vorba;ma uitam lung…
    n-am terminat nessul 🙂

  2. cristian Says:

    cu asta sunt de acord; da de ce n-are cai daca e calaret? 🙂

  3. cristian Says:

    eu as fi scris-o mai … deschis:
    de neam calaret,
    pe sa ‘n trap miscator,
    bun bautor,
    se visa dictator

    Traian Mai An Kayam

  4. cristian Says:

    sau, alta varianta:
    De neam marinar,
    Cu spirit gregar,
    Arunca multa pleava
    Calare pe-o gloaba,
    In sa, trap saltaret,
    In ritm miscator
    Se visa dictator.

  5. cristian Says:

    nu e usor nici pentru mine… si am si o rima schioapa 🙂

  6. cristian Says:

    a fost inspiratie de moment; 🙂

  7. teonegura Says:

    Eu sper doar ca la anul sa scrii la timpul trecut, atunci cand va mai fi vorba (daca va mai fi, da’ mai bine nu) de…satrap.

  8. George Serban Says:

    Raspunsul corect este … Flatulescu. Eu raman la ideea asta. Stiu … e o idee fixa dar n-am ce face.

  9. adarus Says:

    Ghici, ghicitoarea mea: la ce se uita dictachiorul (mi-a placut teribil asta) cu o bezmetica melancolie pe care i-a atribuit-o cu-atat de multa dibacie autorul?

  10. Andi Says:

    Vai ce reusita e caricatura cu tronul!! Superba. Si epigrama, desigur, ambele sunt antologice 🙂

  11. CreveteL Says:

    Cu tronul e bestiala :)) GG BaseX(

  12. sebra Says:

    @Chat Noir,
    De ce nu ne laşi măcar şarade să dezlegăm? Şi dacă nu ne descurcăm vii şi ne ajuţi 🙂
    Potrivită şarada !

Leave a Reply

