Băsescu și popo’ul

Bine. Ați avut un candidat la președinție de prima mână … și n-ați vrut să-l duceți la Cotroceni. Eu am făcut tot ce-am promis … mi-am mobilizat familia și am pus 3 voturi în urna lui Crin.

Acum, după cum am mai spus-o … adică, “în turul doi votez pe oricine nu se numește Băsescu” … voi pune ștampila pe Geoană. Indiferent de ce-ar fi spus Crin. Ce altă variantă am ? Băsescu ? Nuuuuuuu !!! Îl văd de două zile cu un discurs tipic de dictator “Băsescu și poporul”. Eu am mai prins de două ori acest slogan … “Stalin și poporul” și apoi “Ceaușescu și poporul”. Așa că îl votez pe Geoană … cum îl știu de “rârâit” nu o să aibă niciodată acest mesaj … cum ar suna … “Geoană și popo’ul”.

P.S. Banner-ul e luat de la Ivanuska.

56 Responses to “Băsescu și popo’ul”

  1. Dramoleta Says:

    Ha ha ha ha! Chiar asa, nu merge 😆

  2. Marius Ola Says:

    Da, dar ar exista riscul unui Iliescu şi poporul. Eu m-am decis să protestez, sa iau atitudine şi să îmi vând votul. Nu-mi dau seama care e răul mai mic

    • Chat Noir Says:

      Marius … un singur lucru am câștigat după revoluție … dreptul de a ne spune, liber, părerea. Am amendat derapajele lui Năstase acum cinci ani, am să amendez și derapajele lui Băsescu. Ce o face Geoană … o să văd. Nu că mi-aș face mari speranțe … dar cu Băsescu m-am lămurit.

  3. George Serban Says:

    Ai dreptate, asta ar putea fi o garantie 🙂 Dar nu si suficienta. Iti voi spune, insa, dupa Mos Nicolae …

  4. Vania Says:

    Deşi nu cred că s-a scandat “Troţki şi poporul”, actualul locatar de la Cotroceni tocmai de Troţki îmi aminteşte.
    Altfel, sunt mulţumit de vot, căci ştiam finaliştii, dar mi-am dorit un scor cât mai bun pentru Crin, tocmai ca să oblige la o variantă de echilibru…

  5. teonegura Says:

    Basescu ne-a spus clar ce face dupa alegeri, in caz ca iese, printr-o eroare a naturii ori prin frauda, din nou: pune un premier de la partidul cu cel mai mare numar de parlamentari, adica PD-L, in ciuda majoritatii “de conjunctura”, pe care va lupta sa o dezintegreze. Cu alte cuvinte, ne ia mama dracului daca invinge struto-camila, ne paste o criza politica, sociala, economica din care nu o sa mai iesim probabil decat cand noi vom fi istorie. Aviz amatorilor! Sau, pardon, votantilor…

  6. mirko Says:

    te rog de mos nicolae, sa-mi trimiti, ca esti mai aproape de cot’oceni,ju’amintul semnat de mi’cea!

  7. lucia Says:

    titlul vrea sa fie ‘Basescu si Udrea’? 🙂

  8. cristian Says:

    pai e clar ca la geoana nu merge, dar nu din cauza r-ului… productia necesara a fost confiscata de nastase 🙂

  9. Ada Rus Says:

    Nu mi-a placut niciodata PSD-ul. Dar deloc. Numai ca acum, traind cu Basescu, sub duhoarea emanata de stilul lui, Iliescu imi pare un mielusel bland si oricum nu mai vad ce pericol mai poate reprezenta el. Doamne, cum scoate Traian asta ochii poporului cu tot ce apuca. Mai vrea si un referendum acum, imi vine sa ii trag doua palme ca unui copil care urla in magazin si nu intelege de vorba buna ca mama nu a luat salariul… Nu incit la violenta domestica, nici de alt fel, stati linistiti. Desi lui Base i-as trage doua, recunosc. Eu nu votez Geoana, oameni buni, votez proiectul Johannis, proiectul lui Crin. Chiar daca asta inseamna sa pun stampila pe Mircea. Orice, numai sa plece Traian unde il duce… ochiul.

  10. cristian Says:

    Revolutia bunului simt la inceput:

    si la sfarsit:
    http://www.money.ro/politica-administratie/pnl-a-decis-il-sustine-pe-mircea-geoana-in-turul-al-doilea-cum-comentati.html#articol

  11. lucia Says:

    @cristian
    sadicule! 🙂

  12. Jenika Says:

    Grele si triste momente am ajuns maestre….
    Sa votam un pesedist….
    Offf…..
    😦

  13. matilda Says:

    Vrei să spui că votăm cu popoul ?

  14. Cristi Says:

    link exchange?!

    blogu meu–>

    http://seducatori.blogspot.com

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta 🙂
    O zi buna.
    Pentru mai multe detalii intra pe blog.

    • Chat Noir Says:

      Nu merg pe ideea de link exchange. Dacă îmi place un blog … îl adaug în blogroll fără nici o obligație din partea celuilalt. Când nu-mi mai place … îl scot …

  15. mirko Says:

    iar schimbam valuta?

