Sărbători fericite !

Anul ăsta am avut noroc. Am descoperit blogosfera. Și mi-am făcut mulți, mulți prieteni. Dragii mei vă mulțumesc că mi-ați umplut zilele cu bucurii ! Tuturor, cititorilor blogului, celor din blogroll, celor pe care i-am criticat și celor care m-au criticat … vă doresc … SĂRBĂTORI FERICITE !

P.S 1. Mă simt pătruns de spiritul Crăciunului deși … am luat o mică gripă, televizorul din dormitor s-a stricat, computerul meu face nazuri, mașina de spălat a făcut și ea pe nebuna și m-am trezit cu o inundație … :).  Sunt însă un optimist incurabil. Miroase a cozonaci, a sarmale și se face și salata de boeuf :).

P.S.2. Cum câinele de pază al democrației a adormit … “mă simt nevoit” (cum a spus și Băse la nominalizarea lui Boc) să rămân treaz 🙂

28 Responses to “Sărbători fericite !”

  1. harlau625 Says:

    Sarbatori fericite, Craciun fericit si La Multi Ani 2010.

  2. Marius Ola Says:

    Crăciun fericit şi optimist!:)

  3. anca Says:

    Sarbatori fericite,pisic negru!!!

  4. Petrisor Says:

    Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi. 🙂

  5. adc Says:

    Crăciun fericit şi La mulţi ani! 😀

  6. Niciodată Singură Says:

    Sărbători fericite!

  7. Lady A Says:

    Craciun Fericit si tot ce-ti doresti, Pisoi_Negru! Multa sanatate si multe, multe bucurii, tie si familiei tale!

  8. Deceneu Says:

    Sarbatori fericite fara evenimente deosebite!

    Si la anul sa fi mai activ !

  9. mirko Says:

    de urat am mai ura, dar bradu’ e chiar colea, nu doresc decit sa-ti spun, la multi ani si-un craciun …buuuun!

  10. mirko Says:

    am uitat de catel!

  11. Alexandru Marin Says:

    Sarbatori fericite va doresc!

  12. Geocer Says:

    Craciun fericit si multa sanatate.

  13. matilda Says:

    Pisoiul negru cu alb e vigilent… Să fiţi sănătoşi, să aveţi parte de lumină şi fericire, să vă bucuraţi unii de alţii cu iubire ţi înţelegere.
    Crăciun fericit !

  14. daurel Says:

    @Sa aveti bucurii suportabile.

  15. Doux Rêve Says:

    Sărbători fericite!

  16. i.o.flavius Says:

    Sarbatori Frumoase, Împlinite, împreună cu toţi cei dragi!
    Toate cele bune!

  17. George Serban Says:

    Un Craciun fericit cu toate dorintele implinite, fara nervi! Tot ce se strica se repara, mai putin cele care nu se mai pot repara! Glumind, tot inainte!
    Cu prietenie

  18. sebra Says:

    Crăciun fericit, sănătate şi bucurii!

  19. Darael Says:

    Craciun Fericit cu sanatate la tot clanul… !

  20. Vania Says:

    Sărbători fericite, cu cât mai multe pisici!

  21. Sibilla Says:

    Crăciun Fericit!

  22. brad Says:

    From Brad

  23. brad Says:

    …Sarbatori Fericite … si cum zicea dl GS “fara nervi” !
    Despre inundatii, vorbiti cu un expert … un robinet defect la centrala=100 l in bucatarie … dupa care s-a stricat centrala … placa nu-mai-stiu-cum … dupa care am cumparat centrala …fara nervi ?
    P.S. La adresa de mai sus sa afla o mata de sezon …

  24. Lorena Says:

    Iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!

  25. noapteaiguanei Says:

    Sărbători fericite! Sănătate şi belşug îţi urez din tot sufletul! La mulţi ani!

  26. mirko Says:

    gata! esti destul de patruns! 😆 la munca! 😀

  27. Alexandru Marin Says:

    Cainele democratiei e Blaga? :-))

  28. Chat Noir Says:

    @ All
    Vă mulțumesc pentru urări !

Leave a Reply

