Pora minte cum respiră

Cum la Firea e invitată o persoană pe care n-o agreez  mă uit la Realitatea. Astfel observ și prestația Andreei Pora. Ființa asta minte cum respiră. Asta-i jurnalistă ? Parcă așa a afirmat. Doamne ce oameni poate scoate țara asta în față. Vrea numai întrebări ușoare. Restul sunt tendențioase … după mintea ei. Cu portocaliii ăștia nu se poate purta o discuție. Iar instituțiile statului se afundă tot mai mult într-o mocirlă puturoasă. Oare țara asta nu mai are rușine ? Mai e un portocaliu … nici măcar nu așteaptă să i se pună o întrebare … aha, e vorba de oranjuliul Falcă. Da, o să schimb postul … e un dialog al surzilor. Ba nu … a intervenit iar pura înfierând cu mânie proletară  pe realizatori că nu o întreabă despre ceea ce vrea ea. Veselă țară. Mai bine mă uit la biatlon … poate trag fetele noastre mai bine, în reluare. Hai Eva ! 🙂 Noapte bună !

18 Responses to “Pora minte cum respiră”

  1. lucia Says:

    Chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!Potoleste-te! 🙂
    Imi amintesc de o poezie dedicata lui Base;,Sa ramai numai cu Pora,si sa faceti si copii!’ 🙂

  2. mirko Says:

    vazui.fara comm, vezi minciuna la dimi, la cafeluta cu sare!

  3. Gabriela Savitsky Says:

    Îl iubeşte sincer pe mariner.

  4. teonegura Says:

    Chat noir, poate-mi impartasesti tu mie secretul ce-ar putea sa-mi lumineze dilema existentiala: din ce baltoace statute ale jurnalismului s-a mai itit si buza asta de iepure? Nu, pe cuvant, femeia e chiar dizgratioasa, e impotenta intelectual, si nu pot sa ma abtin sa nu-mi pun intrebari asupra competentei dumneai in orisice domeniu. Si-am fost…un delicat.

    • Chat Noir Says:

      Nu prea suport așa-zișii jurnaliști portocalii. Dar azi n-aveam ce urmări la ora respectivă. Am mai văzut-o de câteva ori … acum am rezistat cel mai mult la tâmpeniile debitate de ‘mneaei. Nu prea mult totuși 🙂

  5. Lilick Says:

    Andreea Pura? Hahahaha!

  6. Vania Says:

    Da, doar Antena 3 a mai rămas, asta când nu vine boc…

  7. cristian Says:

    o cunosc pe Pora de mai bine de 20 de ani; nici mie nu mi-a placut niciodata; de fapt, eu inteleg mai greu optiunea fanatica, de orice fel ar fi ea;
    in ce priveste postul de stiri – ambele sunt la fel de fidele unei idei; personal prefer realitatea fiindca uneori mimeaza finete, ceea ce nu e cazul in partea cealalta;

  8. anca Says:

    ntt,ntt,e ziarizda !! era cu Nistorescu intr-o seara,tot la eol tv,mai avea olecuta si il batea! violenta muiere!!! :mrgreen: asta e ne…vorbita !

  9. daurel Says:

    Anumite nume nici nu merita pomenite;

Leave a Reply

