Hai Crin !

 

29 Responses to “Hai Crin !”

  1. danut chidon Says:

    lasa l mai bine muzeograf !

  2. teonegura Says:

    Eu unul astept cu mare interes dezbaterea de vineri seara, pentru ca dupa intalnirea de miercuri seara de la “Sinteza zilei”, dintre Crin si Geoana, am ramas cu un gust amar. Si nu Mircea Geoana e de vina. Din pacate…

  3. Petrişor Says:

    Neaţa
    @Ştii că-l simpatizez pe Crin. Aseară s-a prezentat lamentabil, sory. Îl aştept peste 5 ani, poate se mai căleşte niţel. Nu mai vreau să văd şmecherii la candidaţi, mi s-a luat.

    • Chat Noir Says:

      Neața Petrișor. Crin nu s-a prezentat lamentabil, părerea mea. E om cu bun simț. S-ar putea ca în următorii 10 ani, nu 5, să-l avem pa cap pe Geoană … și-o să regretăm mai mult decât acum. Crin e singura soluție.

  4. adarus Says:

    Imi zicea cineva la un moment ca nu il pune pe Crin intr-un mit… Nici eu nu il mistific. Nu mi-a placut aseara, pentru ca stiu ca lumea vrea un presedinte care sa nu fie niciodata obosit, sa nu aiba nici cea mai mica scapare, sa fie… ca un robot. Ei bine, nu se poate. Imi pare rau doar ca aseara nu s-a putut tine pe sine in frau. Chiar daca Geoana a vrut sa para calm, matur, echilibrat, mie mi-a adus aminte de ce am urat atat de mult social-democratia. Echitatea asta pe mine una ma scoate din sarite. Incurajeaza nemunca in primul rand.

  5. Darael Says:

    Eu rad privind la ei. La toti. Sunt asa de plini de ei, asa de crispati la gandul ca nu o sa ajunga acolo in varf….. asa de atenti la efectele pe care le au cuvintele, gesturile si atitudinile proprii…

    Sunt toti ca niste roboti (prost) programati. Adarus spunea de roboti fara scapare. Eu asa ii vad, nu vad umanitatea lor, oamenii din spate. Vad “hainele”, “imaginile’, “sabloanele” construite cu greu.

    In paralel, EU nu am asteptari de la ei.
    Orice candidat ar ajunge acolo, problema majora este poporul roman. Marea masa a locuitorilor. Atitudinea lor fata de munca, fata de cei de langa ei, fata de natura, fata de viata in fiecare aspect al ei.

    Lucruri de care nu vorbeste nimeni. Din pacate.

  6. Darael Says:

    Revin cu o completare importanta: rad privind la EI si plang gandindu-ma la NOI !

  7. dramoleta Says:

    Jos Băsescu! 😈

  8. daurel Says:

    A facut tot ce putea sa faca, ce depindea de el, inclusiv la dezbaterea in trei; restul depinde de agentii electorali…Sa-i ajute Domnul!

  9. Marius Mina Says:

  10. i.o.flavius Says:

    servus…
    mai e putin si vom numara ;)…
    toate cele bune!

  11. daurel Says:

    N-a luat functia, dar a pastrat corect ideea liberala in atentia romanilor

  12. mirko Says:

    am fost eu plecat, dar si tu cam lipsesti. mai vb, dar sper in respectul pe care crin il datoreaza votantilor lui. jos marinarul!

  13. harlau625 Says:

    Crin Antonescu invins de slaba reprezentare in teritoriu si masinile electorale ale lui Basescu si Geoana!
    Este un politician tanar si de viitor. Cred ca in curand va veni si momentul lui de glorie!
    Apropo in turul doi cu cine va vota pisica?

  14. ROBERT HORVATH NEW YORK Says:

    ARESTAREA CRIMINALULUI BASESCU

    ESTE FOARTE IMPORTANT CA DUPA ALEGERI BASESCU SA FIE ARESTAT IMEDIAT.
    ACEST LUCRU TREBUE FACUT PENTRU APARAREA DEMOCRATIEI SI A SANATATII MENTALE A POPORULUI ROMAN.
    LASAT LIBER ACEST INDIVID SE VA INTOARCE PE CAI MARI. HITLER A PIERDUT ALEGERIILE SI A FACUT ACELASI LUCRU , LA FEL SI MUSOLINII. FARA SA FAC O COMPARATIE NEAPARAT ACEST INDIVID POSEDA NATIV ACELASI TALENT, EL SE ADRESEAZA A CE ESTE URAT SI NOCIV IN OAMENI, CASTIGAREA ALEGERILOR REPREZINTA UN PRIM PAS, ESTE DOAR CASTIGAREA INEI MARII BATALII .

    BASESCU TREBUE TRIMIS IN PUSCARIE. UN LOC CU MASA CASA GRATIS FARA TELEVIZOR SI CARTI DE CITIT. SINGURA CARTE PERMISA : CODUL PENAL

    Robert Horvath New York BLOG http://devanewyork.blogspot.com/
    SITE http://www.devagallery.com/
    Blogul meu ROBERT HORVATH DEVA este dedicat in intregime acestui proiect nobil !
    Cautati articolul ” UN WATERGATE ROMANESC. ”
    UN ATAC CRIMINAL ORDONAT DE BASESCU LA NEW YORK
    El reprezinta un pas sigur in aceasta directie.

Leave a Reply

