Alles für die Frau.De

N-am putut vota noi cât au furat ei“. Așa aș fi vrut să-mi intitulez postarea dacă Băsescu ar fi câștigat ca urmare a unor nereguli comparabile cu cele de la turul întâi.

Dar organizarea impecabilă a fraudei, de la turul doi, m-a convins că oricât am fi votat noi … ei ar fi avut tot cu 70.000 de voturi în plus. Adică, dacă pentru Geoană ar fi votat toți cei 18.000.000 de alegători … ei tot ar fi găsit 18.070.000 de morți și fantome care să voteze cu Băsescu.

Dacă PNL nu încearcă să facă o majoritate parlamentară fără PD-L și nu modifică legea electorală (legea organizării alegerilor) astfel încât acest fel de fraude să nu mai poată avea loc … eu unul nu mai merg la vot.

31 Responses to “Alles für die Frau.De”

  1. matilda Says:

    Adică, vrei să nu se mai fure ? Unde ? În Romania ?

  2. lucia Says:

    E ceva ,ce nu pot intelege.De ce, cei care nu au furat, nu au vegheat suficient.De ce sunt ,si acum ,atat de neputinciosi?

    • Chat Noir Says:

      Nu contează cine supraveghează … contează cine modifică procesele verbale … de ce crezi că nu vor să renumere voturile și să verifice CNP-urile. Mai am o speranță … Crin … da’ nici asta prea mare.

  3. lucia Says:

    Daca ti-e dor…Pora pe Realitatea! 🙂

  4. Marius Ola Says:

    Eu am fost întrebat la un moment dat dacă pot să devedesc că s-au fraudat alegerile. Am răspuns sincer că nu pot să dovedesc ceva ce e evident… Oricum, s-ar părea că va intra şi PNL la guvernare, există presiuni din teritoriu pe această problemă. Eu sper să nu, dar cred că se va face chestiunea asta. Să vedem în ce condiţii. Oricum, nu e o mişcare prea inteligentă, dar ciolanul ar părea să primeze şi acolo 😦

  5. Darael Says:

    Nici o secunda din viata mea nu o sa o mai pierd la vot, chiar daca o sa fie ales hitler, stalin sau ingerul cazut. Poporul acesta are nevoie de suferinta… nu, nu o sa-l ajut eu sa sufere, dar nu am sa misc un deget ca sa fie altfel.

    Astazi eu am spus simplu: Adio Romania !

  6. brad Says:

    … introducera votului electronic, pe baza de CNP, este o procedura care se va aplica, poate chiar peste 2 ani, nefiind mare bullshit … problema este ca , lucrandu-ers cu baze de date, mistificarea votului va fi posibila in continuare si culmea, mai ieftina ,,, fara galeti, fara zahar, ulei sau autobuze…
    Incrucisarea voturilor (re numararea este la fel de anevoioasa, echivaland practic cu o noua vottare).
    Este o problema de incredere, incredere pe care nu o voi acorda pol rom in veci !
    ……
    Cam ce ai postat mai sus voiam sa evidentiez si eu, dar imi trebuie timp. acum nu prea …

    • Chat Noir Says:

      Eu lucrez de 35 de ani ca analist de sistem, așa că știu ce se poate face și cu votul electronic. Introducerea lui nu va reduce frauda, ba poate o va crește. Neimplicarea instituțiilor statului (de o parte sau alta) e soluția.

  7. Lucia Verona Says:

    Da, e foarte clar, nu prea are rost să mai mergem la vot.

  8. cristian Says:

    marturisesc, nu am votat; nici nu o voi mai face; de aceea, poate, nici nu ma simt (chiar daca ma simt rusinat) atat de dezamagit ca altii;

  9. mirko Says:

    am votat, am fost furat, la politie-am sunat, dar la 112 zic eu, mi-a raspuns un stseu!

  10. adrian barbat Says:

    In Romania suntem inca in era in care “NU conteaza cine si ce voteaza, important e cine numara voturile”.

  11. Vania Says:

    Eu mă duc, din obişnuinţă…

  12. Ada Rus Says:

    Chat Noir, imi pare rau ca treci prin ce treci… O aproape deziluzie, o suparare in familie, o stare personala nu prea buna. PNL nu va intra la guvernare, iar Crin Antonescu are nevoie de sustinerea noastra pana la proba contrarie. Am mai scris asta undeva, pe blogul unei doamne care a luptat cu credinta ca sa se dea batuta acum, intr-un mod pe care eu nu il accept. Si Crin are nevoie de noi, mai ales acum cand schimba clasa politica, impotriva vointei ei. Pentru ca o schimba prin felul lui de a fi. S-a fraudat cat s-a fraudat, oameni buni, dar milioane de orbi i-au dat votul lui Basescu. Ca se va schimba legea, ca va fi sau nu un soft, ca se vor utiliza sau nu cartile de alegator, conteaza mai putin. Avem o lupta de dus, cu orbeata portocalie. Si avem cinci ani macar sa incercam sa facem asta. Toate bune!

    • Chat Noir Says:

      Am lipsit două ore … acum dau drumul la TV și o să văd dacă PNL nu a intrat între timp la guvernare 🙂 Crin e cam singur … sunt mari presiuni asupra lui și nu numai din teritoriu. E și problema de a nu schimba PD-L legea alegerilor într-un uninominal pur … ceea ce ar fi foarte grav pentru PNL. Și mai sunt multe altele de discutat. Dacă intră la guvernare (ceea ce, repet, eu nu vreau) sper ca măcar să scoată un profit maxim din asta. Pentru că vina eșecurilor economice o să fie dată pe ei.

  13. Chat Noir Says:

    Vă răspund mai târziu … trebuie să iau în piept ninsoarea 🙂

  14. teonegura Says:

    Draga prietene, PNL e clar ca nu va intra la guvernare, din punctul meu de vedere. Raspunsul lor afirmativ, conditionat dincolo de limta rezonabilului pentru portocalii, echivaleazade fapt cu un deget aratator infipt exact in ochiul cel chior. Eu sunt mai copil si deci mai naiv, si am aceleasi asteptari ca si tine, in ceea ce priveste exercitiul asta al votului, dar n-o sa renunt la el nici in ruptul capului, poate si pentru ca atata mi-a mai ramas: ca-l anuleaza ei sau ii stirbesc din valoare, e alta poveste, dar orice poveste trebuie s-aiba si un sfarsit, cum o fi el…

Leave a Reply

