Jocuri de lumini pentru aburirea lui Crin

Foto - Cristian Eugen Nădrag

Foto - Cristian-Eugen Nădrag

Văd pe Realitatea TV, în colțul de dreapta jos, înregistrarea celebrului interviu al lui Traian Băsescu, la Realitatea FM, în care a aruncat gila¹ cu invitarea PNL-ului la guvernare. Cine se învârtea acolo ca o planetă în jurul soarelui ? … Robert Turcescu. Cine ne aburește în direct în alt sfert de ecran ? … tot Robert Turcescu. Cine intervine acum în direct ? … Liviu Negoiță, primarul sectorului 3, care atacă PSD-ul și perie PNL-ul. Dintr-odată la Realitatea TV se aude doar o singură voce, una portocalie. Corina Drăgotescu e numai lapte și miere cu Negoiță.

Acum vorbește Radu F. Alexandru – cel care a candidat în circumscripția mea … cea mai mare cutră portocalie, după Băsescu, pe care o cunosc și care ne vorbește de responsabilitate și patriotism. Mă opresc ca să iau un antivomitiv.

1. GILĂ = Șopârlă veninoasă cu corp uriaș, de culoare portocalie, care trăiește în America de Nord și Centrală.

44 Responses to “Jocuri de lumini pentru aburirea lui Crin”

  1. cristian Says:

    dragul meu prieten, nu e chiar asa; realitatea a luat-o in freza de la cna, repetat in ultimele saptamani; fiind acuzati ca sunt anti basescu; acum se joaca putin teatru, la o ora de minima audienta; pentru a-si recastiga “echidistanta” si a putea incarca tunurile pentru ultimele doua saptamani…
    presa e mai parsiva decat pare…

    • Chat Noir Says:

      Eu nu fac decât să descriu Realitatea momentului … care poate fi schimbătoare 🙂 De fapt, încercarea de aburire făcută de portocalii mă interesează.

  2. matilda Says:

    Cel mai mult mă miră Corina Drăgotescu. Chiar toţi jurnaliştii au un preţ ?

  3. teonegura Says:

    Eu unul ma indoiesc profund ca Realitatea va continua campania anti-basescu, pentru ca banii aruncati in joc de portocalii sunt enorm de multi. Cat despre jurnalistii de mai sus, sunt de vanzare, sau de cumparat, parerea mea. uite, ca exemplu, daca vrei, la noi in judet, la o comunitate de rromi de 140 de oameni, PDL a cumparat voturile pentru alegeri, adica le-a arvunit (deja) cu suma de 500 de milionane de lei. Asta asa, ca sa va faceti o idee.

  4. George Serban Says:

    Comandante, il cunosti personal pe Radu F. Alexandru?

    • Chat Noir Says:

      George, l-am văzut odată prin cartier (sau așa mi s-a părut). Radu F. Alexandru părea un om normal pe vremea lui Roman, îmi plăcea să-l ascult pe la TV, cult, educat, cu verb. De aceea sunt atât de dezamăgit când îl văd acum pe la TV. (Eu sunt doar comentator de apartament. Nu prea ies din cartier.)

  5. Mirela Says:

    Buna ziua!
    Va invit la Galeria personala de arta online, cu tablouri de sezon!
    O zi buna!
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/11/galerie-de-arta-cu-vanzare-online/

  6. mirko Says:

    ce bine ca se termina campania. mai sint si alte culori in afara de portocaliu care sa merite scris despre ele! 😆

  7. dramoleta Says:

    Ne-am lamurit toti cum sta treaba cu Basescu, cu sondajele sau cu presa din Romania, si cred ca nu mai putem fi pacaliti.

  8. sebra Says:

    Mda..prea multe jocuri de aburire .
    Eu continui să urăsc portocaliul ăla,sper să nu ajung să-mi fie silă să mai mănânc portocale 🙂

  9. daurel Says:

    Sunt posibile multe surprize, dar n-ar trebui sa ne emotionam. Ei joaca dupa sondajele reale, nu cele aiuristice de pe piata…

  10. Aya Says:

    Noiembrie 6th, 2009 la 3:00 am 295
    @

    TOATA LUMEA

    VA ROG PE TOTI: SA INCERCAM SA AJUTAM!

    Am primit pe mail un mesaj de la cineva din Radio. La randul sau, a primit mesajul si a verificat- este real.
    Putem sa ii ajutam pe cei peste 200 de copilasi, ingrijiti si crescuti cu drag de un preot, la Valea Plopului, macar transmitand acest mesaj mai departe.

    Acei copilasi nu mai au ce manca.
    NU SE CER BANI- doar alimente neperisabile (in rest, au din propria ograda, veti vedea in mesaj).

    Va rog, sa incercam sa ii ajutam!
    Daca nu altfel, macar transmitand mesajul, din om in om.
    Eu cred ca, intelegatori si cu iubire, vom reusi.

    Iata mesajul primit pe mail, datele situatiei si datele de contact.
    Va multumesc tuturor.
    Aya

    Am primit mesajul de mai jos, care nu m-a putut lasa indiferenta.

    Am auzit mai de mult de Valea Plopului, am ascultat cateva conferinte ale parintelui Nicolae Tanase si stiu ce a realizat acolo si, mai ales, cum. Intr-adevar, sunt acolo copii orfani pe care parintele i-a primit, i-a hranit si i-a invatat.

