Cătinel

Gheorghe Tinel … să nu-l uit … mi-l pun pe blog ca să știu ce mă așteaptă. (Petele de pe cravată sunt portocalii).

6 Responses to “Cătinel”

  1. mirko Says:

    l-am vazut si eu la grecu. cit de mult seamana intre ei astia din pdl! si scirba mea e identica pentru fiecare!

  2. teonegura Says:

    Din ce pubela l-ai mai rasarit si pe-asta? Tot portocalie, pentru deseuri toxice?

  3. Ada Rus Says:

    Ma scuzi, prietene. Asta cine mai e? Sau nu conteaza, e unul dintre ilustri anonimi portocalii, buni de frecat pupa Mariei Sale.

Leave a Reply

