STALIN – BĂSESCU

Portocaliii nu știu să piardă.

Iosif Vissarionovici Stalin : Nu contează cine votează, contează cine numără voturile …

50 Responses to “STALIN – BĂSESCU”

  1. matilda Says:

    Din păcate, ai atît de multă dreptate…

  2. Marius Ola Says:

    Eu cred că Băse ştie de ce… Sper să nu se “strângă” prea multe voturi…

  3. mirko Says:

    haida-de ar fi culmea! fii mai optimist si gindeste-te la marea unde-l exilam pe chior!

  4. Cristina Says:

    Mie imi place sa fiu optimista, pana la proba contrarie…
    Deci, pregatesc o sampanie pentru maine seara, dupa numararea finala a voturilor.
    Santa Klaus is coming to…our country!!

  5. lucia Says:

    @Chat
    Eu ,chiar sunt ingrozita de reactia lor.Sotul meu este sociolog si spune ca voturile diasporei nu pot modifica semnificativ procentele.

  6. mirko Says:

    chat, pot sa-l injur ardeleneste+ungureste pe chior? daca da, pune +18 pe blog, ha, ha, ha !!!!!

  7. mirko Says:

    prefer sa in-jur doar in aceasta seara-noapte:
    basza meg a kurva anyad-base! nu-mi cere traducerea! 😀

  8. Moshul Says:

    acum sa se duca pe mare! pe mana noastra a ajuns presedinte, pe mana noastra a plecat.

  9. Brad Says:

    … stalin era prea sofisticat – eu l-am vazut pe base ca pe un sef de trib …
    Daca in seara asta – maine dimineata Uncle John&Ursul Rusesc maraie in cor (sau in surdina, prin atasati militari) …it’s over/kanet, avem un nou presedinte!
    Oricum, base este complet imprevizibil, iar alcoolul il face si mai si…fuckinbase !

  10. Brad Says:

    …da un click – poate reusesc sa-ti smulg un zambet ! …desi, pe undeva, poantele sunt cam ingrosate, cumva, dar avand in vedere persoanele …

  11. Brad Says:

    Ma bucur sincer … am stat si-am urmarit porcariile astea de alegeri, dar mai trebuia sa fac ceva …sunt destul de neglijent lucrate, iar textul lasa de dorit … dar cel mai important este ca am scapat … fara injuraturi!
    Sper sa plece kelu’ asta … sa ne vedem si noi de -a noastre …nu mai bine, dar macar fara prea mari scandaluri …

  12. cristian Says:

    sa plece, sa plece, dar chiar nu se stie…

  13. harlau625 Says:

    Ca la noi la nimenea…. avem doi “castigatori” declarati a alegerilor! Basescu greu “de ucis” III. Cu cat are mai multe sperante in a castiga, cu atat mai mare va fi dezamagirea la anuntarea rezultatului final. Cred ca ” sponsorii ” lui Basescu deja cauta pe net si in agende telefoanele lui Geoana. Am credinta sa El Comandante va pleca in voiaj pentru cel putin urmatorii cinci ani. Pentru Geoana, Basescu va fi mereu un bau-bau ascuns in debara mai ales peste inca cinci ani daca nu-si face treaba!

  14. Vania Says:

    Da, aşa se pare. Oricum, cu golanii nu pactizăm!…

  15. Gabriela Savitsky Says:

    Asta se numește lovitură de stat. Risc și scriu acest enunț. Cu toate instituțiile statului de partea ta, cum să nu furi ca-n codru? Sper că n-o să stăm cu mâinile-n sân.

  16. Chat Noir Says:

    @ Gabriela
    Primarul Bordură ne anunță că a câștigat Cetățeanul împotriva monstruoasei coaliții … deja mă întreb dacă mai am drepturi cetățenești.

  17. Gabriela Savitsky Says:

    Chat Noir,

    poate ni le recâștigăm ca-n decembrie 1989… Acuș.

  18. brad Says:

    …Dec.’89 ?!… nu vreau sa te dezamagesc, dar nu sunt intrunite conditiile … Gorbaciov vine in Ro abia pe 22(invitat special de societatea civila, care o fi aia !), in Ro nu au intrat 12.000 de Lada, Europa Libera nu mai exista …
    So, singura sansa – atasatii militari care sa-i arate Chat Noir lu’ base … …nu stapanu’ acestui blog, ci aia nasoala … black / ciornai !

  19. Jenika Says:

    Maestre….
    Din pacate am avut dreptate cand spuneam ca o sa miroasa a praf de pusca….
    Cineva…iar….a cata oara sia tras spuza pe turata lui….
    Urmeaza 5 ani grei…foarte grei…din ce in ce mai grei …iar asta nu se va opri aici….

  20. brad Says:

    Stii, in blogosfera toti avem dreptate … atunci am si eu atunci cand afirm ca scorul meciului se va stabili la masa verde de marele arbitru Putin (care stie toate loviturile murdare) si Obama (care isi consulta consilierii ca sa vada cat il costa …).
    Doar un punct de vedere … Geoana va deveni prezident – in timp…lol

  21. teonegura Says:

    Te intreb si pe tine: a castigat cel mai bun? Si daca da, bun la ce? Si pe cine a ciuruit el? pe ei sau pe noi, cei multi, o jumatate din Romania, in realitate mai mare decat jumatatea lor?…

  22. brad Says:

    Repet – asteptam ! Mai asteptam !
    Ce a spus Carl Sagan ?
    So …
    Mai sunt 3 VOTURI de numarat, dupa care discutam depre castigator …
    3 voturi !

  23. Petrişor Says:

    Iar de acum incolo echipa lui Băsescu va incepe decapitarea multrora care s-au impotrivit mintii lui bolnave.

  24. dramoleta Says:

    Corect! Cine a numarat voturile?

Leave a Reply

