Disperare … desperare

Sună telefonul … acum două ore …

– Bună seara !
– Bună seara !
– Domnul Chat Noir ?
– Da, domnul Mâțăblândă Carezgârâierău.
– Suntem de la staful de campanie al domnului Traian Băsescu și vrem să vă întrebăm dacă ați votat la referendum.
– N-am votat la referendum.
– Mergeți duminică la vot ?
– Merg …
– Votați cu Traian Băsescu ?
– Am votat cu Traian Băsescu în urmă cu 5 ani dar acum nu mai pupă votul meu, votez proiectul Crin Antonescu – Klaus Johannis.
– Adică Mircea Geoană ?
– Adică Mircea Geoană.
– Hm, bună seara !
– Bună seara !

De unde pisicii mei au ăștia telefonul și numele meu. N-am vrut să le spun cu cine votez dar domnișoara care m-a sunat avea așa o voce insidioasă la început și agresivă spre final încât nu m-am putut stăpâni să nu le răsucesc puțin cuțitul în rană.

Și eu care nu mai voiam să scriu despre alegeri … am atâta treabă în FarmVille. Nr.de telefon de la care am fost sunat – 0372.77.99.36.

30 Responses to “Disperare … desperare”

  1. Marius Ola Says:

    Mă gândesc serios să sun şi să le dau acelaşi date. Poate aşa nu mă vor contacta:)

  2. sebra Says:

    Pe băiatul meu l-au sunat de pe număr ascuns şi i-au spus scurt să voteze cu Băsescu.

  3. Lilick Says:

    Pe la mine au trecut cu colindul. Cu plase portocalii. Dar am facut cam ce ai facut tu cu tipa la telefon. 🙂

  4. Jenika Says:

    Bine ca nu m-au sunat maestre….
    🙂
    Cine stie ce minunatie ar fi iesit din gurita mea…..

  5. cristian Says:

    in campania asta m-au sunat ai lui Oprescu;
    de regula n-am rabdare sa-i ascult, oricine ar fi; strepezesc un “multumesc, nu ma intereseaza” si inchid;

  6. harlau625 Says:

    Am fost si eu sunat de o gloaba portocalie. A raspuns moldoveanca mea aflat in pasa neagra. Cum sotia nu inghite gasca lui Basescu, cu o cadenta de 120 de cuvinte pe minut a “miluit-o” pe cucona. Cred ca pentru turul doi va evita sa mai sune la acest numar. Colega ce spui duminica va iesi asul de caro?

  7. matilda Says:

    Disperare şi tupeu fără margini ! Of, să terminăm odată cu portocalele astea stricate !

  8. Darael Says:

    Am retinut geniala expresie “am atata treaba in farmville”…. super. Despre basescu nu spun nimic… stiti cum e vorba aceea “de morti numai de bine” 😀 ?

  9. Andi Says:

    La multi ani, dragi Români!
    Regret că nu știu cum se spune la mulți și în miauneză 🙂

  10. daurel Says:

    Acum regret ca i-am repezit pe cei cu sondajele… Daca ma mai suna imi propun sa-i ascult pana la capat. Ar fi un gest cetatenesc.

  11. lucia Says:

    @Darael
    Nu cred ca glumeste.S-a pierdut de-a dreptu’ in Farmville.Pe cale de consecinta catarameasca,dreapta nu a fost sustinuta indestul 🙂

  12. teonegura Says:

    Pe mine nu ma suna niciodata, si nici mesaje nu primesc, asta pentru ca, probabil, sunt persona non grata, infipt (ca un cutit in rana:P) in lista lor neagra, fara vreo sansa de izbavire:))

  13. codeus41 Says:

    Mi-a sunat de cateva ori telefonul de vreo luna incoace cu un numar fix de Bucuresti. dar eu nu ma obosesc sa raspund la telefoane necunoscute. am raspuns mai demult la niste operatori binevoitori de la Vodafone si in doua fraze i-am pus la punct. adica daca vreau ceva de la operatorul meu ma deplasez la magazin, nu tre sa ma “futa” ei la telefon cu oferte

  14. ivory Says:

    Pai ce rezolva daca suna? Fac sondaje sau vor sa te convinga sa iti schimbi optiunea?

Leave a Reply

