Premiu

Ivanuska mă blagos…lovește cu un premiu. Deoarece i-a dat o semnificație nouă și l-a acordat celor care au cârcotit împotriva satrapului m-am hotărât să mențin linia … astfel că premiez și eu pe Ada Rus, Cody, Cristian, Dan Brad, Dan Chichernea, DaurelFlavius Obeadă, George Șerban, Ionuț Iancu, Jenikă, Lilick, Lucia Verona, Marius Mina, Matilda, Mirko, Oana Portase, Paratrăznetu, Sebra și Teo Negură.

P.S. Am încercat să nu trimit premiul celor care care l-au primit deja.

41 Responses to “Premiu”

  1. Ada Rus Says:

    Mulţumesc, prietene. 🙂

  2. Vania Says:

    Pe Ada am uitat-o, fiind mai nouă… Cum am un blogroll uriaş (măcar că, înainte de turul II, am eliminat 50 de nume), mă bazez mai mult pe memorie şi nu mai recitesc toate numele. Dar, măcar indirect, tot a ajuns premiul şi la Ada…

  3. daurel Says:

    Multumesc pentru ” blagos-lovire”…Sunt onorat. Servesc Patria!

  4. Paratraznetul Fanica Says:

    thanks 🙂

  5. mirko Says:

    comandante, primit cu onoare decoratia, desi nu cred ca o merit. dar la anul promit sa fac (pe)mai mult(i) 😀

  6. Jenika Says:

    Sa fie primit maestre!
    Nu am facut eu cine stie ce….dar lupta continua….
    🙂

  7. Premiul I și coroniță Says:

    […] această zi cu soare… am mai descoperit o surpriză. Rebusache m-a premiat cu o frumoasă imagine. Un fel de leapșă “mă gândesc la tine” sau […]

  8. Dan Chichernea Says:

    Am “servit” de la Vania dar mulţumesc de “nominalizare” şi sărbători liniştite !
    La mulţi ani !

  9. Lilick Says:

    Multumesc mult! 🙂

  10. matilda Says:

    Mi-ai făcut o mare bucurie acum, înainte de Crăciun.
    Sunt onorată, dar am voie să fiu şi puţin mîndră ?
    A… mi-am amintit ! Pe 24 decembrie destupăm şampania ? E Sfînta Eugenia.
    La mulţi, sănătoşi,fericiţi ani şi … bani !

  11. brad Says:

    Black Cat, Black cat
    Watcha gonna do, whatcha gonna do
    When they come for you !

    Many THX !

    P.S. Daca mai acorzi premii pentru carcotire, vom continua lupta din Muntii Fagarasului …
    😀

  12. adrian barbat Says:

    Felicitari si la mai mare :))).
    Iti doresc un Craciun fericit si sa-ti aduca Mosul tot ce iti doresti, s`auzim numai de bine.

  13. sebra Says:

    Mulţumesc !
    Se vede treaba că mie pisica neagră mi-a purtat noroc în virtual 🙂
    Mă bucur că te-am cunoscut şi altfel decât atunci când îmi chinuiai plăcut mintea cu definiţiile tale încuietoare 😛

  14. dramoleta Says:

    Sarbatori fericite! 🙂

  15. Vania Says:

    Sărbători luminate! Inclusiv din partea Nataşei…

  16. Florin Matei Says:

    Sărbători înmiresmate, Chat Noir!… Şi numai bine!

  17. Paul Gabor Says:

    Un an cat mai bun, fara pisici pe zebra… La Multi Ani cu sanatate!!!

  18. mirko Says:

    sa-ti ramina blana neagra/si cu noi sa te petreci/rebusache-blog cu fala/la multi ani-sa ne traiesti!

    n-am prea nimerit-o cu urarea versificata, dar a fost din suflet!
    craciun ultra-fericit!

  19. Lilick Says:

    Craciun fericit, Eugen! 🙂

  20. cristian Says:

    Multumesc foarte mult ! Un 2010 cat mai bun !

Leave a Reply

