EGO…LATRU

… de fapt miaun.

PD-L nu mai e partid de stânga. Dar nici de dreapta nu pot să-l consider. Cred că e de “EGOcentru”. E populat cu EGOiștii care-l pupă-n EGO pe marele cârpaci pentru a-și vedea liniștiți de afacerile veroase. Un partid de jEGOși și grEGOari care nici să piardă nu știu. CatEGOric n-au auzit de nEGOciere … în schimb practică nEGOțul cu telEGOndole.

ArhEGOnul mamii lor … niște corEGOni eșuați, niște stEGOzauri teleportați. Haideți la vot să-i dEGOnflăm !

P.S. Postarea e făcută de un alter EGO (cel din poză).

UPDATE : Văd la Cristian Șuțu poza următoare … alianța D…A s-a destrămat … după multe zbateri … a avut grijă marele cârpaci.

32 Responses to “EGO…LATRU”

  1. Lilick Says:

    Hahaha! :))

    • Chat Noir Says:

      Îți răspund după o noapte de nesomn. Am crezut că o să avem un weekend liniștit … acum trebuie să încercăm să reparăm eroarea lui Geoană. Eu convinsesem patru prieteni să-l voteze pe Geoană. Acum trebuie să reiau demersurile …

  2. Lilick Says:

    Observasem si eu DA-ul ala.. 🙂

    • Chat Noir Says:

      Am stat mult pe gânduri dacă să postez UPDATE-ul. Mi se părea că am mai văzut undeva observația asta … am căutat pe blogurile pe care le citesc … și n-am găsit. Sunt cam stresat … să nu preiau ideile altora 🙂

  3. mirko Says:

    un joc de lEGO impodobit cu bEGOnii, nEGOciat de blEGOmani EGO-maniaci! E(r)GO sum !

  4. matilda Says:

    Vai, ce drăguţ ! Cu EGO am înţeles-o, dar LATRU ? Dumnealui cred că nu ştie nici să mîrîie…. Dumnealui, cel din poză !

  5. tequila_cu_varza Says:

    Bun spirit de observatie…

  6. cristian Says:

    mie imi place pana peste poate catelusul din poza – fara niciun fel de alte asocieri sau aluzii

  7. daurel Says:

    E GOliciune…

    • Chat Noir Says:

      Un gol mi-a rămas și mie în stomac după întâlnirea de aseară. Nu vreau însă să mă dau bătut. E vorba de următorii 5 ani din viața mea … și nu întineresc.

  8. lucia Says:

    Doamne,ce scump e!L-as tuca pe egolatru asta 🙂

  9. Gabriela Savitsky Says:

    Excelent jocul EGO-ului în apele de-un portocaliu murdar…

  10. Vania Says:

    Sper că protagonistul fotografiei nu are tangenţă cu PD-L…

  11. sebra Says:

    Ai cuprins toate nefericitele asocieri ale unui EGO supradimensionat.

  12. teonegura Says:

    Oh, da, in curtea lui EL e zbatere mare, si misuna trepadusi bodoganind a mirare, li-s sparte cuvintele si-s jalnic de goale, si-n EGO-ul plat le miroase-a schimbare… Adio. golani, am sa va-ncui in vechi calendare!

  13. Dramoleta Says:

    Superb catelusul ! 🙂

  14. mirko Says:

    off: mos mirko iti doreste toate cele bune si un presh nou!

Leave a Reply

