Jocul lui Ender

Josnicălosul de Băsescu a lovit din nou. Timișoara, orașul simbol al revoluției române, orașul purității florilor, orașul cosmopolit pe care-l știu … cu oameni toleranți față de opiniile altora … a ajuns să fie folosit de  josnicălos tot ca simbol … al manipulării, al desfășurării urii, al eliberării instinctelor primare. Trist. Trebuie să scăpăm de josnicălos. Neapărat. Altfel jegul portocaliu se va întinde peste tot. Jos cu Terminatorul, jos cu josnicălosul !

P.S. Scuze lui “Orson Scott Card”.

16 Responses to “Jocul lui Ender”

  1. lucia Says:

    jocul lui t-ender ? 🙂

  2. matilda Says:

    Încă o dovadă a modului mizerabil de cum a condus şi speră să conducă în continuare această ciumă portocalie care s-a întins şi în oraşul-martir al Romaniei. Trebuiesc eradicaţi şi băgaţi în etuva Jilavei sau Gherlei, urgent !

  3. cristian Says:

    nu stiu, am un fel de frison; cartea asta e una din cartile mele preferate…

  4. Marius Ola Says:

    Mi-a plăcut expresia “josnicălosul”,
    e definitorie,
    şi-o să fac o rimă sul,
    nu face istorie.

    Adică îl vom pupa pe portofel în 6 decembrie 🙂

  5. Marius Ola Says:

    PS: Mîine o scriu şi de ce… 🙂

  6. Ada Rus Says:

    Ce trist ca se intampla asa… Mai grav nu mi se pare ce face disperatul grobian, ci faptul ca gaseste atatea portocale mecanizate care ii fac jocul. M-am uitat azi la TV. Dumnezeule, ce fete aveau robotii lui Basescu… Sincer, m-am ingrozit. Si numar zilele…

    • Chat Noir Says:

      Și acum roboțeii portocalii sunt pe toate televiziunile … le-a revenit curajul după ce au înregimentat și poliția română. Sper să fie și oameni lucizi, acolo, în poliție.

  7. teonegura Says:

    Asa cum o mai spuneam, evidenta armelor cu care lupta portocaliii, tipic bolsevice, ma loveste in moalele capului ca o migrena urata. Sa ne rugam la Dumnezeu s-o ia in … chelie (ca nu pot zice-n freza) la alegeri macar asa, la vreo 10 procente diferenta, pentru ca asta, pentru cateva procente si dintr-o disperare fara margini, e in stare sa instige la razboi civil. Sper sa n-am dreptate…

    • Chat Noir Says:

      Nu-mi mai doresc decât să ne întoarcem la o viață politică normală … care să nu mă intereseze … avem mult mai multe de făcut în viață.

Leave a Reply

