Am votat proiectul Antonescu-Geoană-Johannis

Aici am votat … aveți dovada 🙂

16 Responses to “Am votat proiectul Antonescu-Geoană-Johannis”

  1. daurel Says:

    Sa fie intr-un ceas bun!

  2. Vania Says:

    Şi noi… Nu atât proiectul, cât împotriva derbedeului.

  3. lucia Says:

    Ma rog!Eu nu am decat dovada unui motan frumos.De unde sa stiu ce-ai votat? 🙂

    • Chat Noir Says:

      Păi de asta am postat pe blog. L-am votat pe Geoană. Mai trebuie să-l scot din casă pe fiu-meu … și cu 3 voturi pentru Geoană am contribuit și noi la căderea lui Băsescu 🙂

  4. matilda Says:

    Felicitări ! Eu am votat la fel de dimineaţă şi acum urmăresc canalul unui alt motan… Disperarea portocaliilor atinge cote halucinante, sunt în stare de mari nemernicii.

  5. lucia Says:

    inseamna ca tu crezi in sondajul CSOP DE LA 13-30.

  6. Marius Ola Says:

    I-am pus şi eu piedică golanului 🙂

  7. Cristina Says:

    Doua voturi si de la subsemnata cu sotu’, plus alte 2 de la socrii mei, care n-au votat in primul tur. Poate-poate avem noroc si nu mai trebuie sa strang banii de emigrare in Canada.
    Apropo de Canada: nasii mei, stabiliti la granita cu SUA, au mers cu avionul sa voteze in Toronto, la primul tur. Atunci, cu Crin. Acum, sunt pe drum. Tot contra bashescu. Uite ca se poate!

  8. sebra Says:

    Să fie cu folos 😉

  9. mirko Says:

    bine votat, io n-am decit un vot! pe axel nu l-au lasat desi era de-a lui iohannis!

Leave a Reply