    Luiza Sterian

    CRISBI PROMOTIONAL SERVICES
    Tel. 327 67 80; Tel./ Fax: 327 18 93
    Mobile : 0722 49 88 75
    0745 04 94 70
    http://www.crisbi.ro
    http://www.crisbi.ro/

    Noi (un grup de colegi de la Radio) mergem la Valea Plopului o data la 2 luni,nici nu stiam ca situatia este (sau poate deveni) atat de grava….

    Cred ca ar trebui sa ne mobilizam altfel de data aceasta – sa apelam la cunostinte (care poate au cunostinte…. la restaurante sau super-marketuri, firme), aceste lanturi alimentare de multe ori ofera sponsorizari, si cei de la V Plopului fiind o fundatie pot semna de primire si cu stampila ca sponsorizarea sa fie OK pt ambele parti.
    Contact: http://www.valeaplopului.com/Contact.php

    Am intrebat ultima data la Valea Plopului ce lucruri le folosesc cel mai mult si au spus ca, gatind la comun, le trebuie cartofi, morcovi, ceapa, pasta de tomate (bulion), margarina, totul in cantitati mari. Si mezeluri sau gustari similare pentru micul dejun…. (Carne, oua, lapte au din productia proprie). In general, orice alimente neperisabile le sunt de folos.
    .
    Va rog nu atat sa contribuiti, cat mai ales, daca puteti, sa transmiteti mai departe solicitarea. Poate multi dintre prietenii nostri pot si vor sa ajute… Datele de contact de acolo sunt:
    http://www.valeaplopului.com/Contact.php

    Multumesc.
    R.L.

    DE RETINUT:
    La Valea Plopului sunt 230 de copii pastoriti de catre parintele Nicolae
    Tanase, care nu mai au ce manca. Va dati seama ce durere trebuie sa
    existe acolo, sa vezi ca dupa atatia ani in care parintele s-a zbatut sa le
    ofere un camin celor care aveau atata nevoie, se vede acum in sitiuatia in care
    nu mai are ce sa le ofere ca hrana micutilor!

    Poate unii dintre noi avem copii si stim ca mai presus de noi ca adulti intotdeauna vor fi ei, cei mici.

    Poate unii inca nu avem copii, dar este lesne de imaginat ce inseamna sa ai in fata ta un copil care iti spune ca ii este foame.

    Va rugam, ajutati daca puteti!

    Informatii si contact: http://www.valeaplopului.com/enContact.php

    MULTUMIM MULT, orice ajutor este bine-venit!

    Fie ca Domnul sa va rasplateasca efortul !

  11. Lilick Says:

    Buna! E offtopic dar iti raspund aici la un comentariu de la mine. Sa stii ca in dictionarul urban putem introduce chiar noi termeni. Aveam si eu cate ceva de introdus, dar am neglijat 🙂

  12. Lilick Says:

    Imi poti trimite un mail?

  13. adarus Says:

    Basescu ma mai poate surprinde doar daca maine apare cu parul lung, pana la mijloc. Crescut natural. In rest, nu mai are cum. Dar prin felul cum l-a adulmecat pe Crin, Traian imi recunoaste ca sondajele nu sunt cum apar. Daca ar fi fost asa, ar fi adulmecat la Geoana, mult mai slab, predispus sa se lase in gura lui de hiena. Asa ca, dincolo de tentativele lui Traian de a mai conta in vreun fel pe undeva, parca iese soarele. Buna dimineata. 🙂

  14. Vania Says:

    Nu ştiu pe cine-ar mai putea aburi derbedeul…

  15. Marius Ola Says:

    Hmm, cam multe gile se preumblă prin plaiuri mioritice şi ne lasă desculţi…

  16. Andi Says:

    Cineva acolo sus ma iubeste: mi s-a stricat televizorul 😀

    • Chat Noir Says:

      Și pe mine mă iubește cineva … azi am descoperit FaceBook-ul și n-am mai avut timp de Băse 🙂 … am stat toată ziua pe acolo … nici în casă n-am făcut nimic.

  17. harlau625 Says:

    Fara inspiratie? Noutati, ceva nou pe blog? Sper ca nu din cauza gripei! Sanatate!

  18. mihai Says:

    salut sunt mihai sunt membru la campania spune nu drogurilor vreau ca sa ajuti si tu aceasta campanie daca vrei http://www.spunenudrogurilor.com este o campanie non profit si o sa oferim mult ajutor la cei care au nevoie lasa un comentariu daca sustii aceasta campanie sa te sustinem si noi multumesc

  19. lucia Says:

    asta, nu mai inteleg!te plimbi pe site-uri matrimoniale gen twitter sau facebook,in loc sa faci politica.ce….pisici.!..mai avem, doar doua saptamani! 🙂

  20. World of Solitaire Says:

    Smolly,

    Eu nu urasc, dispretuiesc; cel mai recent dispret, pentru crin, ultima musculitza din plasa presedintelui, dupa turcescu, dragotescu,rf alexandru.Si nu m-ar mira, ca dupa viitoarele alegeri, sa aflam, ca inaintea acestora, sa nu fi negociat cu pdl, fara stirea lui boc, asa cum a facut-o si geoana.
    Ma explic: cinei are discernamant politic, si nu tradator, nu canta in corul lui basescu, maneaua “anticomunismul”, pentru ca trebuie sa fii oligofren, sa nu realizezi ca un mort, nu mai reinvie; iar ca spiritul vindicativ, este tot o stare maniacala, nedemna de un om normal.
    Sa subminezi opozitia, si asa infantila, strigandu-i “comunistule”, mi se pare cel mai imbecil-obedient-sinucigas gest politic; dac-o fi politic, si nu hippiot. Felicitari, pentru posturi. La esenta!

Leave a Reply

