De colorare

M-am hotărât ca temporar să mă vopsesc mov (violet).

M-am uitat pe A3, adică am acostat la danA3 … aia nervoasă … care-mi place când nu-i înjură pe liberali. Două meciuri am urmărit :
1. Sorin Minea – Adrian Streinu Cercel … meci nul … n-am ținut cu cineva anume … poate un pic de simpatie pentru doctor (știți voi care … deși amândoi dețin titlul). Chestia cu mâncatul sănătos sună bine … la punerea în practică e mai greu.

2. Mariana Câmpeanu – Marius Pieleanu (alt antiliberal) – greu meci pentru doamna Câmpeanu (cam absenți liberalii mei pe borcan și, în general, în media). La final Pieleanu a încercat s-o dreagă spunând că doamna l-a atacat. Eu cred că el a fost măgarul agresiv …

33 Responses to “De colorare”

  1. mirko Says:

    vazui si eu ie-misiunea! cercel s-a vazut cu proiectu’ syda in buzunar? omit(a) sa fiu de nas!

  2. mirko Says:

    off: ce-i cu libra, e banca?

  3. anca Says:

    aoleo,pisica lila? faina,faina 🙂
    despre emisiune,am vazut si eu un pic,n-am avut lamaie(Minea ala ma exaspereaza)! Pieleanu,idem! nota 10 pentru doamna Campeanu!!

    • Chat Mauve Says:

      Da, Maria Câmpeanu e o doamnă. În ultimul timp e cea mai “bărbată” dintre liberalii mei.
      Eu am avut lămâie așa că am rezistat la tot balamucul 🙂
      Pisica mov – pentru ziua de 2 aprilie – NO BĂSESCU DAY.

  4. mirko Says:

    nu prea le am cu astea, speram ca ai prins un con-tract! da’ nu-i bai, iti dau, cu imprumut, ceva din sagitarius de la moi! : lol:

  5. theodora0303 Says:

    Am urmarit si eu emisiunea.
    Mi-a placut doamna Câmpeanu. Este bine pregatita profesional si este o placere sa o urmaresti.
    Nu cred ca liberalii nu sunt prezenti in media.
    Eu pe PSD-isi nu prea ii vad. 😦
    Cu respect

    • Chat Mauve Says:

      Da, și pesediștii strălucesc prin absență. 🙂 Mă refeream la numele grele din PNL care ar trebui să ne însuflețească (mobilizeze) puțin, acum, după dezamăgirea alegerilor. Am înțeles că a fost vacanță … dar totuși …

    • brad Says:

      Timpuri tulburi, vreme de de tacere … clipa sobolanilor de orice culoare politica a sosit !

      Pentru noi, vremuri de contractie !
      Asta inseamna mai mult timp pentru calculator … ca la Balc n-am primit invitatie…
      😀

  6. mirko Says:

    serios mauve? io ramin la noir, tout jour!

  7. mirko Says:

    btw, banner cu blog de blog ai? ca ma bagai si io!

    • Chat Mauve Says:

      Îți dau codul de la mine … 🙂

      Concurs Lucia

      Ar mai trebui să-ți pui poza la tine în bibliotecă și să schimbi câte ceva …

      UPDATE – Nu vrea să afișeze codul – pune tot banner-ul …
      Încearcă cu “click dreapta” pe blogul meu și apoi “view page source” – copiază-l de acolo – că eu nu reușesc să-l afișez aici.

  8. cristian Says:

    mov???? brrrrrrrrrr

  9. theodora0303 Says:

    Cred ca am acceptul dumneavoastra sa va adaug la blogroll.
    Vad ca avem prieteni comuni si parca si pe Facebook suntem in aceeasi “gasca” 🙂 Va asigur ca sunt o PSD-ista respectuoasa care apreciaza valorile liberale.

  10. Alexandru Marin Says:

    Go, doamna Campeanu ! I-a zis lu’ Pieleanu ca habar nu are ! Ha ha 🙂

  11. Dan Chichernea Says:

    Fiind din Timisoara violetul nu-mi displace. Sunt, deci, de acord cu decizia 🙂

  12. harlau625 Says:

    Iata un link, cum a incasat-o un coleg din Vaslui in urma legilor antipensionari militari a guvernului FMI, Basescu-Boc. http://groups.yahoo.com/group/roarmy230/message/2430.

  13. teonegura Says:

    Bine-ai revenit, Chat Noir, mai dezlipeste ochii de borcan-ul cu dulceata:)

  14. Ada Rus Says:

    Frumos violetul, a cam fost pervertit…

  15. Dacă eram… « Noaptea iguanei Says:

    […] Paris Dacă eram un gust, aş fi fost… astăzi un avocado Dacă eram o culoare, aş fi fost… de colorare Dacă eram un material, aş fi fost… silicon Dacă eram un cuvânt, aş fi fost… joc Dacă eram […]

Leave a Reply

