Back to common sense

Vocea inconfundabilă a lui Sean Connery, la TV, în reclama la creditul agricol, mă duce cu gândul la nesimţirea în care se scufundă guvernarea TRAI PE VĂTRAI a viole(n)tului preşedinte cu care ne-a blagoslovit voinţa a cinci milioane de concetăţeni. Ba mai mult, alţi opt milioane de români verzi, de ciudă, de muri-ţi-ar capra, au votat fără să gândească, fără să cunoască ceva despre democraţie şi parlamentarism, au votat pentru un parlament unicameral. E un lucru de bun simţ ca cei care nu sunt informaţi într-un domeniu să tacă sau să se instruiască înainte de a-şi da cu presupusul. Boc, exponentul neinformaţilor fără bun simţ … vrea acum să se pieptene când ţara arde. Vrea ca Geoană şi Crin să-şi expună public punctul de vedere cu privire la parlamentul unicameral. Mi se pare de bun simţ ca, în primul rând, să-şi precizeze punctul de vedere chiar Neabulăion Boc. E pentru parlmentul unicameral, da, primesc, şi atunci să renunţe la titlul de doctor obţinut prin evidenţierea superiorităţii sistemului bicameral asupra celui unicameral sau recunoaşte că e un dobiboc, adică etalonul inteligenţei politice portocalii.

Să trăieniţi bine !

30 Responses to “Back to common sense”

  1. cristian Says:

    cred ca traienim din greu, ca iar a nins azi-noapte;
    stie cineva ce bifa trebuie sa marchez fiindca la mine nu mai tine minte word pressul logarile ? nici la admin, nici la comentatori…

  2. harlau625 Says:

    Lui Cristian: Este ceva temporar. Nu prea le place cand stergi din computer cookiurile. Si eu am avut probleme, ma punea sa ma loghez la fiecare intrare pe “administrator site”.

  3. cristian Says:

    exact asta patesc eu de doua zile; dar n-am umblat la cookiuri; trebuie sa ma loghez de fiecare data, la fiecare click pe pagina; iar pe comentatori ii pune sa completeze tot, la fiecare comentariu;

  4. mirko Says:

    ne-am troienit! vreau primavera!

  5. mirko Says:

    nu-mi intra comm!
    spuneam ca ne-am troienit destul, vreau vivaldi!
    off: am reprosuri ca nu dau ping? am mail pt. instruire!

  6. lucia.alexandru Says:

    Buna dimineatza!
    Sistemul american?Sa votam prin electori? 🙂
    In privinta lui Boc,esti discriminatoriu.Cum sa aiba viziuni de la inaltimea lui?Mai ales,daca sta Anastase in fata lui si imparte placinte? 🙂

    • Chat Noir Says:

      Bună dimineața !
      Eu sunt adeptul uninominalului englezesc … dar la noi … nu acum, peste o sută de ani. (De mult vreau să scriu o postare despre sistemul parlamentar englezesc și evoluția lui … dar sunt prea leneș). Acum, la noi, ar fi bun sistemul de vot pe liste, proporțional.

  7. Ada Rus Says:

    Aici nu se vrea Parlament unicameral. Iar Boc să mă scutească de inepţiile lui constituţionale pe care le recită la comanda sefului. Aici se vrea distrugerea democraţiei, atâta cât a mai rămas din ea. Sper doar ca parlamentarii să dea acum examenul vieţii. Că tot s-au plâns de transformarea lor în bau-baul de campanie.
    Eu vreau democraţie, nu dictatură. În concluzie, îl vreau pe Băsescu scos naibii din viaţa mea ciuruită. Prin orice metode. Nu aş avea regrete, indiferent de modalitatea în care ar dispărea.

    • Chat Noir Says:

      Am ațipit puțin uitându-mă la televizor. M-am trezit când l-am auzit pe L(IV)ACHE cerând pe toate posturile BERTHEI să convoace comisia parlamentară pentru schimbarea constituției. Simțeam eu, de aseară, când am scris postarea, că portocaliii ne pregătesc ceva urât cât de curând.

