Hapuri

ORIZONTAL :

1) Zis și făcut – Zvântat în bătaie. 2) Tare de urechi (pl.). 3) Opt fără un sfert – Obștescul … sfârșit de-acum. 4) Tutorele pupilei. 5) Pierdut în spațiu – E ceva de speriat. 6) Blindajul vaselor – Strâns de gât. 7) Vecină de la țară – Taie și spânzură. 8.) Marea albastră – Materie de curs. 9) Punere la masă – Mic și înfipt. 10) Metal din cufere ! – Gura spălată cu apă și sare (pl.).

VERTICAL :

1) Imagine scoasă în evidență. 2) Bubuie la tobe. 3) Țara celor groși la pungă. 4) Opt jumate (atenție la vertical) ! – Aici se toarnă verzi și uscate. 5) Mijloc de transport cu călători pe scară – Taler cu două fețe. 6) Gură cască – Tip sigur. 7) Intrată în gura presei – Titlu personal. 8.) Tare la cap. 9) A tăia țelina – Talpa schiului. 10) Căciuli de oaie (pe câmpul alb) – Odihna puștilor.

Dicționar : INIȘTE, TAS.

Soluția : 

cat

25 Responses to “Hapuri”

  1. brad Says:

    M-am prins … cate o litere in fiecare patratel, nu-i asa ?!
    … n-au decat sa vina robotei. mesajul “welcome” este postat in dreapta, asadar sunt preveniti … si de ta-su si de fi-sa !

  2. sebra Says:

    “Aici se toarnă verzi și uscate-iesle ” -asta mi se pare cea mai isteaţă.

  3. daurel Says:

    “Tutorele pupilei”, ce-a zis Sebra si multe altele…Fain!

  4. Ada Rus Says:

    Mă scuzaţi, oare 1 orizontal, prima definiţie, 5 şi 7 vertical, a doua definiţie în ambele cazuri, sunt sinonime cu primul om în stat? Că mie aşa îmi pare. Mai ales că toate trei poziţiile ar trebui trimise la 4 orizontal… Poate nu am înţeles eu bine. 🙂

  5. Florin Matei Says:

    Ehei, Chat Noir, prin anii ’90 publicam şi eu în ,,Flacăra Rebus” (poate mă mai ţii minte…). Careuri de definiţii, în special, dar şi probleme de enigmistică. În mileniul III am renunţat. Motivul? Întotdeauna se ivea altceva mai bun (:) ) de făcut.

    E careul tău? Dacă da, te felicit! Încrucişarea şi majoritatea definiţiilor sunt foarte bune!

  6. mirko Says:

    bine atunci! si plescavita pleasca picata pe poala popii plecat pe peronul parasit permanent, unde-i? 😀

  7. Lilick Says:

    Domnul Chat Noir, aveti o leapsa. 🙂

  8. cristian Says:

    faina incrucisare 🙂

  9. teonegura Says:

    Chiar daca niste tampiti au aruncat expresia in desuetitudine, eu spun “jos palaria”, Chat Noir! Palaria mea, adica…

    • Chat Noir Says:

      Prin anii ’90 am publicat două careuri în Rebus Tim cu titlurile … Pălării și Nădragi. Doctorul Iancu Pantalon din Brăila (Dumnezeu să-l odihnească !) mi-a dedicat apoi un careu fain … pe vertical primul cuvant era un pantalon (pantaloni, nădragi, ițari, gaci, cioareci, hamleți, etc.) iar al doilea cuvant era o pălărie (melon, gambetă, cilindru, panama, etc). Careul se numea … Jos pălăria, sus nădragii 🙂

  10. Florinelu' Says:

    Buna ziua!
    Sunt interesat de un parteneriat prin link exchange cu acest site. In schimbul adaugarii pe site-ul dvs. a linkului http://www.ejocurifotbal.com cu titlu: Jocuri Fotbal
    Va pot adauga siteul pe 3 bloguri:
    http://florinelu.wordpress.com/ (PageRank 2)
    http://jocurinet.wordpress.com/
    http://reteteacasa.wordpress.com/

    Astept un raspuns de la dvs. pe adresa florinro83@yahoo.com . Daca sunteti de acord cu acest parteneriat, va rog sa-mi specificati numele cu care doriti sa va adaug pe site-urile mele si adresa site-ului dvs.
    Va multumesc anticipat !
    florinro83@yahoo.comBuna ziua!
    Sunt interesat de un parteneriat prin link exchange cu acest site. In schimbul adaugarii pe site-ul dvs. a linkului http://www.ejocurifotbal.com cu titlu: Jocuri Fotbal
    Va pot adauga siteul pe 3 bloguri:
    http://florinelu.wordpress.com/ (PageRank 2)
    http://jocurinet.wordpress.com/
    http://reteteacasa.wordpress.com/

    Astept un raspuns de la dvs. pe adresa florinro83@yahoo.com . Daca sunteti de acord cu acest parteneriat, va rog sa-mi specificati numele cu care doriti sa va adaug pe site-urile mele si adresa site-ului dvs.
    Va multumesc anticipat !
    florinro83@yahoo.com

  11. brad Says:

    Brad said…
    1. Radu Moraru
    2. Patapievici
    3. Dan Diaconescu
    4.
    5.
    Am lasat necompletate locurile 4-5, intrucat am telecomanda nervoasa; nu stiu cine-i pora, patras, sau turcan … si nici nu vreau sa stiu. Sunt fan Oana Dobre !
    P.S. Fiind prima leapasa, am o intrebare … tre’ sa raspund si pe blogul tau ?

  12. brad Says:

    … 😀

  13. Geocer Says:

    Ma bucur sa-ti descopar inclinatiile rebusiste si ma bucur ca mi-ai adaugat blogul de criptograme la blogroll. Cred ca o sa fac si eu un blogroll cu alte site-uri si bloguri rebusiste. Bafta in continuare !

Leave a Reply

