PUPĂ PUPA PIRATULUI

 

Am primit o leapșă … de la Lilick și apoi de la Dramoleta. Piramida Pupin … top 5. Mulțumesc … a venit la timp (leapșa) ca să mă scoată din amorțeală …

Eu am să-i trec pe primii 5 pupini care mă fac să schimb canalul la TV.

1. Liana Alexandru

2. Mircea Marian

3. Cristian Pătrășconiu

4. Andreea Pora

5. Costi Rogozanu

UPDATE : Am uitat … leapșa merge mai departe la Ada Rus, Adrian Bărbat, Blogul Moșului, Dan Brad, Florin Matei, Marius Ola, Mircea Dindeal, Petrișor, Sebra și Teo Negură.

41 Responses to “PUPĂ PUPA PIRATULUI”

  1. Florin Matei Says:

    1. Andreea Pora

    2. Radu Moraru

    3. I.T. Morar

    4. Cristian Croitoru

    5. Raluca Turcan

  2. Ada Rus Says:

    1. Radu Moraru
    2. Horia Roman Patapievici
    3. Mircea Marian
    4. Vladimir Tismaneanu
    5. Andreea Pora

  3. anca Says:

    Pora
    Rodica Culcer
    IT morar
    Radu Moraru
    Liana Patras(Alexandru)
    si inca foarte multi talibani!!!
    ai zis cinci,asa ca …ma opresc!

  4. Moshul Says:

    Gata, job done: http://blogulmoshului.blogspot.com/2009/12/prima-leapsa-pupa-pupa-piratului.html

  5. lucia Says:

    Eu ce-as putea face,Chat? 🙂

  6. Leapşă nocturnă cu aviz de la Chat Noir « Blogul Adei Rus Says:

    […] direct de la sursa Cotroceni, cu întreruperi şi pixeli cu miros de trucaj, la cererea prietenului Chat Noir m-am mobilizat. A primit o leapşă şi m-a însărcinat cu misiunea nobilă de a o lansa mai […]

  7. Lilick Says:

    Merci, Chat, ca ai preluat. Am incercat sa o dau la cat mai multi si speram ca si tu si altii vor face in asa fel incat sa se umple blogosfera de topul rusinii. 🙂

  8. Piramida Pupin … top 5 « sebra Says:

    […] recente sebra on IgnatulChat Noir on Ignatulsebra on IgnatulPUPĂ PUPA PIRATULUI … on Ignatulkekee on Ignatulalbaidaq on Ignatuloctavpelin on Ignatuldaurel on […]

  9. lucia Says:

    Eu sunt coplesita de cei locali,pe care nu-i ,insir ca nu-i cunoasteti.Si ce este mai rau..sunt de-a dreptul inlantuita.Pana la pensie mai am ceva an i,sa parasesc sistemul public pentru cel privat,n-am curaj,sa renunt la functia de conducere….mi-e cam greu.Oi fi o mizerabila?

    • Chat Noir Says:

      Și eu am o problemă cu nevastă-mea … i-am zis să fie mai cuminte la serviciu (tot în sistemul public) … și ea mai are câțiva ani până la pensie. Sper să nu pățească ceva din cauza mea 🙂

  10. adrian barbat Says:

    Preluat, publicat, nominalizat, instiintat.
    Misiune indeplinita ;).

  11. Marius Ola Says:

    Uhh, mama, o preiau cu mare plăcere. Mersi fain. Sper să am timp de ea cât mai repede. Se va lăsa cu pene de struţ 🙂

  12. dramoleta Says:

    De Liana Pătraş uitasem…mulţi mai sunt! 🙂

  13. cristian Says:

    eu am raspuns pe blogul adei; trebuie sa pun lista si aici ?
    oricum, pentru conformitate, o asez si aici; deci:
    NU pot sa nu raspund la o asemenea leapsa. Iata, deci, alegerile mele:
    1. Udrea. 2. Boc. 3. Catalin Avramescu; 4. Traian Radu Ungureanu; 5. Rodica Culcer; 6. Andreea Pora. 7. Vladimir Tismaneanu; 8. Radu Moraru; 9. Cartarescu; 10. Preda;
    Lista poate continua. Si o precizare: nu schimb canalul, sunt masochist si vreau sa invat

    • Chat Noir Says:

      Am văzut “clasamentul” și pe blogul Adei … ar fi trebuit să faci o postare la tine pe blog … dar tu ai o linie a postărilor de la care nu te abați și pe care o apreciez.

  14. Premiu « Ioan Usca Says:

    […] meu, premiez pe Nea Costache, Dan Cichernea, Alexandru Marin, Dramoleta, Ioana Dudulean, Madi, Rebusache şi […]

  15. Petrişor Says:

    Mulţumesc frumos, o să trebuiască ma gîndesc foarte bine deoarece sunt foarte mulţi candidaţi pe un loc 🙂

  16. Toate panzele sus! « Blogul lui Teo Negură Says:

    […] Am primit o leapsa de la Chat Noir, asa ca imi fac datoria si o transmit mai departe la: Flavius Obeada, George Serban, Gabriela […]

  17. mirko Says:

    vezi tu, leapsa in general e o chestie faina, dar depinde cind o primesti fiindca s-ar putea sa nu mai ai cui s-o dai. voi incerca, desi tot ce era de spus, s-a spus!
    multumesc!

  18. e pe vine! | illusion Says:

    […] deja semne ca mosul e pe drum.o leapsa de la chat noir si tot de la el un premiu.ca un baiet bine-crescut ce ma aflu, am multumit pentru […]

  19. Top slugi Basescu « Analfabetul's Blog Says:

    […] 16. PUPĂ PUPA PIRATULUI […]

Leave a Reply