  8. theodora0303 Says:

    Nu vreau Parlament unicameral. Nu vreau nici sistem de vot prin electori.
    Ce naiba, astia au inebunit?
    Papagalul asta de Boc ar trebui sa se duca in munti sa scapam de el.

  9. ROBERT HORVATH NEW YORK Says:

    TRAIAN NOUL SFANT SI EROU IN ETERNITATE !
    Pe blogurile romanesti a aparut o miscare spontana in vederea sanctificarii presedintelui reales mereu, Traian Basescu.

    Cu modestia care ma caracterizeaza trimet un text monumental.
    Biografia Sfantului Traian facator de minuni. ( Disparitia dosarului de colaborator al securitatii )
    Acum catva timp cautand o lucrare scrisa de Cioran mi-a cazut in mana o carticica extraordinara intitulata BIOGRAFIA SFINTILOR.. In randuri de deosebita sensibilitate autorul descrie faptele luminoase, minunile infaptuite si mai ales sufetintele sfintilor. Trebue sa marturisesc ca citind aceste randuri mi-au dat deseori lacrimile,
    Cred ca la aceasta carte deosebita trebuie adaugat un scurt capitiol dedicat prea fericitului sfant Traian: Traian Basescu a fost racolat de Directia a IV-a a Securitatii in 1972, pe vremea cind era student la Institutul de Marina.
- Numele lui Traian Basescu se regaseste in Registrul Jurnal pentru retea informativa al U.M. 02150 Mangalia, registru care cuprindea toti colaboratorii Securitatii de la Institutul de Marina.
- Dupa ce Traian Basescu si-a terminat studiile, dosarul sau de retea cu nr. 3990 a fost transferat la Securitatea Constanta, in 1976, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976.
- Numele lui Traian Basescu se regaseste in Registrul inventar – arhiva al fondului retea Constanta, registru care cuprindea toti informatorii Securitatii din judet.
- Dosarul de colaborator nr. 3990/1972 al lui Traian Basescu a fost distrus in 1979 cu Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979.
    Aceste randuri trebue sa devina inscriptii in piatra ca sa fie citite dealungul anilor. Trebue sa marturisesc ca de si sunt un om greu de clintit si trecut prin multe , de fiecare data cand citesc aceste randuri …..a-mi dau lacrimile.Cred ca majoritatea oamenilor de buna credinta al acestui nefericit popor, fac acest lucru. Sa ne inclinam adanc. Nu cred ca a existat in istoria simtirii crestine sa existe un sfant care a coborat atat de jos si a ajuns atat de sus. Sper cat mai departe de noi, in eternitate !

    Robert Horvath Deva cineast New York
    http://devanewyork.blogspot.com/
    http://www.devagallery.com/

  10. matilda Says:

    Ne troieneste impostura si prostia, daca mai stam mult cu astia pe cap, ne imbecilizam si noi, vorba lui GS.

  11. brad Says:

    Vreau desfiintarea parlamentului – un om , o vointa, un viitor (?).
    😦

    …cel mai elegant, prin comparatie cu blogspot-ul si wordpress-ul este … FREEWEBS !
    Suporta gif, swf, ….ceva spatiu …80 mb, cu posibilitati de extindere …
    🙂

  12. teonegura Says:

    Incet, in ritmul cadentat al bocancilor portocalii cu care suntem calcati pe frunte, ei isi vad de ale lor, adica de subminarea completa a democratiei si a tot ce-ar mai putea insemna statul de drept liber. Dar are tupeu, chiorul, sa ceara tocmai liderilor pozitiei sa se exprime pe maerginea subiectului: de parca i-ar pasa ce zic acestia, de parca n-ar avea un calendar atat de sumbru al terminarii oricaror adversari…

  13. Vania Says:

    Cu unicameral e mai uşor de socotit…

  14. daurel Says:

    Cand un bordel nu functioneaza eficient, nu se vopsesc camerele, nu se inlocuiesc paturile, ci se improspateaza fetele.

  15. Dan Chichernea Says:

    Şi-aşa NU avem reprezentativitate (ca cetăţeni, zic). La ce bun unicameralul ?
    Zăpada asta are şi ea un sfârşit. Ca multe alte rele…

Leave a Reply

