Soluția imorală

Campanie
Foto - Cristian-Eugen Nădrag

Foto - Cristian-Eugen Nădrag

Războiul rozelor ofilite … trei roșii și una portocalie.

Companie

Tags:

26 Responses to “Soluția imorală”

  1. lucia.alexandru Says:

    Sa fie,sa fie,sa fie! 🙂

  2. [D][S][N] Says:

    Razboiul rozelor ofilite…
    Ce misto ! 🙂

  3. adarus Says:

    Si daca e sa combini rosu cu portocaliu rezulta… o stare de fapt.

  4. Marius Ola Says:

    Este buchetul ideal de inmormântare 🙂

  5. daurel Says:

    Zic asa, pe negandite: oamenii cu copii, care mai mizeaza pe trandafiri, au o problema cu proprii lor fii, deci nu au incredere in tineri, s-ar razbuna pe toti tinerii…

  6. teonegura Says:

    3+1 =4, ca la mort… Sa speram ca macar alianta rosie-portocalie e definitiv defuncta, si nu o pasare Phoenix tampita, ce nu mai vrea sa ramana moarta.

  7. cristian Says:

    base poate nu va mai fi, dar am un ghem in stomac cu geoana

  8. Jenika Says:

    Maestre…sa nu fie razboiul celor 100 de ani…ca aia suntem….
    :))

  9. Vania Says:

    Alea galbene par mai proaspete…

  10. sebra Says:

    Roşu..portocaliu..se cam confundă între ele.Sau am eu o problemă cu distingerea corectă a nuanţelor?

  11. sebra Says:

    @Chat Noir,
    Am zis eu ceva de poză? 😀

  12. Darael Says:

    Mie imi plac trandafirii. Ati vazut vreodata un camp cu trandafiri salbatici ? Ce parfum suav, ce flori delicate, cata gingasie…..

    Ce au aceste flori nobile cu gunoaiele din politica romaneasca, nu inteleg. Si totusi, eu (inca) nu stiu cu cine votez.

    • Chat Noir Says:

      Bine, ideea cu fotografia n-a fost strălucită. (Am completat răspunsul de mai sus … mă refeream la “trandafiriii ăștia”, adică “rozaliii ăștia”). Și mie îmi plac trandafirii, rozele (și nu trandafiriii, rozaliii) … asta nu înseamnă că am tabuuri dacă alții îi întinează. Crinii mi se par acum cei mai puri 🙂

Leave a Reply