  16. mirko Says:

    daca “mai” adaugat? good god!

  17. mirko Says:

    and chat noir…

  18. cristian Says:

    observ ca e cineva care semneaza ca mine…
    ma dezic…

  19. lucia.alexandru Says:

    no,ca pe mine,mai ca m-a pacalit!desi nu se prea potrivea.

  20. Denis Draghici Says:

    Au trecut 5 ani de zile tigancilor imputite si gaozarilor, de cand intr-o “revolutie” a constiintei multi dintre noi am decis sa votam pentru un presedinte diferit ca trasaturi politice fata de cei care se prezentasera timp de 15 ani. Din pacate am votat doar un presedinte nu si un OM. Romanii sunt un popor de cetateni din pacate putini dintre acestia sunt si oameni.

    • Chat Noir Says:

      Bine ai venit !
      Îmi doresc ca după 6 decembrie să nu mai postez despre politică și să mă concentrez pe careurile de cuvinte încrucișate. Sper să ne întoarcem la o oarecare normalitate …

  21. mirko Says:

    saramina cum zice si denis-un popo’u ,dar de cetateni in 06.12!

  22. daurel Says:

    In definitiv, nu cred ca la Cotroceni avem nevoie de un geniu…Geona poate fi un demnitar decent.

  23. sebra Says:

    Un motiv destul de bun.Nici nu e atât de isteric ca Băsescu,deci aş putea să merg la vreun miting cu copiii,fără să-mi fie frică că vor fi pocniţi sau că vor învăţa cuvinte urâte sau deprinderi incluse în codul penal.

  24. Gabriela Savitsky Says:

    E nevoie de fiecare vot al nostru. Pentru normalitate. Mi-e dor să mă plictisească anostul politicii şi să citesc, să scriu, să mă plimb. Băsescu a extras din noi toată adrenalina pe care o puteam produse. Ducă-se.

  25. Sibilla Says:

    De pe bloguri adunate, pentru că… la ochi, vezi BATE !

    Neutrino :

    http://nastase.wordpress.com/2009/11/26/razbunarea-istoriei/#comment-71525
    * Nu resusec deloc-deloc sa-mi imaginez cu ce o sa va ocupati dupa ce Romania se va intoarce la “normalitatea” geoana, psd, paticiu, vantu, voiculescu, nastase, vanghelie, hrebenciuc si sibilla. Anticipeaza cineva ceva? *
    * Vestea proasta este ca Voiculescu, Vantu si Patriciu au coborat in arena la modul fizic. *
    *…complexele d-voastra fata de ceea ce numiti “elite” va imping de aceeasi parte a baricadei cu Voiculescu, Vantu si Patriciu (exponenti ai valorii umane si ai valorii asa in general). *

    Vladimir Tismăneanu :
    * O presedintie Geoana inseamna de fapt o presedintie Iliescu-Hrebenciuc-Voiculescu controlata de interesele si ambitiile lui Dinu Patriciu. Surasul lui Mecena ascunde arivismul cinic al oligarhiei transpartinice. *

    http://tismaneanu.wordpress.com/2009/11/27/dinu-patriciu-si-avantul-demascarilor-manipulative/

    * Traian Basescu este un politician deschis spre valorile liberalismului anticomunist, un european si un atlantist autentic, un om pentru care reforma sistemului politic este o proritate absoluta. *

    http://tismaneanu.wordpress.com/2009/11/24/les-jeux-ne-sont-pas-faits-sansele-turului-doi/

    În fine, * cireşica * de pe tort … :

    * O mizerie care s-a revarsat din laboratoarele lui Patriciu, Vantu, Voiculescu, Hrebenciuc direct pe televizoarele lor. Si va continua sa se reverse in zilele urmatoare, sub toate formele pe care le poate lua. Filme trucate, martori mincinosi, inregistrari audio scoase din context, laturi reincalzite, etc. *

    http://www.elenaudrea.ro/blog/cu-ochii-larg-inchisi/

    NO COMENT !!!

    Sibilla

  26. StropiDeSuflet Says:

    Strict autentic!
    – Ce votaşi Niculino!
    – Basescu , fa!
    – De ce?
    – Pai, mâncal-aş, n-ai văzut că vrea să-i împuţineze p-ăia de la Parlament, că avea fiecare câte două camere şi am votat si eu să le lase câte una! Ba cred ca el sărăcuţu, ar fi vrut să-i bage câte mai mulţi intr-o cameră, da nu-l lăsa aştialalţi!

    Nu e de râs, e de plâns… fiindca aşa se contabilizează voturile şi “voinţa naţiunii”

  27. mihai 4 Says:

    http://roxanaiordache.wordpress.com/2009/11/29/nu-i-dam-voie-lui-blaga-sa-ne-pupe-n-cur/#comment-65747

  28. cristina fan basescu Says:

    basescu e mai bun decat geoana geoana vrea sa ne vanda tara si sa aduca unguri eu una votez cu basescu:x

    • Chat Noir Says:

      E o țară liberă … poți să votezi cu oricine. Din păcate ai dat o adresă falsă … de cine ți-e frică după 5 ani de președinție a lui Băsescu ?

Leave a Reply

